Veriset neulat wc:n roskiksessa - mistä on kyse? :/
Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.
Kommentit (462)
Noniin, mies soitti. Oli vielä yliopistolla näemmä kavereidensa kanssa.
"Miksi sulla on sun wc-roskiksessa verisiä neuloja, joita käytetään huumeiden piikittämiseen?"
"Täh?"
"Niin. Kuulit kysymyksen, vastaa siihen."
"Siis senkö takia sä lähdit eilen niin äkkiä? Olisit sanonut... Mutta mä en halua puhua tästä kun oon yliopistolla ihmisten seurassa mutta mä voin selittää tämän kyllä. Voidaanko nähdä kasvotusten tai voinko soittaa puolen tunnin sisään kun en ole enää jätkien kanssa? En haluaisi puhelimen kautta..."
"Eikun kerro nyt. Sä voit ihan hyvin sanoa sen tässä."
"Hei, mun on pakko mennä nyt. Soitan sulle puolen tunnin päästä uudelleen, jooko? Mutta lupaan että niille on oikeasti hyvä syy."
"Mikä se syy on?"
"Mä kerron sulle kasvotusten, tuun sinne, okei?"
"Luuletko että mulla on kovaa hinkua nähdä sua kasvotusten jos ootkin nisti?"
"Mä lupaan ettei kyse ole siitä, mutta nyt oon oikeasti pahassa paikkaa, soitan kohta takaisin, nähään pian, moimoi."
Että joo. Kuulosti kyllä aika hälinältä taustalla mutta olisi helposti voinut tuon muutaman sekunnin aikana kakistaa ulos oliko ne huumeneuloja vai ei ja jos oli niin kenen. Mä en tiedä mitä tehdä nyt. Kai mä odotan sitä soittoa. Mutta en ymmärrä miksi haluaa tehdä tämän kasvotusten, varmaan haluaa pelata lisäaikaa keksimällä hyvän stoorin?
Sain kerran hammaslääkäristä ruiskuja ja ohuita neuloja joissa oli tylppä pää. Niillä piti ruiskuttaa varovasti Corsodyl-suuvettä tulehtuneeseen viisaudenhampaan ientaskuun. Olivat saman näköisiä kuin Ap:n kuvassa :) neula vain niin ohut ettei tylppää päätä erota ellei katso ihan todella läheltä.
Eli tässä yksi skenaario, mies huuhdellut kuvaamallani tavalla ientaskua ja sitten vaikka vahingossa tökännyt ikeneen joka alkanutkin siitä vuotamaan.
(paha)migreeni, diabetes tai muutama muu jossa joutuu itse piikittämään
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mies soitti. Oli vielä yliopistolla näemmä kavereidensa kanssa.
"Miksi sulla on sun wc-roskiksessa verisiä neuloja, joita käytetään huumeiden piikittämiseen?"
"Täh?"
"Niin. Kuulit kysymyksen, vastaa siihen."
"Siis senkö takia sä lähdit eilen niin äkkiä? Olisit sanonut... Mutta mä en halua puhua tästä kun oon yliopistolla ihmisten seurassa mutta mä voin selittää tämän kyllä. Voidaanko nähdä kasvotusten tai voinko soittaa puolen tunnin sisään kun en ole enää jätkien kanssa? En haluaisi puhelimen kautta..."
"Eikun kerro nyt. Sä voit ihan hyvin sanoa sen tässä."
"Hei, mun on pakko mennä nyt. Soitan sulle puolen tunnin päästä uudelleen, jooko? Mutta lupaan että niille on oikeasti hyvä syy."
"Mikä se syy on?"
"Mä kerron sulle kasvotusten, tuun sinne, okei?"
"Luuletko että mulla on kovaa hinkua nähdä sua kasvotusten jos ootkin nisti?"
"Mä lupaan ettei kyse ole siitä, mutta nyt oon oikeasti pahassa paikkaa, soitan kohta takaisin, nähään pian, moimoi."
Että joo. Kuulosti kyllä aika hälinältä taustalla mutta olisi helposti voinut tuon muutaman sekunnin aikana kakistaa ulos oliko ne huumeneuloja vai ei ja jos oli niin kenen. Mä en tiedä mitä tehdä nyt. Kai mä odotan sitä soittoa. Mutta en ymmärrä miksi haluaa tehdä tämän kasvotusten, varmaan haluaa pelata lisäaikaa keksimällä hyvän stoorin?
huoh, paska trolli on paska trolli
Mä olen helposti tosi sinisilmäinen ihminen. Pelkään että hän keksii jonkun erittäin hyvän tarinan ja uskon sen täysin ja hän jatkaa nisteilyään multa salassa ja olen täysi idiootti joka ei tajua mitään ja jota vedetään nenästä. Voisin lyödä vaikka vetoa että se suunnittelee nyt sen nistikavereiden kanssa jotain juonia miten päästä pälkähästä. Musta tuntuu että jätän sen vaikka sieltä tulisikin joku "järkevä" selitys noille neuloille. En vaan voi luottaa enää tähän ihmiseen.
Kuten joku yllä kirjoitti sairauden hoitoon tarkoitettu piikityäminen on helppo todistaa esim. reseptiä tai omakannan tekstejä näyttämällä. Jos tälläisiä ei ole, niin adios jäbä!
Antaisin mahdollisuuden kertoa. Mieshän sanoi, ettei kyse ole huumeneuloista.
luin sivulle 7 saakka, kunnes tulin vastailemaan sulle, ap.
kyllä nuo ovat ihan huumeneuloja, ikävä kyllä. löytämäsi jääkaappipullo voi olla sitä tosi puhdasta vettä, jota monet narkkarit käyttävät hanaveden sijasta. käsikauppatavaraa apteekista.
pistojälkiä voi olla lähes missä tahansa kohdassa kehoa. käsissä, jopa sormissa, jaloissa, nivusissa, rinnoissa (naiset) jne
Jos olisi tositarina et olisi noin tarkasti puhelun kulkua kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla noin huolimaton? Tiesi kuitenkin että tulen hänen asunnolleen!! Luulisi että piilottaisi ne. Ei voi olla totta, hän on 27v, normaali opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, ei mikään rapanisti joka makaa ojassa. Miten voi olla mahdollista, hän ei todellakaan vaikuta ihmiseltä joka tekee näin, en ole koskaan huomannut taipeista mitään eikä käytöksessäkään mitään outoa? Ei helvetti, pääsin tämän ihmisen jopa lapseni elämään, joku kamala heroiininisti, hyvä luoja...
Tuskin vetää heroiinia, sillä se on Suomessa harvinaista ja aivan helvetin kallista. Todennäköisesti vetää Subutexia (buprenorfiinia), yksi pilleri maksaa jotain 35-120 euroa, pohjoisessa kalliimpaa. Entinen naisystäväni veti mm. Subutexia ja hänellä se piikittäminen oli jotain hirveää touhua, hänellä oli jo suonet piilossa ja hän survoi sitä neulaa joskus tunnin puolitoista suonta etsien, veri vain valui käsiä pitkin. Subutex muuten pienentää pupillit hyvin pieniksi ja silmiin tulee sellainen outo, kuumeinen kiilto.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku yllä kirjoitti sairauden hoitoon tarkoitettu piikityäminen on helppo todistaa esim. reseptiä tai omakannan tekstejä näyttämällä. Jos tälläisiä ei ole, niin adios jäbä!
Vittuako ne terveystiedot jollekin random panolle kuuluvat? Adios sanoisin minäkin jos joku uusi tuttavuus rupeaisi niitä vaatimaan.
huumeneula on aika pitkä ja keltainen/ruskea se varsi. Ilman ruiskua en kyllä epäilisi. Useita eri lääkkeitä pistetään nykyjään aina diabeteksesta C-hepatiitin hoitoon.
Kumppanillani on diabetes, eivätkä hänen neulansa ole verisiä. Ei insuliinia pistettä suoneen, vaan tuohon vatsan seudulle. Siis jos joku ei tätä vielä maininnut.
Noniin, kyse oli siis huumeista, niinkuin suurin osa täällä arvailikin... Mies myönsikin loppujen lopuksi käyttävänsä silloin tällöin suonensisäisiä mutta ei ole omien sanojensa mukaan nisti, koska se on hänellä täysin kontrollissa. Piikittää pari kertaa kuukaudessa mutta ei niin että se olisi ongelma. Ruiskut roskiksessa olivat hänen omiaan.
Sanoi vielä että ei ole koskaan lapseni eikä minun seurassa ollut huumeiden vaikutuksen alaisena ja piikittämiset ajoittanut niin että ei olla nähty pariin päivään. Piikittää kuulemma ihan huvin vuoksi, vertasi siihen että jotkut ottaa perjantaioluet niin hän ottaa välillä huumausaineita.
Sanomattakin selvää, että pistin poikki parisuhteen, tämä oli sitten tässä. Vedän rajan siihen että piikitetään suoneen. Kiitos AV-läiset, kun autoitte analysoimaan neuloja ja neuvoitte minua.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, kyse oli siis huumeista, niinkuin suurin osa täällä arvailikin... Mies myönsikin loppujen lopuksi käyttävänsä silloin tällöin suonensisäisiä mutta ei ole omien sanojensa mukaan nisti, koska se on hänellä täysin kontrollissa. Piikittää pari kertaa kuukaudessa mutta ei niin että se olisi ongelma. Ruiskut roskiksessa olivat hänen omiaan.
Sanoi vielä että ei ole koskaan lapseni eikä minun seurassa ollut huumeiden vaikutuksen alaisena ja piikittämiset ajoittanut niin että ei olla nähty pariin päivään. Piikittää kuulemma ihan huvin vuoksi, vertasi siihen että jotkut ottaa perjantaioluet niin hän ottaa välillä huumausaineita.
Sanomattakin selvää, että pistin poikki parisuhteen, tämä oli sitten tässä. Vedän rajan siihen että piikitetään suoneen. Kiitos AV-läiset, kun autoitte analysoimaan neuloja ja neuvoitte minua.
Tsemppiä Ap. Teit oikean päätöksen. Mitä ainetta kertoi käyttävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Toi viihdekäyttö ei musta ole kovinkaan uskottava selitys. Suonensisäisiä käyttävät ovat muidenkin huumeidenkäyttäjien joukossa alinta kastia, kunnon nitkuja.
Kiitos. Sanoi käyttävänsä pääasiallisesti jotain burpenorfiinia (?) suoniin ja joskus harvemmin amfetamiinia. Ei kuulemma mitään muuta. En tosin usko mitään mitä hän sanoo enää, varmasti vetää jotain muutakin. Myönsi että on jo useita vuosia käyttänyt ja on hyvin pahoillaan.
Tiedän, että päätös on oikea. Harmittaa vaan, kun kerkesin jo ajatella että tässä on se oikea. Hän tuli niin hyvin toimeen ystävieni ja perheeni kanssa, lapseni pitää hänestä kovasti, samoten vanhempani. Tunteet kerkesi syventyä kovasti. Nyt olen jossain kamalan ahdistuksen, vihan ja häpeän välimaastossa. Vihaan narkkareita yli kaiken ja nyt päästin sellaisen lapseni elämään. Tästä seuraavaksi testeihin, harrastettiin suojaamatonta yhdyntää, pelottaa mitä tauteja olen voinut saada, vaikka kovasti väittikin käyttävänsä vain steriilejä neuloja ja olevansa hygieniasta tarkka (ei voi kyllä samaa mieltä olla roskiksen nähtyäni...). Hyi helvetti, oksettaa koko ihminen.
Mä kyllä uskon tuon viihdekäyttöasian. Me vietettiin joskus viikkojakin yhdessä, niin, että hän asui mun luona. En koskaan huomannut mitään kummallista, hän ei koskaan kadonnut päiviksi tai ollut poissaoleva. Hän oli niin normaali ja tasapainoinen kuin vain voi olla. Tästäkin huolimatta en hyväksy edes viihdekäyttöä, varsinkaan kun minulla on lapsi, joka on minulle tärkeintä maailmassa.
Mies vielä ehdotti että voi lopettaa helposti käytön, jotta jatkaisimme suhdettamme. Mutta minä en vaan pysty, en pysty enää luottamaan tähän ihmiseen, saatika päästämään häntä lapseni lähelle.
Häpeä nurkkaan ap. Varmasti läheiset kysyvät (lapsesi mukaan lukien riippuen lapsen iästä), että miksi näin äkillisesti suhde kariutui.
Aikuisille voit vastata ilman häpeää, että löysit roskiksesta neuloja ja ilmeni, että tyyppi on vuosia käyttänyt huumeita omien sanojensa mukaan toisinaan, mutta että sinulle tämä riitti. Et ole tehnyt mitään väärää tai noloa itse.
Ja lapselle sitten ikätasoisesti selitys asiaan myös.
Mä jouduin käyttämään verenohennuslääkettä ja välillä tuli nenäverenvuotoja...