Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brother Christmas

Vierailija
29.10.2017 |

Brother Christmas keräsi rahaa 17.10.2017 syöpää sairastavan jo saattohoidossa olevan Ekin Lapin matkaa varten. Surullinen ja tunteita herättävä rahankeräys :-( Ihmiset lahjoittivat XX summan rahaa Ekin matkaa varten. Eki on eilen menyhtynyt eikä Lapin matkaa ehtinyt tehdä. Osanotto omaisille!
Mihin nämä kerätyt varat käytetään?
Silloin kun joudutaan saattohoitoon, niin on vain päivien kysymys milloin aika loppuu täällä maanpäällä.
Siitä huolimatta ihmisten tunteisiin vedotaan ja pyydetään lahjoittamaan rahaa.

8.10.2017 Kristan lääkehoitoon Ruotsiin kerättiin rahaa, vaikka käsittääkseni lähetettä ei ollut kyseiseen hoitoon saatu?! Nyt ei ole mitään tietoa, pääseekö Krista lähtemään matkaan. BC on kommentoinut; Kerrotaan, kun on jotain kerrottavaa....
Mielestäni lääkehoito olisi ollut ehdottomasti pitänyt olla varma, ennenkuin lähdetään tunteisiin vedottavalla videolla keräämään rahaa.

Hän tekee kokopäiväisesti tätä työkseen ja saa siitä palkkaa. Mielestäni toiminta on mennyt liiketoiminnaksi eikä voi puhua enää hyväntekeväisyydestä.

Miten te näette/ koette BC:n toiminnan?

Kommentit (6075)

Vierailija
5341/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei pysty vai? Päiväkahvitarvikkeita henkilökunnalle. Hups..se kassi tais mennäkin kotiin 😉 Toimistotarvikkeita. Hups..ai niin se mun poika tarvitsikin lukioon koulutatarvikkeita. Siivous ja kunnossapito.Ai niin kotona ei ollutkaan lattia pesuainetta ja WC paperia 😉

Kylläpä on ollut hurjat hyödyt kun on ostattanut paskapaperinsa firmalla 😂

Riistäjä yrittäjät vie itse ostamaansa wessapaperia kotiinsa ja antaa lapsellaan pari tussia. 

Kyllä sietäisi häkki heilua moisille riistäjille. 

Kyllä nämä netissä vinkuvat elämäntapatyöttömät ovat sentään mittaamaton voimavara riistäjä yrittäjiin verrattuna.  

Vierailija
5342/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei pysty vai? Päiväkahvitarvikkeita henkilökunnalle. Hups..se kassi tais mennäkin kotiin 😉 Toimistotarvikkeita. Hups..ai niin se mun poika tarvitsikin lukioon koulutatarvikkeita. Siivous ja kunnossapito.Ai niin kotona ei ollutkaan lattia pesuainetta ja WC paperia 😉

Riistäjä yrittäjät vie itse ostamaansa wessapaperia kotiinsa ja antaa lapsellaan pari tussia. 

Kyllä nämä netissä vinkuvat elämäntapatyöttömät ovat sentään mittaamaton voimavara riistäjä yrittäjiin verrattuna.  

Nyt ei ookaan kyse yrittäjästä! Vaan asia on ihan eri. Tässä kohtaa oli tarkoitus havainnollistaa miten menotositteiden kanssa voi pelailla! Moni ei sitä ymmärrä. Joku köyhä yh äiti on viimeisillä rahoillaan voinut tehdä lahjoituksen. Kyse on moraalista ja oikeudenmukaisuudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ookaan kyse yrittäjästä! Vaan asia on ihan eri. Tässä kohtaa oli tarkoitus havainnollistaa miten menotositteiden kanssa voi pelailla! Moni ei sitä ymmärrä. Joku köyhä yh äiti on viimeisillä rahoillaan voinut tehdä lahjoituksen. Kyse on moraalista ja oikeudenmukaisuudesta!

Kyse on myös täysin omasta vapaasta tahdosta

Vierailija
5344/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän nimenomaan sanoit että puhut nyt yrittäjästä ja annoit esimerkin.

Mainitsit että sinä kirjanpitäjänä tiedät kuinka yrittäjät huijaavat menotositteilla ja ostavat firman eli omilla rahoillaan wessapaeria jonka ihan itse kotonaan käyttävät. 

Kun kerran olet kirjanpitäjä niin kerrohan kuinka firman tase ja tulos lasketaan? Kun olet yrittänyt sen googlata niin kysyn vielä pari vaikeampaa joihin et löydä Googlella vastausta ja näin paljastan että et sinä mikään kirjanpitäjä ole. 

Köyhä yh äiti... etkös sinä hetki sitten haukkunut nämä lahjoittajat tyhmiksi persuleiksi? 

Vierailija
5345/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retardit tuli huijari-Arin jekuttamaksi. :D

Tämäkö on se ​​​​​Köyhä yh?  

Vierailija
5346/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuleiden vika kun Ari on niin tyhmeli.

Vierailija
5347/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla kun on korkea moraali ja oikeudenmukaisuus käsitys niin kai sä ymmärrät että Koponen on syytön kunnes hänet on oikeudessa tuomittu. 

Se että sä puhut pas*apaperista jota JOKU VOISI viedä kotiinsa vaikka onkin sen ostanut firmansa (eli omilla rahoillaan) ei tee Koposesta syyllistä, eikä itseasiassa kenestäkään muustakaan. 

Taidat itse olla myymälävaras koska olit kerran ruokakaupassa josta voidaan varastaa ruokaa? 

Aika ristiriitaisia nämä sinun viestisi. Eipä sitä tyhmältä trollilta voi ihmeitä vaatia. 

Vierailija
5348/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Oulun tapahtumat on persuleiden vika ja puurokin oli pahaa.  Kyllähän siitä nyt alkaa jo tekeen mitä vaan....?  Pahuksen persulit. 

Vierailija
5349/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin kymmenen Facebook-profiilia jotka riehuu lähes jokaisen tänään julkaistun lehtijutun alla Arin syyttömyydestä, ajojahdista blaa blaa.

Kaikki on feikkiprofiileja, kuten Arin ilmoittama ”kiristäjä” keväällä.

Sattumaa? 😂

Sä olet todella intohimoinen stalkkeri jos oikein tarkastit 10 fb profiiliakin.  Huomaan että sulla on jotakin henkilökohtaista tässä pelissä.  

Taidat olla juuri se "kiristäjä". Ei kukaan normaali ihminen tavallasi toimi, eli itse vahvistit "kiristäjän" olemassaolon. 

TÄMÄ! 

Vierailija
5350/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Oulun tapahtumat on persuleiden vika ja puurokin oli pahaa.  Kyllähän siitä nyt alkaa jo tekeen mitä vaan....?  Pahuksen persulit. 

Hemmetin persulit!

Vierailija
5351/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhykäisyydessään tase on yrityksen varat, velat ja omaisuus. Tulos on tulojen ja menojen erotus. Kelpaako vastaukseksi?

Vierailija
5352/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täällä jo se miten kaikki on yhden henkilön ajojahtia?

Vierailija
5353/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän nimenomaan sanoit että puhut nyt yrittäjästä ja annoit esimerkin.

Mainitsit että sinä kirjanpitäjänä tiedät kuinka yrittäjät huijaavat menotositteilla ja ostavat firman eli omilla rahoillaan wessapaeria jonka ihan itse kotonaan käyttävät. 

Kun kerran olet kirjanpitäjä niin kerrohan kuinka firman tase ja tulos lasketaan? Kun olet yrittänyt sen googlata niin kysyn vielä pari vaikeampaa joihin et löydä Googlella vastausta ja näin paljastan että et sinä mikään kirjanpitäjä ole. 

Köyhä yh äiti... etkös sinä hetki sitten haukkunut nämä lahjoittajat tyhmiksi persuleiksi? 

Lyhykäisyydessään tase on firman varat, velat ja omaisuus. Tulos on tulojen ja menojen erotus. Kelpaako vastaukseksi? Kirjoitin jo tuossa aiemmin, mutta lainaus jäi pois 😊

Vierailija
5354/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän HS on kertonut alusta asti.

Rahat fikkaan, kuitit roskiin.

Vierailija
5355/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhykäisyydessään tase on yrityksen varat, velat ja omaisuus. Tulos on tulojen ja menojen erotus. Kelpaako vastaukseksi?

Ja sinäkö olet kirjanpitäjä?   =D 

Vierailija
5356/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla kun on korkea moraali ja oikeudenmukaisuus käsitys niin kai sä ymmärrät että Koponen on syytön kunnes hänet on oikeudessa tuomittu. 

Se että sä puhut pas*apaperista jota JOKU VOISI viedä kotiinsa vaikka onkin sen ostanut firmansa (eli omilla rahoillaan) ei tee Koposesta syyllistä, eikä itseasiassa kenestäkään muustakaan. 

Taidat itse olla myymälävaras koska olit kerran ruokakaupassa josta voidaan varastaa ruokaa? 

Aika ristiriitaisia nämä sinun viestisi. Eipä sitä tyhmältä trollilta voi ihmeitä vaatia. 

Vierailija
5357/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän HS on kertonut alusta asti.

Rahat fikkaan, kuitit roskiin.

Poliisi olikin sitten aika erimieltä. 

Vierailija
5358/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hankala juttu. Periaatessa hyvältä näyttävät tilisiirrotkin voisi olla vääriä ja toimia niin että sulla voisi olla vaikka tyyppejä kenelle maksat apua esim. viitteellä talvirenkaat ja tyyppi maksaa sulle 80% takaisin käteisenä ja saa tilinsä käyttämisestä rahanpesuun 20%. Tietenkin tälläinen on riskaabeliä kun harvalla nyt koko kylää on luottopesulana valmiina.

Lisäksi jos maksutapahtuma on jäken cittari 300e ja viitteenä kemut mummoille mutta tosiasiassa oman perheen viikon ruoat niin kuka näitä nyt selvittelee jos ei ole kuitteja.

Kaikkia todennäköisyyksiä vastoin en kuitenkaan usko että BC on käyttänyt 400 000 omaksi hyväksi, ehkä jotain lipsumista tyyliin perhettä kustannettu turhaan mukaan kuolevien matkoille tai jonkun kerran omat myslit ostettu samalla kun makkaratempauksen nakit mutta luulen että isot linjat on ok, ei vaan ole pitänyt tarkkaa kirjaa ja nyt pienikin mahdollisesti paljastuva rike luo varjon sillee että koko 400 000 mennyt omaan taskuun kiertoteitä.

Hyvä idea, sloppy toteutus.

Vierailija
5359/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hankala juttu. Periaatessa hyvältä näyttävät tilisiirrotkin voisi olla vääriä ja toimia niin että sulla voisi olla vaikka tyyppejä kenelle maksat apua esim. viitteellä talvirenkaat ja tyyppi maksaa sulle 80% takaisin käteisenä ja saa tilinsä käyttämisestä rahanpesuun 20%. Tietenkin tälläinen on riskaabeliä kun harvalla nyt koko kylää on luottopesulana valmiina.

Lisäksi jos maksutapahtuma on jäken cittari 300e ja viitteenä kemut mummoille mutta tosiasiassa oman perheen viikon ruoat niin kuka näitä nyt selvittelee jos ei ole kuitteja.

Kaikkia todennäköisyyksiä vastoin en kuitenkaan usko että BC on käyttänyt 400 000 omaksi hyväksi, ehkä jotain lipsumista tyyliin perhettä kustannettu turhaan mukaan kuolevien matkoille tai jonkun kerran omat myslit ostettu samalla kun makkaratempauksen nakit mutta luulen että isot linjat on ok, ei vaan ole pitänyt tarkkaa kirjaa ja nyt pienikin mahdollisesti paljastuva rike luo varjon sillee että koko 400 000 mennyt omaan taskuun kiertoteitä.

Hyvä idea, sloppy toteutus.

Just näin! Hyvin ilmaistu.

Vierailija
5360/6075 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä se on niin että kaikilla jolla on mahdollisuus tehdä hämäriä tilisiirtoja niin tottakai he ovat syyllisiä. Tämä koskeekin sitten 99% suomalaisista aikuisista.