Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brother Christmas

Vierailija
29.10.2017 |

Brother Christmas keräsi rahaa 17.10.2017 syöpää sairastavan jo saattohoidossa olevan Ekin Lapin matkaa varten. Surullinen ja tunteita herättävä rahankeräys :-( Ihmiset lahjoittivat XX summan rahaa Ekin matkaa varten. Eki on eilen menyhtynyt eikä Lapin matkaa ehtinyt tehdä. Osanotto omaisille!
Mihin nämä kerätyt varat käytetään?
Silloin kun joudutaan saattohoitoon, niin on vain päivien kysymys milloin aika loppuu täällä maanpäällä.
Siitä huolimatta ihmisten tunteisiin vedotaan ja pyydetään lahjoittamaan rahaa.

8.10.2017 Kristan lääkehoitoon Ruotsiin kerättiin rahaa, vaikka käsittääkseni lähetettä ei ollut kyseiseen hoitoon saatu?! Nyt ei ole mitään tietoa, pääseekö Krista lähtemään matkaan. BC on kommentoinut; Kerrotaan, kun on jotain kerrottavaa....
Mielestäni lääkehoito olisi ollut ehdottomasti pitänyt olla varma, ennenkuin lähdetään tunteisiin vedottavalla videolla keräämään rahaa.

Hän tekee kokopäiväisesti tätä työkseen ja saa siitä palkkaa. Mielestäni toiminta on mennyt liiketoiminnaksi eikä voi puhua enää hyväntekeväisyydestä.

Miten te näette/ koette BC:n toiminnan?

Kommentit (6075)

Vierailija
5521/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko havaintoa missä BC-viestintä juuri nyt operoi?

Minulla on heille kysymys johon BC ry:n avoimen tiedottamispolitiikan mukaan odotan vastausta.

(Tiedän siis että he eivät lue keskusteluja täältä..)

Lopeta nyt jo.... sä olet kuin joku maaninen papukaija.  Ymmärrän että pakkomielteesi BC:tä kohtaa on valtava, mutta koita saada elämääsi jotain muuta sisältöä niin voit itsekin paremmin. 

Mä toivon että se Arin kiusaaja löytyy. Se, josta Ari on useasti maininnut.

Netin parviäly voi auttaa Aria löytämään kiusaajan. Siitä minun mielenkiinnossani on kyse.

Eikö sinunkin mielestäsi Ari kiusaaja pidä saada kuriin?

Tuskin asia sinulle kuuluu paitsi jos satut itse olemaan se kiusaaja. Taidat olla, etkö olekin? 

Mä aloin seuraamaan uutisia silloin kun Ari itki ja kertoi kiusaajastaan. En se voi silloin olla minä.

Jos Ari ei tiedä kuka häntä kiusaa voi olla että hänellä on eri kurja olo koko ajan nytten.

Vierailija
5522/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää mikä ketju. Otsikossa Brother Christmas, mutta täällä sivuilla 368 tapellaan keskenään kuka kirjoittaja on loukannut ja ketäkin ja niin edelleen xDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5523/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Ari puhui tiedotustilaisuudessa asioita (kiusaajastaan) johon ei halua apua saada? On tosi outoa puhua niin. Luulin että haluaa apua saada.

Vierailija
5524/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää mikä ketju. Otsikossa Brother Christmas, mutta täällä sivuilla 368 tapellaan keskenään kuka kirjoittaja on loukannut ja ketäkin ja niin edelleen xDDD

Tää on hyvä threadi silloin kun SKE-rintamalla ei tapahdu vallan uudelleenkeskittymisiä. Kunnon intternettiä molemmat. Marco ja Ari.

Vierailija
5525/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaas sellanen juttu että tapaus Jessikka Aro sai valtavat korvaukset oikeudessa kun MV-läpsykkä oli julkaissut Jessikkan huumetuomion joka muuten oli 100% totta.  Eli kunnianloukkaus voi tulla kyseeseen vaikka asia olisikin 100% faktaa. 

Tän ketjun trolli joutuu vielä vastuuseen.... ja hyvä niin. 

Vierailija
5526/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä threadi silloin kun SKE-rintamalla ei tapahdu vallan uudelleenkeskittymisiä. Kunnon intternettiä molemmat. Marco ja Ari.

Mites Oulu... onks siellä hyvä internetti?  Käyttääkö lapsetkin? 

Vierailija
5527/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaas sellanen juttu että tapaus Jessikka Aro sai valtavat korvaukset oikeudessa kun MV-läpsykkä oli julkaissut Jessikkan huumetuomion joka muuten oli 100% totta.  Eli kunnianloukkaus voi tulla kyseeseen vaikka asia olisikin 100% faktaa. 

Eihän täällä ole julkaistu Arin tuomiota koska hän ei ole vielä syytettynäkään mistään.

Mitä tuo kunnianloukkauspuhe siis on?

Vierailija
5528/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Oulu... onks siellä hyvä internetti?  Käyttääkö lapsetkin? 

Oulussa on SKE-north. Hieman heikossa hapessa kyllä. Eivät osaa mediapeliä / paasaavat omille joita ei tarvitse enää käännyttää.

Vierailija
5529/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ps vai skessä? Seuraatko skriimiä just nyt?

Vierailija
5530/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole julkaistu Arin tuomiota koska hän ei ole vielä syytettynäkään mistään.

Mitä tuo kunnianloukkauspuhe siis on?

Öhö öhö?

Ei kunnianloukkus tarvitse mikään tuomio olla. Se voi olla ihan mikä tahansa kirjoitus joka loukkaa henkilön kunniaa.  Tämä keskustelu on täynnä kunnianloukkauksia.

Ei se mitään kirjoittaja joutuu vielä rikosoikeudelliseen vastuuseen kuten myös tämä julkaisualusta.

Vierailija
5531/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus värisee söpösti.  Stadi on monikulttuurinen ja hei Oulu myös. 

​​​​​​​https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d…;

Vierailija
5532/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ehdi kommentoimaan kun mun pitää seurata ske-skriimiä. Moro!

Vierailija
5533/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno sisältö elämässäsi: Vauva palstalla trollaaminen ja skriimeissä parkuminen.   

Vierailija
5534/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno sisältö elämässäsi: Vauva palstalla trollaaminen ja skriimeissä parkuminen.   

Etkai nyt syyllistynyt kunnianloukkaukseen?

Vierailija
5535/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vastauksen siihen, miksi BC:n Facebook-sivulla Koponen on kirjoittanut "laita yv" niille, jotka ovat kyselleet, miten voivat lahjoittaa rahaa. Mitä yv:llä on vastattu kyselijöille? Ilmeisesti on vastattu, että rahankeräyslupaa ei ole, vai...?

Vierailija
5536/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vastauksen siihen, miksi BC:n Facebook-sivulla Koponen on kirjoittanut "laita yv" niille, jotka ovat kyselleet, miten voivat lahjoittaa rahaa. Mitä yv:llä on vastattu kyselijöille? Ilmeisesti on vastattu, että rahankeräyslupaa ei ole, vai...?

Mä itse stalkkaan ja trollaan myös BC:n facessa ja kyllä se mun ansaan lankesi. Antoi ihan feedissä viitenumeronkin. Poisti myöhemmin ketjun osion jossa kysyin asiaa.

En mukamas halunnut ostaa paitaa vaan nimenomaan _lahjoittaa_

Vierailija
5537/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset viestit vaikuttavat aika tökeröltä yritykseltä saada koko ketju poistumaan.

Vierailija
5538/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset viestit vaikuttavat aika tökeröltä yritykseltä saada koko ketju poistumaan.

Kyllähän tämä olisikin syytä poistaa, sillä ketju sisältää järkyttävän määrän törkyä ja kunnianloukkauksen täyttäviä herjaamisia, joita rikoksiksi kutsutaan.

Vierailija
5539/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He tekevät sen itse.

Vierailija
5540/6075 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä olisikin syytä poistaa, sillä ketju sisältää järkyttävän määrän törkyä ja kunnianloukkauksen täyttäviä herjaamisia, joita rikoksiksi kutsutaan.

Poistatin juuri edellisen viestisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi