Miksi ihmiset kuvittelevat, että heillä on oikeus kommentoida toisten kehoa ja sen kokoa??!!
Olen aina ollut reilusti ylipainoinen. Minua todella hämmästyttää se, että ihmiset ottavat asiakseen kommentoida kehoani, ylipainoani ja elintapojani. Ennen kaikkea hämmästyttää, kuinka tuntemattomat ihmiset, puolitutut ja vanhat tuttavat ovat näitä kommentteja eniten esittäviä.
Mistä ihmeestä tämä johtuu? Kuvittelevatko ihmiset, että lihava on jotenkin tyhmä eikä ymmärrä omaa parastaan, ja näin ollen on ookoo kommentoida tämän syömisiä? En minäkään kommentoi vanhoille tutuille, että kappas, onpas sinulla melkoinen aikuisiän akne!
Kommentit (102)
Normaalilla järjellä varustettu ihminen ei kommentoi muiden ihmisten ulkonäköä negatiivisesti vaikka olisi mitä mieltä. Valitettavasti näitä vähä-älyisempiä löytyy aina silloin tällöin. Ja aivan turha selittää, että se on oikeus kun kuluttavat yhteiskunnan varoja tai eivät selvästikään ymmärrä mitä tekevät itselleen. Esimerkiksi tupakoitsijoille harvoin huudellaan vaikka heidän toimintansa jopa välittömästi vaikuttaa negatiivisesti muihin. Huomioimisen arvoinen asia on myös se, että useimmiten pilkkauksen kohteena on lihava nainen kuin mies.
Totta ap. Itse löydän kyllä aina kommentoijan ulkonäöstä myös kommentoitavaa ja tutuista löytyy elämäntavoistakin sanottavaa. Saavat sitten kuulla, kun alkavat itse avautumaan.