Veriset neulat wc:n roskiksessa - mistä on kyse? :/
Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai mammat liekeissä..tää oli 4/5👍
Mun on vähän vaikea uskoa, että ap ois vuodattanut omaa vertaan ja hommannut jostain ruiskuja ja sitten ottanut niistä kuvan ihan vain vauvapalstan provoa varten....
Niitä ruiskuja on voinut olla vaikka jostain muusta syystä, ja verta nyt saa vaikka kaupan pakastealtaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin tässä on kuva. Katsoin vielä että neulassa oli 2.5ml. Löysin myös desinfiointiainelapun kuoren tai mikä onkaan.
Auttakaa, onko nämä huumeneuloja?
No hyi helvetti, näyttää ihan!!! Kysy siltä mieheltä suoraan et mitä nää on????
Näyttää kyllä huumeruiskuilta, mutta katohan vielä taipeet!
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo kuva 7vrk vanha vai ymmärsinkö väärin? Aika monta katsojaa sillä on jo ehtinyt olla.
No, tässä ketjussakin on yli 100 viestiä, eli lukijoitakin löytyy.
Häivyin nyt tekosyyn varjolla pois, mies ei näyttänyt epäilevältä, kysyi vaan että tarvitsenko apua ongelmassani. Tuntuu, etten saa henkeä, oksettaa aivan helvetisti. Oksettaa niin hirveästi, enkä saa kyyneleistä loppua. Mitä mä nyt teen, miten etenen tästä? En voi mennä vanhemmillenikaan avautumaan, hävettää että olen tuollaisen kanssa mennyt yhteen, päästänyt perheeseeni, voi hyvä luoja, hän vielä vahti lastanikin pariin otteeseen lyhyen aikaa. Oksettaa että olen antanut jonkun likaisen heroinistin viettää aikaa lapseni kanssa. :( Tää särkee mun sydämen. Onneksi en tuonut lastani hänen asuntoonsa. Ihan sairasta. Niin sairasta. En olisi voinut koskaan arvata, mies oli niin ystävällinen, hellä, lämmin, ei tehnyt katoamistemppuja, ei ollut temperamenttinen, ei väkivaltaa tai mitään... Miten helvetissä ihminen, joka opiskelee lääkealaa, käy töissä, tapailee naista jolla on lapsi, voi olla joku itseään piikittävä narkkari? Miten en huomannut? Miten voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Verenohennuslääke? Leikkauksen jälkeen jouduin piikittämään itseäni aika pitkään ja siitä vielä lentäessä.
Ei jää kk neuloja jos joutuu pistämään klexanea veritulpan ehkäisylääkettä. Annos on kertakäyttöruiskuissa jossa on myös kiinteä neula.
Tsemppiä ap! Älä nyt hätäile liian aikaisin. Vastauksissa on tarjottu myös muita vaihtoehtoja neuloilla kuin huumeet. Mitä jos kuitenkin kysyisit asiaa mieheltä suoraan? Vaikka huomenna kun olet nukkunut yön yli? Tai vaikka soitat vielä tänään kun olet kotona ja kysyt suoraan.
Voi ap, en voi kuvitellakaan miltä susta tuntuu :( Älä syytä itseäsi, sä et voinut tietää, kuten itsekin sanoit, mies opiskelee, käy töissä, on muutoin ihana, et voinut tietää mistään!! <3 Mene kotiin, rauhoitu, soita ystävällesi ja kerro mitä on tapahtunut, kerää ajatuksesi. Huomenna soita hänelle ja sano että saat minuutin aikaa selittää veriset huumeneulat roskiksessasi, jos ei tule mitään järkevää selitystä, pistä poikki heti kerrasta. Älä päästä häntä lapsesi lähelle. Tsemppiä. <3
Laita miehelle viestiä, että huomasit neulat ja kysy mistä on kyse
Toivottavasti ei mies loukkaannu pahasti, jos turhaan syyttelet ja löytyykin joku muu selitys.
Nojoo, näyttää kyllä kieltämättä huumeneuloilta. Mutta kuten itsekin sanoit, miksi mies olisi noin huoleton? Mies, joka opiskelee lääkealaa, tekee yliopistojuttuja tähän aikaan, vaikuttaa vastuulliselta, käy töissäkin vielä? Luulisi että osaisi peittää huumeruiskunsa kun tyttöystävä tulee käymään. Tuli mieleen että onko pitänyt illanistujaiset ja joku huumenistikaveri käynyt vessassa piikittämässä? Sanoit, ettette nähneet pariin päivään? Veri näyttää aika tuoreelta kuitenkin..
Mietin vaan, että jos mulla olisi tuore suhde ihmisen kanssa jolla on lapsi, ei tulisi mieleenikään piikitellä itteäni kotona, jättää roinat noin huolettomasti levälleen ja sitten kutsua kumppani käymään. Ei käy vaan päinsä.
Parempi kuitenkin selvittää asia, jää varmaan muuten vaivaamaan. Ja parempi soittaa kuin laittaa viestiä, koska viestiin voi vastata viiveellä ja ehtii säveltää sopivan vastauksen.
Mietin voiko hänen opintoihinsa liittyä jotain, että pitää harjoitella pistämistä vai tehdäänkö sellaiset asiat vain koululla yleensä? Ja luultavasti hän olisi kyllä silloin huolellisempi hävittämään neulat jos olisi jotain opintoihin tai sairauteen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei mies loukkaannu pahasti, jos turhaan syyttelet ja löytyykin joku muu selitys.
No, tuskin suonensisäisesti käytetään kotioloissa mitään laillista?
Jaahas, tämä taitaakin olla trolli.
Nakkelet tuollaisia täkyjä, että opiskelee lääkealaa jne... mikä selittäisi neulojen kotoa löytymisen.
Paperit ei välttämättä edes liity noihin neuloihin.
Mä en kyllä ymmärrä mikä muu syy noille neuloille voi olla (paitsi se että joku toinen on niitä käyttänyt miehen kämpässä). Tollasilla neuloilla ei pistellä mitään lääkärin määräämiä lääkkeitä itse kotona. Ja jos niillä on tehnyt jotain muuta kuin pistellyt jotakin suoneen niin miksi olisi veriset paperit? Ellei nyt sitten sattunut tulemaan nenäverenvuoto jonka jälkeen mies sattumalta heitti johonkin viattomaan käytetyt neulat roskikseen suojaamattomana :D
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuitenkin selvittää asia, jää varmaan muuten vaivaamaan. Ja parempi soittaa kuin laittaa viestiä, koska viestiin voi vastata viiveellä ja ehtii säveltää sopivan vastauksen.
Mietin voiko hänen opintoihinsa liittyä jotain, että pitää harjoitella pistämistä vai tehdäänkö sellaiset asiat vain koululla yleensä? Ja luultavasti hän olisi kyllä silloin huolellisempi hävittämään neulat jos olisi jotain opintoihin tai sairauteen liittyvää.
Voi liittyä. Hän voi myös huvikseen testailla? Mutta joo, ei niitä neuloja noin hävitetä.
Kotoa soitat ja kerro mitä näit roskiksessa (älä puhu mitään kaappien penkomisesta). Sano, että olet huolissasi ja pelkäät, ja että siksi on pakko kysyä, mistä on kyse. Ei se tän vaikeampaa ole.
Jos kiinnostaisi tarpeeksi, tekisin ap:n kuvalla "catfish" -haun googleen. Sillä voi selvittää onko kuva oikeasti ap:n ottama vai netistä.
Älä ap syytä itseäsi. Kaikki automaattisesti olettaa että suonensisäisiä aineita käyttävät ovat rappionarkkeja ja että aineiden käyttö näkyy aina päällepäin. Mutta se kun ei aina näy. Alkoholin käytön havaitsee sata kertaa helpommin.
Olen itsekin käyttänyt aikoinaan ja kyllähän nuo ihan selkeitä huumeneuloja on. Olin itsekin menestynyt ja vastuullisessa työssä eikä aineiden käyttö näy päälle päin kun se pysyy lapasessa. Kaverisi varmaan piikittää hillitysti piriä, että jaksaa opiskella. Syökö ja nukkuuko normaalisti? Juoko paljon vettä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä mikä muu syy noille neuloille voi olla (paitsi se että joku toinen on niitä käyttänyt miehen kämpässä). Tollasilla neuloilla ei pistellä mitään lääkärin määräämiä lääkkeitä itse kotona. Ja jos niillä on tehnyt jotain muuta kuin pistellyt jotakin suoneen niin miksi olisi veriset paperit? Ellei nyt sitten sattunut tulemaan nenäverenvuoto jonka jälkeen mies sattumalta heitti johonkin viattomaan käytetyt neulat roskikseen suojaamattomana :D
Itse asiassa kyllä tuollaisilla neuloilla pistellään ihan lääkärin määräämiä lääkkeitäkin. Omalla miehelläni alhaiset testosteronitasot, johon lääkäri määrännyt lihakseen pistettävän lääkkeen ja juurikin tuon kaltaisilla neuloilla niitä pistellään. Apteekista haetaan neulat ja ruiskut sekä reseptillä lääkeampullit, joista itse vedetään lääke ruiskuun.
Kannatan nenäverenvuoto + hemofilia + hyytymislääke -teoriaa!