Stranger things!! Antaisitko 12-vuotiaan katsoa?
En löydä mistään varsinaista ikärajaa sarjalle? Netflixissä lukee "ei lapsille", mutta onko tuo sarja esim. pahempi kuin Harry Potter tai Taru Sormusten herrasta-elokuvat?
Kommentit (93)
No haluan katsoa sitä ohjelmaa mutta oon 10vjoten enää kuusi vuotta 😭
No en antaisi, sarja EI sovellu lapsille.
Ikäraja on 16 v ihan syystä.
Entä voiko 10 vuotias sitä katsoa koska tyttäreni hinkuu siitä jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
No en antaisi, sarja EI sovellu lapsille.
Ikäraja on 16 v ihan syystä.
Mielestäni on kyllä noin 10-12-vuotiaille
Vitsi ku oon 10 niin en tiedä Saanko katsoa sitä.
missähän kuplassa AP elää sillä 12 vuotiaat näkevät kaiken mahdollisen youtubesta, tiktokista jne...
ja päämediat pelottelevat sodalla yms. jatkuvasti...
Oon 10 mutta en tiedä miten voin katsoa sen koska ei mun profiilissa sitä ole eikä varmaan vanhemmat suostu
Oon 10 mutta en voi katsoa sitä mun profiilista
Miten voisin katsoa sen
Lasutin ap:n varmuuden vuoksi koska huolestuin.
Sri laitoin vahingossa 2 viestiä mutta noi on sama henkilo
Meillä ei vielä 11v ja 13v ole saaneet katsoa. Ollaan oltu aika tarkkoja näissä ikärajoissa. Sen saa katsoa mitä oma Netflix yms.iän myötä profiilissa sallii. Ehtii sitä kauhua katsella myöhemminkin.
Katsoin jo viisivuotiaana It-elokuvan ja 12-vuotiaana olin katsonut jo kaikki videovuokraamon kauhuleffat, joten todellakin antaisin katsoa. Eihän tuo ole edes pelottava sarja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei vielä 11v ja 13v ole saaneet katsoa. Ollaan oltu aika tarkkoja näissä ikärajoissa. Sen saa katsoa mitä oma Netflix yms.iän myötä profiilissa sallii. Ehtii sitä kauhua katsella myöhemminkin.
Saa siis katsoa qutiesii yms.
Ontaisitteko 10 vuotiaan kattoa sitä
Miten sais vanhemman suostumaan että voisin kattoa stranger thingsin? Kun mun sisko kin saa ja se on 12
Varmaan riippuu lapsesta.
Itse olen yli 36 vuotias ja ko. sarja on minulle melkein liian jännittävä. Olen herkkä.
Eikös Stranger Things sijoitu 80-luvulle? En ole seurannut ko. sarjaa, mutta jos nykyajan ikärajat olisi silloin olleet voimassa, olisi multa Ritari Ässäkin jäänyt silloin katsomatta kokonaan... mutta katsoinpas kumminkin :D
Tämä ei pidä paikkaansa. Strangerthingsin ikäraja on k16 itse sen katsoin kun olin 11v eikä sen kummempia traumoja tai painajaisia. Tosin se on hyvin yksilöllistä. Alastomuutta ei näy sarjassa, mutta rajut kohtaukset. Paras netflix sarja oli silloin