Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei laita kahviin maitoa?
Kuka oikeasti juo sitä litkua ilman maitoa? Pelkkä ajatuskin kuvottaa kieltämättä.
Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei laita kahviin maitoa? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei laita kahviin maitoa?
??
Kommentit (31)
niiden pissa haisee hirveälle vätkylle. hengitys kans kahvihöngälle
Tosi fiksua kiistellä makuasioista. Itse tykkään kahvista mustana, maito ja varsinkin sokeri pilaavat maun täysin. Tosin ymmärrän myös heitä jotka sellaista juovat, heillä nyt vaan on erilainen makuaisti kuin minulla. Niin, ja kahvilaaduissakin on eroja, se halpa perus suodatinkahvi on minustakin kitkerää. Mutta tummapaahtoinen on paljon parempaa, niinpä keitän kahvini siitä. Olen sitten varmaan psykopaatti jos siihen johonkin tutkimukseen on uskomista. :D
Kotona pavuista jauhettu kahvi ja aito kuohukerma, joka ei sisällä karrageenia! Makunautinto taattu.
Itse join ennen maitokahvia, sitten aloin laihduttaa ja jätin maidon kahvista pois. Nykyään maitokahvi ällöttää (jouduin jonkun aikaa sitten kaverin luona juomaan maidolla, kun kaveri ehti kaataa maitoa kuppiin ennen kun muisti että juon mustana)
Maku asioita.
Samaa, mitä ajattelen ihmisestä joka laittaa maitoa kahviinsa: en mitään.
OT varoitus! Kahvikeskustelijat älkää lukeko.
Minua kiinnostaa tämä mielipide! Mitä mieltä olet oliiveista? Entä ihmisistä, jotka eivät pidä oliiveista? Entä ihmisestä, joka kyselee mielipidettäsi asiasta? (Toivottavasti olet joskus ajatellut näitä.)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, mikä pala mun aivoista puuttuu kun en ole ajatellut koko asiaa, saati että pitäisi muodostaa tällaisesta mielipide ja että joku tuntematon olisi kiinnostunut tästä mielipiteestä???
OT varoitus! Kahvikeskustelijat älkää lukeko.
Minua kiinnostaa tämä mielipide! Mitä mieltä olet oliiveista? Entä ihmisistä, jotka eivät pidä oliiveista? Entä ihmisestä, joka kyselee mielipidettäsi asiasta? (Toivottavasti olet joskus ajatellut näitä.)
Kunnon kahvi ei tarvitse maitoa peittämään aitoa makua.
Itse yleensä laitan maitoa, mutta joskus harvoin on tullut tilanteita, jolloin maitoa tai mitään muutakaan ei ole ollut saatavilla, joten olen joutunut juomaan mustana. Ei se minusta mustana mitään hyvää ole, mutta jos ja kun joku pystyy juomaan mustana irvistelemättä, niin juokoon vain.
Taas tuo "mitä ajattelet ihmisestä..." avauksien ällistelijä, joka antaa itsestään älyttömän lapsellisen ja tyhmän kuvan näillä kysymyksillään.
Ihminen joka ei laita maitoonsa kahvia on lähtökohtaisesti epäilyttävä!
Ekxsäni teki samaa ja aluksi herttaisen unelmamiehen kuoren alta paljastuikin kivenkova rasisti, sadisti ja basisti, todellinen ihmishirviö!
Suosittelen että jätät miehen välittömästi ja teet varmuuden vuoksi eläisuojeluilmoituksen.