Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi, joka ei anna (aikuisen) lapsensa tehdä mitä tämä haluaa, on narsisti

Vierailija
28.10.2017 |

Voi muullakin lailla olla narsisti, mutta narsisteilla on ainakin tämä. Minun ongelmani johtuvat juuri siitä, että minä en saanut koskaan tehdä mitä minä halusin. Olisipa se ollut miten järkevää tahansa, tai siis ainakin ihan järkevästi perusteltua, eikä mitään vahingollista soopaa tai sekoilua. Siksi minulle kasautui elämässä ihan hirveästi ongelmia, joista narsisti on vastuussa. Hän ei toki niitä tule ratkomaan, mutta ne ovat silti hänen vikansa täysin.

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ikinä yhtä harhaisen ihmisen ajatuksia kuin tämä ap on. Ihan täysseko koko ihminen.

Ap on selvästi menossa psykoosiin.

Logiikkaa ei tehoa.

Ystävällisin terveisin,

Mielenterveydenhuollon ammattilainen

Mitä sä tiedät henkisestä väkivallasta luonnehäiriöinen - lapsi -suhteessa? Montako opintoviikkoa olet lukenut aiheesta? Tai narsisti-lapsi -suhteen henkisestä väkivallasta? Onko se kuinka näkyvää? Miten tunnistettavaa?

ap

Vierailija
162/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ikinä yhtä harhaisen ihmisen ajatuksia kuin tämä ap on. Ihan täysseko koko ihminen.

Ap on selvästi menossa psykoosiin.

Logiikkaa ei tehoa.

Ystävällisin terveisin,

Mielenterveydenhuollon ammattilainen

Vittu joku lakaisija jossain mt-toimistossa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut kansalainen kirjoitti:

Siis sun äiti huusi sulle kyläilyn jälkeen niin että oot yhä henkisesti pilalla? Onks se nyt se pahin mitä sulle on tehty? 😵 😵

Pystytkö vielä jatkamaan tavallaan itse aloittamaasi keskustelua, vai jäikö nyt muna käteen, kun olettamuksesi eivät oikein osuneetkaan maaliin?

ap

Vierailija
164/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi on susta pahaa henkistä väkivaltaa et valitetaan sun käytöstavoista kylässä niin huh huh. Ja vuosien terapian jälkeenkin oot tossa kunnossa. Sulla on omia lapsia joten sun pitää ottaa vastuu omasta teoista.

Sun kanssa on turha yrittää täällä edes jutella kun oot hullun jankkaajan maineessa. Mieti itse, miksi. On pelottavaa katsoa peiliin, mut toivon että joskus pystyt siihen ja saat itsellesi paremman elämän. Toivottavasti saat vielä uuden mahdollisuuden sit sun läheisten kanssa! Toivon todella sulle kaikkea hyvää. Oon itse kokenut paljon pahempaa kuin tä sun kuvailema vääryys ja oon selvinnyt siitä ja pystyn olemaan hyvä vastuuntuntoinen äiti.

Vierailija
165/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi on susta pahaa henkistä väkivaltaa et valitetaan sun käytöstavoista kylässä niin huh huh. Ja vuosien terapian jälkeenkin oot tossa kunnossa. Sulla on omia lapsia joten sun pitää ottaa vastuu omasta teoista.

Sun kanssa on turha yrittää täällä edes jutella kun oot hullun jankkaajan maineessa. Mieti itse, miksi. On pelottavaa katsoa peiliin, mut toivon että joskus pystyt siihen ja saat itsellesi paremman elämän. Toivottavasti saat vielä uuden mahdollisuuden sit sun läheisten kanssa! Toivon todella sulle kaikkea hyvää. Oon itse kokenut paljon pahempaa kuin tä sun kuvailema vääryys ja oon selvinnyt siitä ja pystyn olemaan hyvä vastuuntuntoinen äiti.

No kyllä,se oli henkistä väkivaltaa. Ikävää, ettei se läpäise sinun standardejasi, joita näemmä oletat kaikkien elämän noudattavan. Harmi, että noin epäsensitiivinen ihminen on mennyt lisääntymään. Tuskin olet hyvä äiti, vaikka kokisitkin itsesinvastuuntuntoiseksi. Niin mäkin olen. En ois ikinä jättänyt mun lapsia huonon isän seuraan.

ap

Vierailija
166/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äiti välittää susta e.niten, sanot mitä hyvänsa. Onnea tiellesi äidin luo selvittämään asiaa.

Vierailija
167/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun kanssa on turha yrittää täällä edes jutella kun oot hullun jankkaajan maineessa." Tämäkin on kyvyttömän ihmisen kommentti. Mulle ei ole ongelma kenenkään maine palstalla, koska olen kykenevä muodostamaan ihan omia mielipiteitä maineesta riippumatta. Ja siis ei mulle ole ongelmaa olla anonyyminä typerien, epäloogisten henkistä väkivaltaa ymmärtämättömien ja tunnistamattomien nuijien silmissä *jotain*. Aivan sama. Saan silti paljon näistä keskusteluista, kuten nytkin tylyttää sinulle.

ap

Vierailija
168/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset, jotka on kaikkein matalimmalla, eivät pysty antamaan arvoa toisten ihmisten kokemuksille, vaan ainoastaan omilleen. Kuten "Huolestunut kansalainen". Olen onnellinen, että olen sinua ylempänä henkisesti kaikin puolin. Vahvempi, eheämpi ja rehellisempi.

ap

Vierailija
169/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut kansalainen kuulostaa itseasiassa hälyyttävän paljon mun äidiltä. Kovetettu, kovettunut ihminen, jolla selvät sävelet siitä, miltä jokaisesta tuntuu, koska kaikistahan tuntuu aina samalta kuin hänestä jne. Ja vois just vitsillä ottaa tuon nimimerkinkin.

ap

Vierailija
170/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis se on hyvä, se on hyvä, että on mun äidin tapaisia kovettuneita vastaajia, niin saan siitä aina jotain oivalluksia yms.

ap

Vierailija
171/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Huolestunut kansalainen ei tee mitään kriisityötä tmv. Tai mitään varmaankaan, missä pitää osata osoittaa empatiaa...

ap

Vierailija
172/172 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ois kriisissä ja joku alkais vähätellä hänen kokemuksiaan niin se ois vähän paha.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän