Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla ei ole kuvia missään some-palveluissa. Miksei ole?

Vierailija
28.10.2017 |

Oon huomannut, että ainakin Suomen rikkaimmat pysyttelee poissa somesta. Mikäs teidän avlaisten syyt on?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua antaa itsestäni Niille mitään.

Tämä, ihan järjettömiä ihmiset jotka jakavat koko elämänsä tietoverkkoon ylikansallisten yritysten pengottavaksi.

Ihanaa, että on vielä muitakin

Vierailija
22/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kaikenmaailman somekohuja lukiessani, kiitän luojaani siitä, että en koskaan ole liittynyt esim. facebookiin tms. Minusta ei löydy tietoja mistään. En koe tarvetta levitellä yksityisyyttäni koko maailmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi ainuttakaan syytä postata tietojani tai  kuvaani kaikkien nähtäville., kun yhteystietonikaan eivät ole vapaasti  jakelussa.

Vierailija
24/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta vattuakaa, teinien räpellyksiä

Vierailija
25/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin Facebookkini kesän lopussa, monien vuosien päivittäisen käyttämisen jälkeen. Voin sanoa, että tuntuu vapaalta. Kukaan ei tiedä minusta mitään, ellen itse kerro. Ja hyvin vähän on tällaisia, joille haluan jakaa mitään elämästäni. Big Brother ei valvo.

Vierailija
26/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua latistaa muiden elämää näyttämällä kuinka kaunis ja täydellinen olen. Enkä halua mallitoimistojen tukkivan yksityisviestejäni ja sähköpostejani. Pidän burkaa aina, koska kauneuteni sokaisisi kaiken.

Vierailija
27/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noita suomen rikkaimpia. Kyllä valitettavasti suomalaiset ovat kateellista kansaa ja heti alkaisi kaikenlainen paskan puhuminen jos instaan ilmestyisi lomakuviani. Villejä bileitä vipissä, parin tonnin pulloja, lauma kolombialaisia missejä joihin perus pekalla ei ole mitään mahiksia, koksua, 10t/yö penthouse hotellihuoneita, yksityislentokone, huvipurret, kymppitonnien ostosreissuja jne.

Suomessa sitten ajelen toyotalla ja vaatteet ovat prisma-henkkamaukkaa. Silloinkin saa pelätä ettei ole liian hieno toyota.

Vierailija
28/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuvia itsestä eikä läheisistä, niitä en halua levitellä netissä. Mutta valokuvausharrastukselle Instagram on hyvä paikka. En esiinny omalla nimellä. Periaatteessa teidän kirjoituksenne ja peukutuksenne täälläkin ovat jäljitettävissä.

Vierailija
29/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt jo jumalauta elämä ap!!!!

Vierailija
30/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni on yksityisasiani. En halua jakaa sitä kuin niiden kanssa, joita tapaan elävässä elämässä.

Vierailija
31/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa esittää, että elämäni olisi hienompaa kuin se on.

Vierailija
32/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noita suomen rikkaimpia. Kyllä valitettavasti suomalaiset ovat kateellista kansaa ja heti alkaisi kaikenlainen paskan puhuminen jos instaan ilmestyisi lomakuviani. Villejä bileitä vipissä, parin tonnin pulloja, lauma kolombialaisia missejä joihin perus pekalla ei ole mitään mahiksia, koksua, 10t/yö penthouse hotellihuoneita, yksityislentokone, huvipurret, kymppitonnien ostosreissuja jne.

Suomessa sitten ajelen toyotalla ja vaatteet ovat prisma-henkkamaukkaa. Silloinkin saa pelätä ettei ole liian hieno toyota.

Alapeukutin, koska sä voit valira, millaisia kuvia sinne someen laittaisit. Ei useimmat muutkaan laita kuvia, joilla todennäköisesti pahoittaa muiden mielen. Sinne laitetaan tavallisten ihmisten profiileihin siis tavallisia kuvia. Ainakin itse jätän postaamatta kateutta herättävät kuvat. Sinäkin saat elämästäsi milloin vain niitä tavallisia kuvia, jos vain haluat. Vaikka mainitsemaltasi luxuslomalta kuva merenrannasta, niin ei siitä kukaan oikeasti tiedä, mitä loma maksaa.

Vierailija
33/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan koe tarvetta tai kiinnostusta sellaiseen. En koskaan lähtenyt mukaan somejuttuun, vaikka olen nuori ihminen.

Lisäksi olen niin armottoman itsekriittinen, että epäilemättä joutuisin koko ajan vatvomaan kaikkea ja vaan sensuroisin itseäni. Ihan tarpeetonta stressiä.

Vierailija
34/34 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mitään tarvetta tunkea kuviani johonkin someen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan