Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veriset neulat wc:n roskiksessa - mistä on kyse? :/

Vierailija
29.10.2017 |

Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.

Kommentit (462)

Vierailija
381/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi olla noin huolimaton? Tiesi kuitenkin että tulen hänen asunnolleen!! Luulisi että piilottaisi ne. Ei voi olla totta, hän on 27v, normaali opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, ei mikään rapanisti joka makaa ojassa. Miten voi olla mahdollista, hän ei todellakaan vaikuta ihmiseltä joka tekee näin, en ole koskaan huomannut taipeista mitään eikä käytöksessäkään mitään outoa? Ei helvetti, pääsin tämän ihmisen jopa lapseni elämään, joku kamala heroiininisti, hyvä luoja...

Olen itsetyöskennellyt huumeruiskujen vaihtopisteessä ja usein siellä kävi ihmisiä joista ei olisi todellakaan päällepäin uskonut

Vierailija
382/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän lapseeni biologisia lääkkeitä, ja ne pistetään ihon alle. Eli puristetaan iho ja neula siitä läpi. Ei lihakseen eikä suoneen. Eikä niihinkään mitään verta tule vaikka joskus jonkun suonen lävistäisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häivyin nyt tekosyyn varjolla pois, mies ei näyttänyt epäilevältä, kysyi vaan että tarvitsenko apua ongelmassani. Tuntuu, etten saa henkeä, oksettaa aivan helvetisti. Oksettaa niin hirveästi, enkä saa kyyneleistä loppua. Mitä mä nyt teen, miten etenen tästä? En voi mennä vanhemmillenikaan avautumaan, hävettää että olen tuollaisen kanssa mennyt yhteen, päästänyt perheeseeni, voi hyvä luoja, hän vielä vahti lastanikin pariin otteeseen lyhyen aikaa. Oksettaa että olen antanut jonkun likaisen heroinistin viettää aikaa lapseni kanssa. :( Tää särkee mun sydämen. Onneksi en tuonut lastani hänen asuntoonsa. Ihan sairasta. Niin sairasta. En olisi voinut koskaan arvata, mies oli niin ystävällinen, hellä, lämmin, ei tehnyt katoamistemppuja, ei ollut temperamenttinen, ei väkivaltaa tai mitään... Miten helvetissä ihminen, joka opiskelee lääkealaa, käy töissä, tapailee naista jolla on lapsi, voi olla joku itseään piikittävä narkkari? Miten en huomannut? Miten voi olla?

Ei jumal****. Ei helv****. Ehkä on parempi, että kysyt siltä mieheltä mikä on homman nimi ennenkuin tulet tänne foorumeille kyselemään ja lukemaan random tollukoiden vastauksia ja vetämään niistä omia johtopäätöksiä. Mikä osoittaa, että neuloilla ja veripapereilla on yhteys? Heti jengi huutamassa, että kyseessä huume narkkari. Jumal**** että on säälittävää jengiä :D Oma veikkaus nenäverenvuoto = veripaperit, hemofilia = neulat. Jos opiskelemassa lääkiksessä ihan tosissaan ja vaikuttaa vielä hyvältä jätkältä niin heitän tämmöisen veikkauksen ettei todellakaan ole huumeista kyse. Ja vielä tuohon, että "hävittäisi neulansa kunnolla": Eikös ne nyt ole ihan järkevästi hävitetty? Roskiksessa ja tuppi neulan päällä. Näin mutsikin hävitti aikoinaan lääke neulansa kun vielä asuin kakarana saman katon alla. Homma täysin ok. Menkää nyt siitä paranoideine huume hömpötyksinenne muualle.  Ainiin, unohdin että nyt ollaan vauvafi foorumeilla, tämähän on täysin normaali threadi täälläpäin :D Reps kops.

Vierailija
384/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan selvä provo. Eiköhän nuo veriset paperit olis ainakin osittain noiden ruiskujen päällä. Ja noin paljon verta ei todellakaan tule mistään piikistä. Toisekseen sinkkumiehet, varsinkin opiskelijat, käyttää halvinta mahdollista vessapaperia. 

Vierailija
385/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kanssa suonensisäisten viihdekäyttäjä. Rännitän piriä joka perjantai, eikä mitään ongelmaa mulla ole. Käyn koulua täysipäiväisesti ja osa-aikatöissä opintojen ohella, kaikki hoituu aina ajallaan ja vastuullisesti. Olen tällä kaavalla mennyt jo 4 vuotta, kerta viikkoon hihaan. Koskaan en ole ollut rahattomana myymässä itseäni, tai hiv/hepatiittijonossa terveyskeskuksessa. Pukeudun siististi ja olen muutenkin mukava persoonaltani, paljon ystäviä, rakastava perhe, harrastuksia, ei masenna eikä mitään. En myöskään käytä alkoholia ollenkaan, minulle riittää amfetamiini kerta viikkoon kohtuurajoissa.

Minulla on myös miesystävä, joka ei tiedä tästä mitään, eikä ole aikomuksena kertoakaan. Eli siinä mielessä olen sinun (ex-)miehesi puolella - suonensisäinen käyttö voi olla hyvinkin kontrollissa. En ajattele pakonomaisesti, että on pakko saada kamaa nyt ja heti. Ihan ihme lynkkaysta täällä, miehestä pitäisi tehdä jokin ilmoitus? Mitä pahaa siinä on, jos se pysyy kontrollissa? Onko parempi, jos hän vetäisi viinaa kaksin käsin ja on aivan poissa pelistä joka viikonloppu? Miksi se on hyväksyttävämpää, kuin täysin kontrolloidusti ja satunnaisesti tapahtuva huumausaineen käyttö?

Ap on päätöksensä tehnyt, hyvä niin, mutta en ymmärrä tätä joukkolynkkausta ja kuinka mies on "likainen", "ällöttävä nisti". Ei kaikki käyttäjät ole todellakaan raiteilta suistuneita hiv-positiivisia narkkareita, vaikka laittaisikin hihaan. Mies on vielä terveys/lääkealan ammattilainen, joten varmasti ymmärtää riskit ja kuinka käyttää turvallisesti ja kontrolloidusti.

Koitapa olla yksi perjantai ilman. Siitä tiedät, onko käyttösi hallinassa.

Ja kyllä, kehotan samaan jokaista joka rutiininomaisesti ja säännönmukaisesti ottaa joka perjantai kännit. Tai vaikka ei kännejäkään, mutta jos ei osaa rentoutua työviikon jälkeen muulla kuin parilla lasilla viiniä.

Neljä vuotta kerta viikkoon on 208 piikitystä. Tai 208 känniä, mitä kukakin harrastaa. 208 iltaa jotka olisi voinut viettää paremminkin.

Vierailija
386/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ruskettunut niin googleta melanotan. Voi myös piikittää sitä.

Vierailija
387/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tuntuvat ajattelevan, ettei kannata ilmoittaa koska miehen elämä menisi pilalle. Minusta asia on juuri päinvastoin, miehen elämä on nyt pilalla ja menossa vielä pahemmaksi. Jos ilmoitettaisiin, mies saisi mahdollisuuden päästä huumeista eroon ja aloittaa hyvän ja terveen elämän. Lääkäriä hänestä ei tietenkään tulisi, mutta varmasti löytyy joku muu mieluinen ammatti. Nistin elämä on huono ja lyhyt.

Ja vaikka kuinka tähtäisi tutkijaksi, niin lääkäri joutuu työharjoitteluun jossa hoitaa potilaita.

Nyt pääsi sellainen satsi sinulta mutuilua, ettei mitään järkeä. Et tosiaankaan tiedä mistä jauhat. Laittomuus tekee todellista hallaa ja ilmoittamisen jälkeen on merkitty mies, eikä lopettamiselle ole enää sen vertaa motivaatiota. Miten ihmeessä aikuiset ihmiset kuvittelevat huumeidenkäyttäjää auttavan se, että joutuu kaiken muun lisäksi vielä lainkin kanssa ongelmiin? Se huumeista eroon pääseminen lähtee omasta halusta, jos niistä eroon haluaa päästä. Ja jos ei halua, niin sitten ei halua ja siihen ei ilmoittelut auta. Ei edes vankilat. Päinvastoin, kierre voi saada ihan uuden todella paljon jyrkemmän kulman. Älytöntä ylipäänsä kun lääketieteellistä ongelmaa yritetään ratkoa moraalilla ja juridiikalla. Se on nähty ympäri maailmaa mihin johtaa. Onneksi tämä on hiljalleen muuttumassa. T: Ex-nisti, päihdehoitaja.

Jos tyyppi on missään vaiheessa tekemisissä potilaiden kanssa, esim. työharjoittelussa, niin pitää ihan siltä kannalta miettiä, kumpi on pahempi. Se että ilmoittaa tyypistä ja tämän elämään tullaan puuttumaan. Vai se että esim. sata täysin ulkopuolista ihmistä altistuu vaaralle. Huumeidenkäyttäjä on itse aikoinaan valintansa jo tehnyt. Riskit ovat olleet tiedossa. Potilaat eivät ole valinneet riskiä, eikä heitä sellaiselle pidä altistaa.

Vaaran tuottaminen on vakava ja tuomittava asia. Siitä tuomitaan ihan erikseen, jos sellaista tapahtuu ja seuraukset sen mukaisia. Mihinkään etukäteistuomioihin ja ilmoituksiin on silti täysin väärin ryhtyä. Sama jos ehkä tulevaisuudessa potilastyötä tekevän saunakaljoista maalaisi uhkakuvan, että tutiseva juoppo tulee tekemään ehkä tuhojaan tulevaisuudessa. Oikeusjärjestelmäämme ei tuollaiset mielikuvitus ja selvännäköjutut kuulu mistään etukäteistuomitsemisista ilman mitään tapahtuneita rikkeitäkään yksinkertaisesti kuulu. Jutuistasi saa sen kuvan, että kuvittelet automaattisesti päihteidenkäytöstä seuraavan jotain karmivaa ennen kuin mitään on edes tapahtunut. Ihme hysteriaa.

Etukäteistuomioita ei huumeiden käyttäjien kohdalla tehdäkään, ikinä. Huumausaineiden käyttö viihdetarkoituksiin on yksiselitteisesti laitonta. Mistään etukäteistuomiosta ei ole kyse. Jos on valinnut huumausaineet, on jo valintansa tehnyt. Ja kuulepa, ovathan monet valelääkärit ja -hoitajatkin toimineet "virassaan" ilman mitään etukäteistuomioita. Suurin osa potilaista on hoidettu ok, mutta se ei riitä. Virheitä ei saa yhtään ja kenenkään turvallisuutta ei saa vaarantaa.

Vierailija
388/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi olla noin huolimaton? Tiesi kuitenkin että tulen hänen asunnolleen!! Luulisi että piilottaisi ne. Ei voi olla totta, hän on 27v, normaali opiskeleva ja työssäkäyvä ihminen, ei mikään rapanisti joka makaa ojassa. Miten voi olla mahdollista, hän ei todellakaan vaikuta ihmiseltä joka tekee näin, en ole koskaan huomannut taipeista mitään eikä käytöksessäkään mitään outoa? Ei helvetti, pääsin tämän ihmisen jopa lapseni elämään, joku kamala heroiininisti, hyvä luoja...

Olen itsetyöskennellyt huumeruiskujen vaihtopisteessä ja usein siellä kävi ihmisiä joista ei olisi todellakaan päällepäin uskonut

Ethän vain kuitenkaan eksynyt ajattelemaan, että kaikki huumeruiskujen vaihtopisteessä asioivat tuovat/hakevat tavaraa juuri itselleen?

Vierailija
389/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy saatana suoraan äläkä täällä jankkaa.

Vierailija
390/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on totta niin mies sanonut futuurissa koko ajan, että lopettaa. Ei edes, että on lopettanut. Ei taida olla helppoa vaikka kaikkihan sanoo, että pystyisi lopettamaan milloin vain.

Jos oli tositarina niin viisas päätös ap:lta lähtee ja kovaa.

Ite kallistun kyllä trolliteorian puolelle.

Vierailija
391/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa kirjoitti:

Mikset sä kysy suoraan mieheltä? :D

Koska ei suomalainen nainen uskalla tai osaa kysyä asioita suoraan. Aina odotetaan että toinen osapuoli pystyy lukemaan ajatuksia, mikä on jo mielisairautta.

Vierailija
392/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vatsanpeitteitä.  Yleensä itsepiikitettävät lääkkeet piikitetään vatsaan.

Vierailija
393/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää käy jännittäväksi, haen lisää irtokarkkeja!

Sitä tässä vaan rupesin funtsii, näitten veristen piikkien ohella, että

alko tekee kans mieli, pitäsköhä piipahtaa vielä kauppaan hakee karkkii :D

Vierailija
394/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo papereissa oleva "veri" ei ole verta. Lavastettu kuva ja huono sellainen. 

Vierailija
395/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daa kirjoitti:

Mikset sä kysy suoraan mieheltä? :D

Koska ei suomalainen nainen uskalla tai osaa kysyä asioita suoraan. Aina odotetaan että toinen osapuoli pystyy lukemaan ajatuksia, mikä on jo mielisairautta.

Koska huomaavainen suomalainen nainen tajuaa asian viihdearvon ja julkaisee sen täällä ennen kuin paneutuu itse ongelman ratkaisuun.

Vierailija
396/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vatsanpeitteitä.  Yleensä itsepiikitettävät lääkkeet piikitetään vatsaan.

Siis kurkista sinne vatsanpeitteiden eli niiden "makkaroiden" alle.

Vierailija
397/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween

Vierailija
398/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis neuloja vai ruiskuja? On voinut esim. yrittää poksauttaa finniä tai rakkoa.

Vierailija
399/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pari ensimmäistä sivua, eikä edes selvinnyt mistä on kyse. Ovatko tavallisia neuloja, vaiko onttoja injektioneuloja?  Jos pituus injektioneulalla on 2...3 millimetriä, niin juuri ja juuri läpäisee ihon, ei yllä lihakseen.

Vierailija
400/462 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabetes tai b12 eli kobalamiini?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän