Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön kaverille oli tarjottu syntymäpäivillämme kakkua, äidiltä tuli vihainen puhelu minulle

Vierailija
29.10.2017 |

Hänen lastaan oli kuulemma kielletty syömästä mitään herkkuja mutta tyttö ei ollut kehdannut kieltäytyä kun "tyrkytin" hänelle kakkua eli siis tarjosin samalla tavalla kuin muillekin. Nyt naapurin Jennica-Jadessa on pilalla kun on syönyt palan kakkua ja tämä on minun vikani?

Kommentit (13)

1/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennica-Jadessan äiti olisi itse voinut kertoa sinulle kun lapsensa synttäreille päästi ettei hänen mussukkansa saa syödä mitään herkkuja.

Vierailija
2/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö parkaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella joku terveydellinen ongelma minkä vuoksi ei saa syödä normaaleja herkkuja? Miksei äiti ole kertonut tuollaisesta? Ja jos lapsi olisikin vaikka huomattavan ylipainoinen, niin voihan hän silti syödä pienen palan kakkua. Kyllä satunnainen herkuttelu esimerkiksi juhlapäivinä kuuluu normaaliin elämään, ja jos lapselta kielletään kaikki ei hänelle tule normaalia ruokasuhdetta.

Meillä ei koskaan ollut karkkipäivää tms. Karkit oli joku kielletty houkutus, joihin sitten tuhlasin aina vähät rahani jos jostain onnistuin rahaa samaan. Nyt aikuisena himoitsen sokeria jatkuvasti.

Vierailija
4/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teidän jecciga täytti.?

Vierailija
5/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä pidit mammalle asianmukaisen luennon sivistyneistä käytöstavoista? Tämä oli varmaan se sama mamma, jonka joku meistä oli kutsunut syömään, mutta ei sitten millään jaksanutkaan syödä.

Vierailija
6/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva apuva, kakkuva kakkuva! Nyt meni elämä pilalle.

Vierailija
7/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olis pitäny syödä vaan lanttuva kaaliva, ne on Amerikan herkkuva.

Vierailija
8/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, nyt meni Jennica pilalle kun sai kakkua vaikka muutkin sai.

Vierailija
9/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AP tässä on se syypää. Itse soitan aina jokaisen vieraan lapsen vanhemmalle ja kysyn saako tarjota ennen kuin lapsi saa yhtään mitään.

Vierailija
10/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennica-Jadessa... hohhoijaa.

Vierailija
11/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Jemmican äityliinillä mitään oikeaa syytä vai muutenko halusi avautua?

Vierailija
12/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AP tässä on se syypää. Itse soitan aina jokaisen vieraan lapsen vanhemmalle ja kysyn saako tarjota ennen kuin lapsi saa yhtään mitään.

Lapsi tulee synttäreille, ja pitäisi erikseen varmistaa äidiltä, saako antaa herkkuja???

Vierailija
13/13 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen J-J:n puolesta. Kotona ilmeisesti ei tarjota koskaan mitään hyvää, ihanaa että sai jotain kerrankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän