Vain nainen harrastaa kohteliasuuksia, joissa on loukkaus sisällä
Kommentit (27)
Rautalanka: Olet mielestäni ihan kivannäköinen vaikka kaverini sanovat epämiellyttäväksi... Bottom line tässä: olet epämiellyttävä, ei suinkaan kivannäköinen.
Miehet ei yleensä puutu naisten ulkonäön kommentointiin, ennen kuin naiset tekevät sen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei yleensä puutu naisten ulkonäön kommentointiin, ennen kuin naiset tekevät sen.
Tarkoittaen naiset kommentoivat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Rautalanka: Olet mielestäni ihan kivannäköinen vaikka kaverini sanovat epämiellyttäväksi... Bottom line tässä: olet epämiellyttävä, ei suinkaan kivannäköinen.
Mä olen kuullut tämän kyllä nimenomaan mieheltä. "Kaikki muut pitävät sua sellaisena ja sellaisena, mutta mun mielestä olet ihan ok:n näköinen, joten ajattelin, että mikä ettei." Käännös: Sun pitäisi olla onnellinen, että edes kiinnitän suhun huomiota, koska kukaan muu ei ikinä huolisi sua.
Naiset ei vaan yleensä tajua miesten loukkauksia.
Isäs oli kiero ja kateellinen kun sua teki. Tiedän koska olin paikalla.
t. Äitisi
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaan yleensä tajua miesten loukkauksia.
Miehet jotka loukkaavat naisia, ovat usein jotenkin puutteellisia tapauksia tahi eksiä
Monet miehet nimenomaan harrastavat sitä, että jakelevat mukakohteliaisuuksia. Mukakohteliaisuuksien tavoitteena on laskea naisen itsetuntoa, jotta tämä uskoisi, ettei edes ansaitse ketään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuullut tämän kyllä nimenomaan mieheltä. "Kaikki muut pitävät sua sellaisena ja sellaisena, mutta mun mielestä olet ihan ok:n näköinen, joten ajattelin, että mikä ettei." Käännös: Sun pitäisi olla onnellinen, että edes kiinnitän suhun huomiota, koska kukaan muu ei ikinä huolisi sua.
En usko, tai sitten mies on puutteellinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet nimenomaan harrastavat sitä, että jakelevat mukakohteliaisuuksia. Mukakohteliaisuuksien tavoitteena on laskea naisen itsetuntoa, jotta tämä uskoisi, ettei edes ansaitse ketään parempaa.
Nyt pitäisi sitten tietää että oletko nainen vai mies. Uskoisin että nainen, etkä tiedä mistä puhut tai trollaat
Ei kannata liikaa takertua lillukanvarsiin. Tai kytätä jonkun puhetta. Alkaa pian nähdä sellaisiakin asioita mitä ei tapahdu. Jos joku on epäselvää niin kannattaa silloin kysyä että mitä tarkoitit. Eikä jäädä pähkäilemään jonkun yksittäisen lauseen kanssa.
Mulle sanoi täysin tuntematon mies baarissa, että sä olet, no, silleen fiksun näköinen. Tämän jälkeen alkoi pokata vieressäni seisovaa kaveriani. Että sellainen kohteliaisuus :)
Jos tunnet keskustelijan niin tiedät hänen tyylinsä. Ja sen tarkoittaako mitä.
Numero 14 kannattaa jäädä seuraavan kerran kotiin. Tai ottaa pari drinkkiä. Ehkä humalaisten seura ei ole sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi sitten tietää että oletko nainen vai mies. Uskoisin että nainen, etkä tiedä mistä puhut tai trollaat
Tässä oiva esimerkki: http://aijaa.com/9U5nlK
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi täysin tuntematon mies baarissa, että sä olet, no, silleen fiksun näköinen. Tämän jälkeen alkoi pokata vieressäni seisovaa kaveriani. Että sellainen kohteliaisuus :)
Mäkin olin yhden kilttimiehen mielestä fiksu, mutta vain sosiaalisesti fiksu. Mun mielestä hän ei ollut edes sosiaalisesti kauhean fiksu. :)
"Sä oot lihonut. No ainakin sun tissit on isommat."
Vierailija kirjoitti:
Numero 14 kannattaa jäädä seuraavan kerran kotiin. Tai ottaa pari drinkkiä. Ehkä humalaisten seura ei ole sulle.
No jos noin nätisti pyydät. Tää oli vuosia sitten, mutta jäi mieleen.
Jaa. Kyllä miehetkin harrastaa rivien vålistä vittuilua. Olen miesvoittoisella alalla töissä ja kuulen sitä koko ajan duunissa. Siis semmoista ironista vittuilua, jossa lause muka tarkoittaa yhtä, mutta todellisuudessa toista.
Mutta en sitten osaa sanoa, harrastaako naiset tuota enemmän. Voi hyvin ollakin, ja syyhän on ihan selvä. Naiset ovat heikommassa asemassa yhteiskunnassa, joten suoraa vittuilua ja kritiikkiä arastellaan. Pyritään ikään kuin kuorruttamaan negatiivinen kommentti, ettei tule turpaan tai joudu sosiaalisesti kärsimään.
Miehet on suorempia, se on totta.