Veriset neulat wc:n roskiksessa - mistä on kyse? :/
Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.
Kommentit (462)
Ei syytä huoleen oon ihan terve. Se on vaan terkkarilla joskus ihan rutiini toimenpide että veriarvot katsotaan. Siitä selvii niin paljoa tietoa ihmisen terveydestä. Tyttis vaan epäili jotain ja kehitti tarinan :)
Onpa rajun näköistä! Olin tulossa kommentoimaan, että pistän ms-tautiin lääkettä 3xviikossa. Neula on n. 2 cm pitkä, pistän rasvakudokseen. Välillä jos nirhaisen neulalla verisuoneen, pistoskohdasta tulee pisara verta. Mutta ei todellakaan tuollaista määrää mitä noissa papereissa on! Ja hävitän myös neulan asianmukaisesti, roskikseen päätyy vain ruisku ilman neulaa.
Hyi miten oksettavan näköisiä! Toivottavasti et ole ollut suojaamattomassa yhdynnässä tyypin kanssa!
Jos olet siellä miehen asunnossa kahdestaan hänen kanssaan, niin en ehkä lähtisi kyselemään niistä neuloista mitään. Keksisin syyn, miksi minun pitää lähteä heti kotiin ja miettisin asiaa yön yli. Huomenna soittaisin miehelle ja kysyisin selitystä neuloihin. Ellei selitys olisi täysin vedenpitävä, lopettaisin tapailun heti.
Miten mies voi olla noin huolimaton? Tiesi kuitenkin että tulen hänen asunnolleen!! Luulisi että piilottaisi ne. Ei voi olla totta, hän on 27v, normaali opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, ei mikään rapanisti joka makaa ojassa. Miten voi olla mahdollista, hän ei todellakaan vaikuta ihmiseltä joka tekee näin, en ole koskaan huomannut taipeista mitään eikä käytöksessäkään mitään outoa? Ei helvetti, pääsin tämän ihmisen jopa lapseni elämään, joku kamala heroiininisti, hyvä luoja...
Eiks se mies ihmettele ku oot puhelimel ku ehit tänne koko ajan päivittää?
Tää käy jännittäväksi, haen lisää irtokarkkeja!
Enkä ole edes allerginen saati syö mitään lääkkeitä, en tiedä pitäiskö silti jotain nappei napsii. Ehkä sit joskus kusi ja paskavaipoissa tulee ajankohtaseks omalla kohalla, kop kop. Ei oo leikkimistä näitten kaa :)
Ei kai nyt herranjumala parranajosta voi niin paljon verta tulla, kun AP sanoi, että niitä papereita oli paljon.
En osaa sinua AP neuvoa, muutakuin, että kysyt rohkeasti asiasta! Sanoit niinkuin sanoit täälläkin, laitoit roskan roskikseen ja näit nuo jutut siellä. Kysyt kohteliaasti mistä on kyse.
Voi olla joku ihan pikkujuttu, että olet turhaan murehtinut :)
Laita kuvaa kun kerkeät !
Vierailija kirjoitti:
Jos olet siellä miehen asunnossa kahdestaan hänen kanssaan, niin en ehkä lähtisi kyselemään niistä neuloista mitään. Keksisin syyn, miksi minun pitää lähteä heti kotiin ja miettisin asiaa yön yli. Huomenna soittaisin miehelle ja kysyisin selitystä neuloihin. Ellei selitys olisi täysin vedenpitävä, lopettaisin tapailun heti.
Joo, olen hänen luonaan nyt kahdestaan, hän on toisessa huoneessa tekemässä jotain yliopistojuttua, mä olen olkkarissa... Ehkä mä painun helvettiin täältä. Nyt äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi olla noin huolimaton? Tiesi kuitenkin että tulen hänen asunnolleen!! Luulisi että piilottaisi ne. Ei voi olla totta, hän on 27v, normaali opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, ei mikään rapanisti joka makaa ojassa. Miten voi olla mahdollista, hän ei todellakaan vaikuta ihmiseltä joka tekee näin, en ole koskaan huomannut taipeista mitään eikä käytöksessäkään mitään outoa? Ei helvetti, pääsin tämän ihmisen jopa lapseni elämään, joku kamala heroiininisti, hyvä luoja...
Et voinut tietää. Nyt vain mietit jatkoa erityisesti lapsesi takia. Tietysti eihän huumeiden käyttäjät automaattisesti ole pahoja ...
Tää vedätys on mun mielestä 2/5. Hyvä lavastus!
On huumeneuloja ja noi veriset paperit on siitä kun on painanut pistoskohtaa pistämisen jälkeen.
Voihan tälle kaikelle kuitenkin olla ihan luonnollinen selitys.
Jos siellä kaapissa kerran oli pullo jotain ainetta, niin kyseessä on ehkä (toivottavasti) jokin laillinen lääke.
Ei kai narkkari pitäisi huumeita / huumeidenkäyttövälineitä esillä, tyttöystävän nähtävillä..?
Mitäpä jos kysyisit henkilöltä itseltään? Minäkin piikitän lääkettä neuloilla, tosin ne neulat eivät ole verisiä käytön jälkeen.
Onko miehellä lemmikkieläintä ? joskus niitäkin lääkitään pistoksin .
No ehkä kysyt siltä ensin ja panikoit vasta sitten. Ei se säilyttäisi aineita vessan kaapissa missään isossa pullossa jos ei haluaisi jäädä sulle kiinni... tuolle voi olla myös joku muu selitys mutta se ei varmasti selviä täältä vaan mieheltä itseltään. Jos olisin sinä kysyisin asiasta mahdollisimman neutraalisti, rauhallisesti ja myötätuntoisesti kuin et olisi edes tajunnut niiden voivan olla huumeneuloja, sillä jos alat ensimmäisenä panikoimaan ja syyttelemään miestä hänhän vaan hermostuu tai pahimmassa tapauksessa loukkaat turhaan sairasta ihmistä hätiköidyillä epäilyillä ja teidän juttu loppuu siihen sun mahdolliseen ylireagointiin tai siihen että mies tajuaa ettei sulle voi kertoa mitään kun epäilet jo valmiiksi hänestä sitä kaikkein pahinta... Tsemppiä!
Kannattaisiko nyt vaan hipsiä ihan omaan kotiin sieltä..
No hyi helvetti, näyttää ihan!!! Kysy siltä mieheltä suoraan et mitä nää on????