Mitä itsediagnosoituja sairauksia sinulla on?
Trendivaiva lisää sosiaalista yhdessäolon tunnetta.
Kommentit (13)
Ei mitään listalla olevaa, mutta syöpä
Mä olen diagnosoinut ärtyvän suolen. :D Muuta selitystä vatsakivuille ei löydy.
Ei mitään luetelluista, mutta luultavasti PCOS ja koira-allergia.
Kivuton auramigreeni. Enpä ole edes tullut ajatelleeksi, että miten tuon muuten voi edes lääkäri diagnosoida kuin että itse kerron?
Masennusta nyt ainakin on ollut, kun elämässä tapahtui niin paljon vastoinkäymisiä itselle ja lähipiirille. Toissa kesä meni itkiessä, viime syksy ja talvi oli kyllä synkkää aikaa. Onneksi nyt tuntuu helpottavan.
Hormonitoiminnan häiriö, masennus, epävakaa persoonallisuus ja ärtynyt suoli.
Siis teillä on kaikki normaalit av-palstan mammaoireet.
Lisämunuaisten uupumus tai jokin muu tila, joka sekoittaa kortisolien normaalia toimintaa :'(
Vierailija kirjoitti:
Kivuton auramigreeni. Enpä ole edes tullut ajatelleeksi, että miten tuon muuten voi edes lääkäri diagnosoida kuin että itse kerron?
Sama. Mäkin diagnosoin itse kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikka arvot olivat viitteissä ihan sukurasituksen siihen ja oireitten perusteella. Lääkäri määräsi mulle siihen hoidon, mutta ei ole vars. diagnosoinut vajaatoimintaa. Tai siis jos periaatteessa onkin, niin reseptissäkin lukee "kilpirauhaslääke", ei "kilpirauhasen vajaatoimintaan". Samapa tuo, moni vaiva hävisi sen siliän tien hoidon myötä.
Mullakin toi ärtyvä suoli ja jotain hormonien epätasapainoa.
Minulla on laktoosi-intoleranssi. Lääkäri sanoi siihen vain, että sen voi diagnosoida itsekin jättämällä maitotuotteet pois muutamaksi päiväksi ja seuraamalla oireita. Perheesä on kaksi muutakin, joilla se on(lääkärin toteamana), joten oletin, että oireeni johtuvat samasta syystä.
Diagnosoin itselleni juuri nyt keliakian että voisin äänestää jotain.