Veriset neulat wc:n roskiksessa - mistä on kyse? :/
Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.
Kerropas mitä itse ajattelet asiasta? Mistä voisi olla kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Jonkun kodissa siis? Tulee mieleen että on tehnyt itse lävistyksiä.
Joo, tapailemani miehen kotona. Miehellä ei ole lävistyksiä. Ap
Verenohennuslääkkeitä? Jotain muuta itsepiikitettävää lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropas mitä itse ajattelet asiasta? Mistä voisi olla kysymys?
En tiedä. Ensimmäisenä tuli mieleen huumeet, mutta en uskoisi että mies käyttää, on muutoin tosi normaali. Ap
Verenohennuslääke? Leikkauksen jälkeen jouduin piikittämään itseäni aika pitkään ja siitä vielä lentäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tapailemani miehen kotona. Miehellä ei ole lävistyksiä. Ap
Tarkkaile sen taipeita!
Ei kaikista näe päällepäin jos käyttää...
Oletko varma ettei ole jotain sairautta jossa lääkitys on injektiomuodossa?
Mikset sä kysy suoraan mieheltä? :D
Millaiset neulat? Mä piikitän migreeniin lääkkeet neuloilla enkä ole mikään nisti.
Uskallanko kysyä vaan suoraan? Miehellä ei tietääkseni ole sairauksia, ei ole ainakaan kertonut. Katsoin myös wc:n kaapit tämän jälkeen ja löysin jonkun läpinäkyvän ison pullon ilman etikettiä jossa oli hajutonta nestettä. En tiedä olenko nyt vaan todella vainoharhainen.
Jos se on potenssipistos, sitäkö hait ?
Vastuulliset ihmiset eivät heitä neuloja paljaana roskiin vaan osaavat hävittää ne asianmukaisesti. Narkit heittelee neulat miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset neulat? Mä piikitän migreeniin lääkkeet neuloilla enkä ole mikään nisti.
Oliko joku 2-3millin neulat, aika hyvin pieniä siis. En uskaltanut koskea, mutta kumarruin katsomaan... Ja verisiä papereita oli todella paljon. :(
Onko urheilullinen? Käyttäisikö jotain urheiluun liittyvää, mahdollisesti laitonta ainetta?
Mun sukulainen pistää itseään kerran viikossa (MS-tauti)