Kauniita naisia kohtaan oleva avoin kateellisuus ja viha
saa minut tuntemaan itseni niin huonoksi etten halua olla kenenkään kanssa tekemisissä. Vaikka kuinka olisi ystävällinen ja kiltti kaikille niin sekään ei auta jos on jollain mittarilla kasvoista kaunis :-( Tällaista tämä sitten on.
Kommentit (55)
Kuvittelet vain heti niin jos tulet kohdelluksi samalla tavalla muiden kanssa. Vaadit erityiskohtelua, siitä se johtuu.
Älä edes kuvittele. Ihan tavisnaama olet. Vai vielä kateellisia :D
Kuvittelet vain, ei se että jotkut ovat ynseitä/tylyjä liity välttämättä mitenkään sinuun tai varsinkaan sinun ulkonäköösi vaikka niin sinä virheellisesti kuvittelet.
Toisilla on perusilme vaan vähän v-mäinen
Kateelliset täällä taas huutelemassa.
Tässä toinen kaunis ja ennakkoluuloja päivittäin kohtaava nuori nainen.
Heikko itsetunto.
Kauneus on katoavaista.
Joskus vain kun seuraa tilanteita riittävän pitkään, voit ruksia pois kaikki muut syyt ja jäljelle jää vain tuo, että joku on kade. No semmoinen ei tiedä elämästä ja vaikeuksista mitään.
Porvoossa on identiteettikriisi taas kulttuurivaikuttajalla?
Minkälaisia ennakkoluuloja kohtaatte ja mistä tiedätte, että ne johtuvat ulkonäöstänne?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ennakkoluuloja kohtaatte ja mistä tiedätte, että ne johtuvat ulkonäöstänne?
No ei tarvitse kuin lukea täältä yksi viestiketju kauniista niin saa jonkun käsityksen.
Kummallista. Omien havaintojeni mukaan kauniit naiset ovat suosittuja miesten keskuudessa ja saavat naisistakin helposti kavereita. Oletko ihan varma? Ehkä jostain syystä tulkitset ihmisten ilmeet vihamielisinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattoman ihmisen kanssa ei yksinkertaisesti voi olla kyse mistään muusta kuin ulkoisesta olemuksesta, sillä ei esim. se isokokoinen ja vähemmän viehättävä asiakaspalvelija-täti voi tuntea minua luonteelta. Hän perustaa kaiken ulkonäköön. Aika helppo se on tietyistä ihmisistä huomata se kateus, jotkut hassut eivät edes osaa peitellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Omien havaintojeni mukaan kauniit naiset ovat suosittuja miesten keskuudessa ja saavat naisistakin helposti kavereita. Oletko ihan varma? Ehkä jostain syystä tulkitset ihmisten ilmeet vihamielisinä.
Kavereita ei (naisista) todellakaan saa helposti, koska olemmehan uhka kanssasisarille - etenkin vähemmän viehättäville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattoman ihmisen kanssa ei yksinkertaisesti voi olla kyse mistään muusta kuin ulkoisesta olemuksesta, sillä ei esim. se isokokoinen ja vähemmän viehättävä asiakaspalvelija-täti voi tuntea minua luonteelta. Hän perustaa kaiken ulkonäköön. Aika helppo se on tietyistä ihmisistä huomata se kateus, jotkut hassut eivät edes osaa peitellä sitä.
Mielestäni kommenttisi perusteella vaikutat itse suhtautuvan ihmisiin varsin ennakkoluuloisesti. Avaatko tarkemmin, mitä tuo 2isokokoinen ja vähemmän viehättävä asiakaspalvelija-täti" perustaa sinun ulkonäköösi? Tuskin ainakaan kommentoi sitä samalla tavalla kuin sinä hänen ulkonäköään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereita ei (naisista) todellakaan saa helposti, koska olemmehan uhka kanssasisarille - etenkin vähemmän viehättäville.
Sitten sinulla on ollut helkkarin huono tuuri. Itse nimittäin tunnen kauniita ja hyvännäköisiä ihmisiä, jotka tuntuvat saavan helposti kavereita.
Tätä asiaa voi tarkastella siltäkin kannalta, että kaikkia "poikkeavan" näköisiä syrjitään. Itse olin aikoinani koulukiusattu ulkonäön (ihosairauden) takia, ja ulkoinen habitus vaikutti nuorena aikuisenakin sen verran, että ihmiset suhtautuivat minuun vähän oudoksuen. Olin kyllä myös hyvin arka ja ujo kiusaamisesta johtuen, joten ihmiset olivat vähän vaivautuneita seurassani. Nykyään olen kai "normaalimman" näköinen, joten ulkonäköni ei herätä enää kauhua ihmisissä. Ujouttani jotkut kyllä ihmettelevät vieläkin.
Oletko ujo? Jotkut nimittäin saattavat pitää hiljaista ja ujoa ylimielisenä, etenkin jos tämä on ulkoiselta olemukseltaan hyvännäköinen tai näyttävä.
Kauneutta ei saa rahalla.
Siksi se on niin kova pala niille jotka ovat kateellisia.
Pahempaa on varmasti se ilkeys, jota kaunis nainen voi joutua kokemaan miesten taholta, jotka eivät häntä "saa".
Ajattele positiivisesti. Kauneus on katoavaista. Elämäsi jälkipuoliskon saat nauttia siitä, kuinka ystävällisiä kaikki ovat vanhenevaa, ei enää niin kaunista naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
saa minut tuntemaan itseni niin huonoksi etten halua olla kenenkään kanssa tekemisissä. Vaikka kuinka olisi ystävällinen ja kiltti kaikille niin sekään ei auta jos on jollain mittarilla kasvoista kaunis :-( Tällaista tämä sitten on.
”Viha” on yleensä itseään epärealistisesti kauniina pitävien kuvitelmaa, kun eivät saa kehuja tai minkäänlaista erityiskohtelua.
muita?