Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvoistaan kauniit naiset saavat kaiken

Vierailija
28.10.2017 |

Mulla on kaikkea paitsi riittävää kasvojen kauneutta. On älyä, hyvä kroppa ja kykyjä, mutta kun kasvot ovat epäsymmetriset jään paitsi asioista jotka ovat mahdollisia naisille joilla on symmetriset kasvot. Ei kukaan soita perjantai-iltana tavallisen näköiselle tai halua kuvaan. Jopa kaikki kumppanini tavoittelevat näitä symmetrisiä.

Pitäiskö vaan mennä veitsen alle? Muilla avuilla ei pitkälle pötki.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen että olen laitettuna varsinkin kaunis. Olen aina saanut siitä kehujakin että olen kaunis ja minua lähestytään. En pukeudu provosoivasti tai ainakin pyrin sitä välttämään. Aina farkut jos menen baariin ja paita on sellainen että se ei heruta eikä näy läpi. Olen suht rintava joten saisin vain teltalla peitettyä rintavarustukseni.

Olen normaalivartaloinen noin muuten. Löytyy rasvaa myös keskivartalossa mutta en ole tukeva. Peppu ei ole mikään pyöreä mutta ei aivan lautakaan, se sellainen tavallinen.(ainakaan omasta mielestäni). Rintsikat tottakai hämäävät, iso rinnat itsellä ainakin hieman tuppaavaat roikkumaan mikä on aivan luonnollista.

Saan huomiota ja seuraa kyllä mutta en ole sinut vartaloni kanssa. Minulla on selluliittia ja arpia sekä rasvaa. Silti saan seuraa. Olen nähnyt myös kuinka naamataulustaan tavalliset ja jopa omasta mielestäni rumahkot ovat saaneet myös seuraa hyvän kroppansa ansiosta.

Itse uskon siis se olevan aika 50/50. Eniten merkitystä on luonteella: itsevarmat ja karismaattiset sekä rohkeat saavat aina huomiota. Tottakai kroppaakin katsotaan, mutta jokaisessa meissä on niin sanotut virheet. Jollakin löytyy pieni alavatsapömppis, jollakin on perunanenä, jollakin suorat ja ohuet hiirenhäntä hiukset, jollakin lyhyet jalat, joku näyttää kompelöltä jne.

Täydellisiä näkee harvoin. Silti voi saada huomiota. Monesti täydelliset myös luulevat itsestään liikoja ja se näkyy ulospäin lähinnä epämielenkiintona.

Vierailija
62/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku saattoi vastata takaisin provoten ennenkuin antauduit itse ap koska huomasi että herutat :)! No sitä saa mitä kerjää hehe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet todella kauniit valittaa siitä, että heidän ajatuksistaan tai luonteestaan, siitä sisäisestä minästä ei juurikaan välitetä, halutaan vain saada käsipuoleen "edustusnainen". Mieluummin olen itse ihan tavallisen näköinen, eipähän ole edellä mainittua ongelmaa ollut :)

Plus jokainen nainen on jonkun miehen mielestä kaunis, on joku kuuluisa mies sanonut, en muista kuka. Mutta tosiaan, makuja on monia. Ja lopulta luonne joko kaunistaa tai rumentaa ihmistä. Tsemppiä ap!

Vierailija
64/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet todella kauniit valittaa siitä, että heidän ajatuksistaan tai luonteestaan, siitä sisäisestä minästä ei juurikaan välitetä, halutaan vain saada käsipuoleen "edustusnainen". Mieluummin olen itse ihan tavallisen näköinen, eipähän ole edellä mainittua ongelmaa ollut :)

Plus jokainen nainen on jonkun miehen mielestä kaunis, on joku kuuluisa mies sanonut, en muista kuka. Mutta tosiaan, makuja on monia. Ja lopulta luonne joko kaunistaa tai rumentaa ihmistä. Tsemppiä ap!

Itsestäni olisi juuri kiva jos pääsisin nätin naaman kanssa niin helpolla, että voisin jättää kaiken muun yrittämisen. Mutta ei, vielä kun olen keskivertoa älykkäämpi saan kahta kauheammin todistella miksi olen oikeutettu olemassaoloon. Miehet varsinkin tykkäävät naljailla kun laittaudun. En itse kyllä laittanut tuota provo-kommenttia...ap

Vierailija
65/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
66/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää kirjoittaja tää yksi kulttuuri vaikuttaja joka kirjoittaa parin kaljan jälkeen näitä aloituksia? Kirjoitustyyli sama.

Vierailija
67/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää kirjoittaja tää yksi kulttuuri vaikuttaja joka kirjoittaa parin kaljan jälkeen näitä aloituksia? Kirjoitustyyli sama.

On.

Vierailija
68/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Kenestä te puhutte? Vihjeitä? *kaivaa poppareita*

Vierailija
69/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tapaillessakin sen huomaa. Mulle soitetaan vasta kun viikonloppu on pidemmällä. Perjantait menee vissiin kaikilla miehillä baareissa saalistaessa kympin naisia. Tällainen seiska-kasi saa puhelun joko aamuyöstä tai lauantaina. Se suurempi arvosana tulee juuri noista kasvoista. Ap

Mä olen kasvoista kaunis nainen ja pyydetty kaikenmaailman kosmetiikkamainoksiinkin, en tosin mennyt. Pointti siis, että olen kasvoista monen mielestä kaunis, mutta miehet eivät ole koskaan soitelleet tai edes tehneet aloitteita baareissa. Aviomiehen sain niin, että menin itse baaritiskille iskemään ja ehdotin kämpille lähtöä. Joten minusta sinulla on paljon enemmän vientiä kuin minulla on koskaan ollut. Hämmästelen siksi tuota katkeruuden määrää.

Eivät ole uskaltaneet tehdä aloitetta. Olisit joskus katsonut pidempään jotain josta pidät ja vähän hymyillyt, olisi varmaan tullut juttelemaan. Provo?

Vierailija
70/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat lauseella, että saa kaiken? Siis sun päässäs saa kaiken. Siis kaiken saamisella tarkoitat oikeasti joidenkin sinun mielestäsi tärkeiden ihmisten "saamista". Et tarkoita muuta. Koska sä et naamalla saa terveyttä, sä et saa valita sukulaisia. Mee ny johonkin elämänkouluun jo nopeaa.

Vierailija
71/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis halua sua johonkin helvetin kuvaan. Siis sä tahdot kuvaajia ittees palvomaan. Mene kuvaajalle. Kyllä sä sen saat.

Vierailija
72/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ei ole päässyt vielä neitsyydestään.

Vierailija
73/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailaiset voi nyt mennä itseensä.

Vierailija
74/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se paneminen on noin kipeä asia niin tekisin sille seksiasialle jotain. Menisin varmaan panemaan. Sitten se asia olisi hoidettu.

Vierailija
75/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoen hellunatailaiset menee nyt itseensä.

Vierailija
76/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoen helluntailaiset voisi nyt mennä panemaan.

Vierailija
77/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pääsisi tästä halventamisesta.

Vierailija
78/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää jo vittu panemaan!!!!

Vierailija
79/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoistaan kauniit naiset joutuu enemmän kärsiin, koska kateelliset rumat naiset tekevät kaikkensa pilatakseen tämän elämän.

Vierailija
80/84 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoistaan kauniit saavat kaiken, tisseistään kauniit saavat tissimiehen. Niiden on kaiken lisäksi tutkittu olevan vähemmän älykkäitä.