Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ihannenaisestani?

Vierailija
29.10.2017 |

-Hoikka ja siro vartalo. BMI maksimissaan ~20.
-Pituus 150-170cm
-Kapea kaula, ranteet, hartiat jne.
-Kiinteät, pienet rinnat, joissa on pienet nännipihat
-Hillityt häpyhuulet
-Söpöt kasvot
-Kaunis hymy
-Urheilullinen, mutta ei juurikaan lihaksikas
-Ajatusmaailmaltaan realistinen, ei näe jatkuvasti kaikessa hyvää tai pahaa
-Kiinnostuu kokeilemaan uusia asioita
-Ei ole kuitenkaan liikaa joka suuntaan ryntäilevä, vaan osaa ottaa rauhallisesti
-Harkitsee ennen kuin tekee
-Osaa tehdä päätöksiä perustuen järkeen. Tunteet otetaan mukaan pohdintaan, mutta ne eivät päätä automaattisesti lopputulosta.
-Ei kuulu mihinkään ääriajatteluun pohjaavaan ryhmään, haluaa ajatella itsenäisesti ja suhtautuu kriittisesti muiden puheisiin.
-Riitelee pääsääntöisesti rakentavasti, eikä riitelemisen ilosta. Pyritään löytämään ratkaisu, jotta samasta asiasta ei tarvisi riidellä uudestaan.
-Hyvä huumorintaju
-Ehdottoman luotettava
-Huomaavainen
-Ei ole välttämätöntä saada lapsia tai lemmikkejä, mutta ei toisaalta ehdottomasti ole niitä vastaankaan.
-On pääosin tyytyväinen omaan elämäänsä ja osaa säilyttää onnellisuuden muuttuvassa tilanteessa
-Hyvä tilannetaju puhumisen ja pukeutumisen suhteen
-Ei meikkaa voimakkaasti
-On kiinnostunut minusta ja elämästäni

Kommentit (257)

Vierailija
21/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa miten se lista vielä alkaa tuolta fysiikan puolelta. Ja kriteereihin ei todellakaan kuulu se, että mies itse olisi kiinnostunut naisesta ja hänen asioistaan, mutta toisinpäin toki - niin no, ehkä tämä on kaikkien mieslasten yhteinen ongelma. Hanki nyt vaan seksinukke ja äiti erikseen. Muuten joudut ruinaamaan rouvasi puntariin joka aamu, jotta muistat varmasti lempata hänet heti, kun painoraja rikotaan. Tolvana.

Vierailija
22/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla pettymys, jos on löytänyt täydellisen naisen, mutta housuista paljastuisi hillittömät häpyhuulet. :D

Eiköhän ne häpyhuulet näe ennen kuin pääsee arvioimaan sitä täydellisyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yksin ap? Oletko koskaan edes seurustellut? Minkälainen unelmien mies sinä olet? Nuori ainakin, onko 20 vuotta liikaa? :)

Olen seurustellut monta vuotta ja tällä hetkellä olen yksin ihan omasta halustani. Ikää noin 30. Miksi sinä provosoiduit viestistäni niin paljon, että laitoit tällaisen selvästi piilotettua vihaa sisältävän viestin? 

Vierailija
24/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttähän tuo on naisten vastaaviin listoihin verrattuna.

Vierailija
25/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin hillittyjen häppäreiden kohdalla :'D

Vierailija
26/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa miten se lista vielä alkaa tuolta fysiikan puolelta. Ja kriteereihin ei todellakaan kuulu se, että mies itse olisi kiinnostunut naisesta ja hänen asioistaan, mutta toisinpäin toki - niin no, ehkä tämä on kaikkien mieslasten yhteinen ongelma. Hanki nyt vaan seksinukke ja äiti erikseen. Muuten joudut ruinaamaan rouvasi puntariin joka aamu, jotta muistat varmasti lempata hänet heti, kun painoraja rikotaan. Tolvana.

Tottakai se lista alkaa ulkonäöstä, koska kerron ihanteellisesta naisesta parisuhteeseen, enkä kaveriksi. Siten on aika olennaisen tärkeää, että nainen on ulkoisesti viehättävä. Kun se asia on tarkistettu, niin sitten luonteella on eniten merkitystä.

Tottakai minä olen kiinnostunut ihannenaisestani. Aika outoa olisi lisätä se tuonne listaan.

-AP

Vierailija
27/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä lista :'D

Vierailija
28/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten melko hyvä, mutta tämä loppuosa on aika huvittava/hölmö:

"-On pääosin tyytyväinen omaan elämäänsä ja osaa säilyttää onnellisuuden muuttuvassa tilanteessa"

Vierailija
29/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo hillityt häpyhuulet. Ne on päinvastoin hillittömät.

Mulla ei ole mitään tsäänssejä suhun. Yhyy.

Vierailija
30/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että hyvin isolla osasta erittäin hoikista ja timmeistä naisista se bmi on tuo hirrrrveän iso 20 tai vähän päälle? Monilla niilläkin, joita katsot ihaillen esimerkiksi kadulla. Miten ajattelit tämän painoindeksin tarkistaa, tapaat kauniin siron naisen ja käykin ilmi että bmi on 21? Ei tule mitään siitä jutusta sitten?

Onko sinulla ylipäänsä mitään käsitystä siitä, mikä on noin niinkuin lääketieteellisesti normaali terve paino minkäkin pituiselle naiselle?

Minulla on itse asiassa erittäin hyvä käsitys siitä. Tykkään sirommista naisista kuin miehet yleensä tykkäävät, joten painoindeksi on suurinpiirtein tuossa. Toki riippuu yksilöstä, mutta 21 bmi:llä on jo aika tukevaa naista. Missien painoindeksi on muistaakseni jossain 18-19 välillä yleensä. Saattanu ehkä nousta viime vuosina. En muista, että missikisoja olisi koskaan voittanut mielestäni liian laiha nainen. Ennemminkin liian tukeva. 

-AP

Jos sinusta bmi 21 tarkoittaa tukevaa naista niin kyllä sinä silloin näet naiset vääristyneellä tavalla. Entä haluaisitko että nainen nälkiinnyttää itseään sinua miellyttääkseen, sitä se nimittäin monilla tuon tosi alhaisen painoindeksin ylläpito vaatii? Esim. itselläni bmi on vähän alle 20 ja olen huomannut että kun tästä laihdun lisää niin kuukautiset loppuvat. Ei siis selvästikään ole minulle enää luonnollisen terve paino nykyistä alhaisempi.

Vierailija
31/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nukke varmaan riittää, jos et kerran kaipaa omia mielipiteitä etkä persoonaa.

Ööh missä ap sanoi ettei omia mielipideitä pidä olla tai persoonaa? Tuollahan oli esim. "ajattelee itsenäisesti ja suhtautuu kriittisesti muiden puheisiin".

Ainakin lasten hankinta on ap:n mielestä asia, josta naisella ei saisi olla mielipidettä suuntaan tai toiseen, olikohan avo/avioliitto toinen.Outo vaatimus, yleensä ihmisillä on mielipide oman elämänsä isoista päätöksistä.

Vierailija
32/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten melko hyvä, mutta tämä loppuosa on aika huvittava/hölmö:

"-On pääosin tyytyväinen omaan elämäänsä ja osaa säilyttää onnellisuuden muuttuvassa tilanteessa"

Mikä siinä on hölmöä? Monen ihmisen onnellisuus on kiinni siitä maailmasta, johon on tottunut. Kun siitä joutuu poikkeamaan, niin alkaa kaipaamaan menneeseen, eikä ole enää onnellinen. On siis tärkeää, että kykenee jatkamaan elämässään eteenpäin ja olemaan tyytyväinen useaan erilaiseen elämänpolkuun. 

Vierailija
33/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nukke varmaan riittää, jos et kerran kaipaa omia mielipiteitä etkä persoonaa.

Ööh missä ap sanoi ettei omia mielipideitä pidä olla tai persoonaa? Tuollahan oli esim. "ajattelee itsenäisesti ja suhtautuu kriittisesti muiden puheisiin".

Ainakin lasten hankinta on ap:n mielestä asia, josta naisella ei saisi olla mielipidettä suuntaan tai toiseen, olikohan avo/avioliitto toinen.Outo vaatimus, yleensä ihmisillä on mielipide oman elämänsä isoista päätöksistä.

En pidä siitä, että lyödään lukkoon päätöksiä ja vedetään ne läpi tilanteesta riippumatta. Asiat pitää aina arvioida olemassa olevan tilanteen mukaan. Ehdottomuus tällaisessa asiassa ei sovi minulle, koska itsekään en ole ehdoton suuntaan tai toiseen ja olen todennäköisetsi valmis joustamaan tilanteen mukaan suuntaan tai toiseen.

Vierailija
34/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että hyvin isolla osasta erittäin hoikista ja timmeistä naisista se bmi on tuo hirrrrveän iso 20 tai vähän päälle? Monilla niilläkin, joita katsot ihaillen esimerkiksi kadulla. Miten ajattelit tämän painoindeksin tarkistaa, tapaat kauniin siron naisen ja käykin ilmi että bmi on 21? Ei tule mitään siitä jutusta sitten?

Onko sinulla ylipäänsä mitään käsitystä siitä, mikä on noin niinkuin lääketieteellisesti normaali terve paino minkäkin pituiselle naiselle?

Minulla on itse asiassa erittäin hyvä käsitys siitä. Tykkään sirommista naisista kuin miehet yleensä tykkäävät, joten painoindeksi on suurinpiirtein tuossa. Toki riippuu yksilöstä, mutta 21 bmi:llä on jo aika tukevaa naista. Missien painoindeksi on muistaakseni jossain 18-19 välillä yleensä. Saattanu ehkä nousta viime vuosina. En muista, että missikisoja olisi koskaan voittanut mielestäni liian laiha nainen. Ennemminkin liian tukeva. 

-AP

Jos sinusta bmi 21 tarkoittaa tukevaa naista niin kyllä sinä silloin näet naiset vääristyneellä tavalla. Entä haluaisitko että nainen nälkiinnyttää itseään sinua miellyttääkseen, sitä se nimittäin monilla tuon tosi alhaisen painoindeksin ylläpito vaatii? Esim. itselläni bmi on vähän alle 20 ja olen huomannut että kun tästä laihdun lisää niin kuukautiset loppuvat. Ei siis selvästikään ole minulle enää luonnollisen terve paino nykyistä alhaisempi.

Minun ihannenaiseni ruumiinrakenne on sellainen, että hänelle tuollainen painoindeksi olisi liikaa. Ei tietenkään pidä itseään nälkiinnyttää, eikä siitä olisi mitään hyötyä, koska jos naisen pitäisi itsensä nälkiinnyttää päästäkseen tuohon painoindeksiin, niin hän ei olisi muutenkaan minun ihannenaiseni.  Et selvästi ymmärrä, että tässä määritellään minulle ihanteellista naista, eikä koiteta määritellä mihin jokaisen naisen tulisi pyrkiä. Minä tykkään hoikemmista naisista kuin keskivertomies, enkä todellakaan häpeä mieltymyksiäni yhtään. 

Vierailija
35/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillityt häpyhuulet? :D

Onko sinulla kurissa ja kuosissa olevat pikkuaivot?

Vierailija
36/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä aika pitkä lista ja aika hyvä saalis saa itsekin olla, jotta tuollaisen naisen nappaa. Mutta kaikki on mahdollista ja kyllä tuollaisia naisia löytyy, itselle tuli heti mieleen yksi parhaista ystävistäni, täyttäisi oikeastaan jokaisen kriteerin.

Noh, onnea vaan etsintään. :D 

Taidatte olla aika läheisiä ystäviä jos tiedät häpyhuulien mallinkin :D

:D No ollaan oltu 2-vuotiaasta asti ystäviä, niin on tässä melkein kaiken jo nähnyt... (Nyt ollaan 27 v)

Vierailija
37/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Minun ihannenaiseni ruumiinrakenne on sellainen, että hänelle tuollainen painoindeksi olisi liikaa. Ei tietenkään pidä itseään nälkiinnyttää, eikä siitä olisi mitään hyötyä, koska jos naisen pitäisi itsensä nälkiinnyttää päästäkseen tuohon painoindeksiin, niin hän ei olisi muutenkaan minun ihannenaiseni.  Et selvästi ymmärrä, että tässä määritellään minulle ihanteellista naista, eikä koiteta määritellä mihin jokaisen naisen tulisi pyrkiä. Minä tykkään hoikemmista naisista kuin keskivertomies, enkä todellakaan häpeä mieltymyksiäni yhtään. 

Mutta ymmärrätkö sinä, että myös moni niistä sinun ihanneruumiinrakennettasi edustavista naisista nälkiinnyttää itseään, juuri siksi kun, kiitos mm. kaltaistesi tiettyyn lukuun fiksoituneiden miesten, ovat fiksoituneet johonkin tiettyyn painoon jota ei "saa" ylittää vaikka olisivat tosi hoikkia ja siroja painavampanakin? Huippumallitkin ovat luonnostaan äärimmäisen siroja, mutta nälkiinnyttävät itseään silti, koska heiltä vaaditaan laihuutta niin paljon.

Vierailija
38/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset suuttuvat aina jos jollain miehellä on jotain toiveita naisen suhteen?

Vierailija
39/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä pelle :D

Kommentoithan samoin naisten listoja?

Vai oletko sovinisti ja ajattelet että naisia pitää kohdella eri tavalla...

Vierailija
40/257 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

repesin hillittyjen häppäreiden kohdalla :'D

Repeäisitkö myös jos naisen vastaavalla listalla lukee että "kivankokoinen kyrpä"? 

Olette kummallisia kun repeilette ja suututte kun joku kertoo ihannenaisestaan. Meillä kaikilla varmasti on ihanteemme mutta se ei tarkoita sitä etteikö kelpaisi "vähempikin".

Jokaisella on ja saa olla oma makunsa eikä esim. hoikkuudesta pitämisessä ole mitään sairasta tai vääristynyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi