Te, joilla ei ole kuvia missään some-palveluissa. Miksei ole?
Oon huomannut, että ainakin Suomen rikkaimmat pysyttelee poissa somesta. Mikäs teidän avlaisten syyt on?
Kommentit (34)
Näitä kaikenmaailman somekohuja lukiessani, kiitän luojaani siitä, että en koskaan ole liittynyt esim. facebookiin tms. Minusta ei löydy tietoja mistään. En koe tarvetta levitellä yksityisyyttäni koko maailmalle.
En keksi ainuttakaan syytä postata tietojani tai kuvaani kaikkien nähtäville., kun yhteystietonikaan eivät ole vapaasti jakelussa.
ei kiinnosta vattuakaa, teinien räpellyksiä
Poistin Facebookkini kesän lopussa, monien vuosien päivittäisen käyttämisen jälkeen. Voin sanoa, että tuntuu vapaalta. Kukaan ei tiedä minusta mitään, ellen itse kerro. Ja hyvin vähän on tällaisia, joille haluan jakaa mitään elämästäni. Big Brother ei valvo.
En halua latistaa muiden elämää näyttämällä kuinka kaunis ja täydellinen olen. Enkä halua mallitoimistojen tukkivan yksityisviestejäni ja sähköpostejani. Pidän burkaa aina, koska kauneuteni sokaisisi kaiken.
Olen noita suomen rikkaimpia. Kyllä valitettavasti suomalaiset ovat kateellista kansaa ja heti alkaisi kaikenlainen paskan puhuminen jos instaan ilmestyisi lomakuviani. Villejä bileitä vipissä, parin tonnin pulloja, lauma kolombialaisia missejä joihin perus pekalla ei ole mitään mahiksia, koksua, 10t/yö penthouse hotellihuoneita, yksityislentokone, huvipurret, kymppitonnien ostosreissuja jne.
Suomessa sitten ajelen toyotalla ja vaatteet ovat prisma-henkkamaukkaa. Silloinkin saa pelätä ettei ole liian hieno toyota.
Ei ole kuvia itsestä eikä läheisistä, niitä en halua levitellä netissä. Mutta valokuvausharrastukselle Instagram on hyvä paikka. En esiinny omalla nimellä. Periaatteessa teidän kirjoituksenne ja peukutuksenne täälläkin ovat jäljitettävissä.
Hanki nyt jo jumalauta elämä ap!!!!
Minun elämäni on yksityisasiani. En halua jakaa sitä kuin niiden kanssa, joita tapaan elävässä elämässä.
En jaksa esittää, että elämäni olisi hienompaa kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Olen noita suomen rikkaimpia. Kyllä valitettavasti suomalaiset ovat kateellista kansaa ja heti alkaisi kaikenlainen paskan puhuminen jos instaan ilmestyisi lomakuviani. Villejä bileitä vipissä, parin tonnin pulloja, lauma kolombialaisia missejä joihin perus pekalla ei ole mitään mahiksia, koksua, 10t/yö penthouse hotellihuoneita, yksityislentokone, huvipurret, kymppitonnien ostosreissuja jne.
Suomessa sitten ajelen toyotalla ja vaatteet ovat prisma-henkkamaukkaa. Silloinkin saa pelätä ettei ole liian hieno toyota.
Alapeukutin, koska sä voit valira, millaisia kuvia sinne someen laittaisit. Ei useimmat muutkaan laita kuvia, joilla todennäköisesti pahoittaa muiden mielen. Sinne laitetaan tavallisten ihmisten profiileihin siis tavallisia kuvia. Ainakin itse jätän postaamatta kateutta herättävät kuvat. Sinäkin saat elämästäsi milloin vain niitä tavallisia kuvia, jos vain haluat. Vaikka mainitsemaltasi luxuslomalta kuva merenrannasta, niin ei siitä kukaan oikeasti tiedä, mitä loma maksaa.
En vaan koe tarvetta tai kiinnostusta sellaiseen. En koskaan lähtenyt mukaan somejuttuun, vaikka olen nuori ihminen.
Lisäksi olen niin armottoman itsekriittinen, että epäilemättä joutuisin koko ajan vatvomaan kaikkea ja vaan sensuroisin itseäni. Ihan tarpeetonta stressiä.
En tunne mitään tarvetta tunkea kuviani johonkin someen.
Ihanaa, että on vielä muitakin