Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan tämän vain tässä

Vierailija
29.10.2017 |

En pidä juurikaan toisesta lapsestani. Toivoisin, että hän on mahdollisimman usein isällään ja kavereiden kanssa ulkona. Hänen takiaan minulla on paljon hankaluuksia myös käytännön asioissa.

Mikä on sinun tunnustan tämän vain tässä -juttusi? Tuomitsijoita ei ketjuun kaivata. Tiedetään jo.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan pidä ihmisistä.

Vierailija
2/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lemmieläimistä, lapsista enkä seuraleikeistä. Vihaan häitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä juurikaan toisesta lapsestani. Toivoisin, että hän on mahdollisimman usein isällään ja kavereiden kanssa ulkona. Hänen takiaan minulla on paljon hankaluuksia myös käytännön asioissa.

Mikä on sinun tunnustan tämän vain tässä -juttusi? Tuomitsijoita ei ketjuun kaivata. Tiedetään jo.

Sama. (paitsi, että olen mies) Toista taas rakastan yli kaiken. Niin, että meinaan pakahtua.

Vierailija
4/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole aito oma itseni. Olen siis kai feikki. En ulkonäöllisesti vaan käytökseltä.

En yksinkertaisesti osaa olla oma itseni, jos ympärillä on yksikin ihminen. Joskus eläinkin riittää siihen, että alan "esittää" jotain.

Tämä ärsyttää itseäni. Johtuu varmaan liiasta itsetietoisuudesta. Joskus yksin ollessa toki unohdan itseni, mutta koska olen unohtanut itseni, ei käytöksestäni jää mitään muistikuvia, joten en voi sitten ihmisten ilmoilla vain matkia sitä, miten käyttäydyin omana itsenäni - sillä enhän mä sitä käytöstä mieleeni tallentanut. Jo olisin tallentanut, niin olisin ollut itsetietoinen ja alkanut feikata. Tajuskohan kukaan yhtään?

Vierailija
5/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis olen feikki myös yksin ollessani, jos kiinnitän käytökseeni huomiota. Kävelen jääkaapille varmaankin eri tavalla, jos ajattelen miten sinne kävelen.

En tiedä miten kävelen jääkaapille silloin, kun en ajattele kävelyäni lainkaan.

nro 4

Vierailija
6/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin suomalaisia

Vierailija
7/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus käyttänyt väkivaltaa.

Vierailija
8/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole aito oma itseni. Olen siis kai feikki. En ulkonäöllisesti vaan käytökseltä.

En yksinkertaisesti osaa olla oma itseni, jos ympärillä on yksikin ihminen. Joskus eläinkin riittää siihen, että alan "esittää" jotain.

Tämä ärsyttää itseäni. Johtuu varmaan liiasta itsetietoisuudesta. Joskus yksin ollessa toki unohdan itseni, mutta koska olen unohtanut itseni, ei käytöksestäni jää mitään muistikuvia, joten en voi sitten ihmisten ilmoilla vain matkia sitä, miten käyttäydyin omana itsenäni - sillä enhän mä sitä käytöstä mieleeni tallentanut. Jo olisin tallentanut, niin olisin ollut itsetietoinen ja alkanut feikata. Tajuskohan kukaan yhtään?

Tajusin kyllä - Olin itse nuorena samanlainen, aina joku rooli päällä, koska pelkäsin, etteivät muut hyväksy minua sellaisena kuin oikeasti olen.

Kerran eräs ihminen kysyi minulta " Mitä oikein leikit olevasi"? Ja se totisesti herätti minut!!

Sen jälkeen ajattelin, että alan vaan olemaan se joka olen, vaikka kukaan ei tykkäisi minusta yhtään - mutta tähän on mennyt paljon aikaa, ennenkuin pystyin suhtkoht olemaan oma itseni ja vieläkin voin joskus mennä "roolin taakse", mutta aina vaan harvemmin.

Vierailija
9/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset ahdistavat minua niin paljon, että oikeasti toivoisin ettei koskaan tarvitsisi tehdä mitään töitä tms missä pitää olla ihmisten kanssa tekemisissä. 

Vierailija
10/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis olen feikki myös yksin ollessani, jos kiinnitän käytökseeni huomiota. Kävelen jääkaapille varmaankin eri tavalla, jos ajattelen miten sinne kävelen.

nro 4

Tykkäätkö hapoista?

Vierailija
11/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 4

Tykkäätkö hapoista?

Mistä hapoista, ja kuinka niin? :D En kai.

Vierailija
12/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta en ymmärrä naisia jotka haluavat häissään leikkiä päivän prinsessaa ja tuhlata niihin ainakin kymppitonnin, vaikkei omat säästöt edes riittäisi. Siis jo se että täysi-ikäiset haluaa leikkiä prinsessaa menee ihan yli ymmärryksen. Sitten päälle vielä se että joku haluaa tuhlata yhteen ainoaan päivään ihan tajuttomasti rahaa menee yli myös. Toki jos on älyttömästi ylimääräistä rahaa, niin mikäs siinä sitten. Useimmilla jotka tuhlaa häihin ei vain ole sitä rahaa oikeasti, vaan maksatetaan häät vanhemmilla tms. Itseä hävettäisi moinen.

Vierailija
13/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, kuulostaa niiiiin tutulta. Mulla joskus tuntui, että sotkeudun jalkoihini kun kävely ei tullut luonnostaan vaan se piti "feikata". Mulla se meni kuta kuinkin ohi ajan kanssa. edelleen uusien ihmisten kans jännittää vähän, mutta se on erilaista. Mut tsemppiä sulle, mikään ei kestä ikuisesti, ei edes tuo ;D

Vierailija
14/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä Vapauttaa Rooleista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin kyllä - Olin itse nuorena samanlainen, aina joku rooli päällä, koska pelkäsin, etteivät muut hyväksy minua sellaisena kuin oikeasti olen.

Kerran eräs ihminen kysyi minulta " Mitä oikein leikit olevasi"? Ja se totisesti herätti minut!!

Sen jälkeen ajattelin, että alan vaan olemaan se joka olen, vaikka kukaan ei tykkäisi minusta yhtään - mutta tähän on mennyt paljon aikaa, ennenkuin pystyin suhtkoht olemaan oma itseni ja vieläkin voin joskus mennä "roolin taakse", mutta aina vaan harvemmin.

Minä en pohjimmiltani usko, että mua hyväksyttäisiin omana itsenäni. Toisaalta en tiedä mihin muiden hyväksyntää edes tarvitsen ja miksi piittaan siitä. Jos olisin oma itseni, en muuttuisi kuitenkaan miksikään hirviöksi. Ehkä puhuisin eri tavalla ja ilmeeni olisivat erilaisia, en tiedä. Mutta kun en tiedä millainen omana itsenäni olisin, en osaa sellainen olla. On vaikea olla ajattelematta asiaa, jota yrittää olla ajattelematta (jos sanot "älä ajattele itseäsi", silloinhan vasta ajatteletkin). Joskus vahingossa tulee pieniä "lipsahduksia", joina unohdan esittää. Silloin saatan vähän jopa säikähtää, että nyt minusta tuli jotain vastenmielistä (kuten möreämpi ääni) esiin.

Vierailija
15/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vois vähempää kiinnostaa käydä töissä.

Vierailija
16/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan laiskoja vässyköitä töissä jotka ei ole ollenkaan omatoimisia. Pomon pitää niiltä takapuoletkin pyyhkiä etteivät ala märisemään "ei mun tarvi ite kun työpaikan kuuluu huolehtia". Kaikki asiat aina jumii noitten takia.

Vierailija
17/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, kuulostaa niiiiin tutulta. Mulla joskus tuntui, että sotkeudun jalkoihini kun kävely ei tullut luonnostaan vaan se piti "feikata". Mulla se meni kuta kuinkin ohi ajan kanssa. edelleen uusien ihmisten kans jännittää vähän, mutta se on erilaista. Mut tsemppiä sulle, mikään ei kestä ikuisesti, ei edes tuo ;D

Joo, siis vaikka kävely, kun tietää tai luulee olevansa katseen alaisena. Mihin laitan mun kädet?! Pitäis vaan jotenkin olla sopivalla tavalla välinpitämätön eikä ajatella niin neuroottisesti ja... no liikaa! Kiitos "vertaistsempeistä"! :D

Vierailija
18/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis vaikka kävely, kun tietää tai luulee olevansa katseen alaisena. Mihin laitan mun kädet?! Pitäis vaan jotenkin olla sopivalla tavalla välinpitämätön eikä ajatella niin neuroottisesti ja... no liikaa! Kiitos "vertaistsempeistä"! :D

Ootko muuten minkä ikäinen?

Vierailija
19/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ja pelkään kehitysvammaisia.

Vierailija
20/34 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että Sauli on ällö kun nai kummilastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi