Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei laita kahviin maitoa?
Kuka oikeasti juo sitä litkua ilman maitoa? Pelkkä ajatuskin kuvottaa kieltämättä.
Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei laita kahviin maitoa? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei laita kahviin maitoa?
??
Kommentit (31)
Edelleen, mikä pala mun aivoista puuttuu kun en ole ajatellut koko asiaa, saati että pitäisi muodostaa tällaisesta mielipide ja että joku tuntematon olisi kiinnostunut tästä mielipiteestä???
Ajattelen, että kerman kera kaksin verroin parempaa :)
Minä.
Ei ole kukaan toistaiseksi ajatellut juuta eikä jaata asian tiimoilta :)
Vierailija kirjoitti:
Ne ei ehkä tykkää maitokahvista.
Kyllä ihmettelen suuresti! Outoja!
ap
Veikkaan että henkilö joka ei laita lisukkeita kahviinsa, pitää kahvista mustana. En tosin kovin usein vaivaa päätäni muiden kahvinjuontitapojen pohdiskelulla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että henkilö joka ei laita lisukkeita kahviinsa, pitää kahvista mustana. En tosin kovin usein vaivaa päätäni muiden kahvinjuontitapojen pohdiskelulla.
Minä vaivaan koska maistoin mustaa kahvia ja se on litkua!
ap
Miksi joku laittaa kahviin maitoa???? Sama lopettaa koko "kahvin" juonti jos se pitää blandata.
Kahvi kahvina ja maito maitona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku laittaa kahviin maitoa???? Sama lopettaa koko "kahvin" juonti jos se pitää blandata.
Kahvi kahvina ja maito maitona.
Maistuu paremmalta miksattuna!
ap
Ap mitä ajattelet kirjaimesta k ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaivaan koska maistoin mustaa kahvia ja se on litkua!
ap
No sitten menit vahingossa maistamaan sitä extra-vaaleapaahtoista suomalaista suodatinpussilientä, jota keitettäessä vielä säästellään niitä kahvinpuruja. Ei ihmekään, ettei maistu.
Kahviin maitoa niin, että siitä tulee omatunnon väristä.
Tästä on tehty tutkimus. Psykopaatit juovat kahvinsa mustana.
Outo ihminen minun mielestä jos ei kahviin maitoa laita! Epäilyttää toimintaa.
Mustana ehdottomasti.
Vasta jauhetuista pavuista, herkullista.
Mustaa kahvia ei juo susikaan vinkumatta. Paksu kerma on parasta.
Piti kirjoittaa Epäilyttävää toimintaa.
Se on laiskuuttaan opetellut juomaan kahvin myös mustana, koska ei halua kuljettaa työpaikan kahvihuoneeseen maitopurkkia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut laittaa kahviin sokeria tai kanelia.
Tai viinaksia.
Jotkut laittaa kahviin sokeria tai kanelia.