Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvoistaan kauniit naiset saavat kaiken

Vierailija
28.10.2017 |

Mulla on kaikkea paitsi riittävää kasvojen kauneutta. On älyä, hyvä kroppa ja kykyjä, mutta kun kasvot ovat epäsymmetriset jään paitsi asioista jotka ovat mahdollisia naisille joilla on symmetriset kasvot. Ei kukaan soita perjantai-iltana tavallisen näköiselle tai halua kuvaan. Jopa kaikki kumppanini tavoittelevat näitä symmetrisiä.

Pitäiskö vaan mennä veitsen alle? Muilla avuilla ei pitkälle pötki.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tapaillessakin sen huomaa. Mulle soitetaan vasta kun viikonloppu on pidemmällä. Perjantait menee vissiin kaikilla miehillä baareissa saalistaessa kympin naisia. Tällainen seiska-kasi saa puhelun joko aamuyöstä tai lauantaina. Se suurempi arvosana tulee juuri noista kasvoista. Ap

Mä olen kasvoista kaunis nainen ja pyydetty kaikenmaailman kosmetiikkamainoksiinkin, en tosin mennyt. Pointti siis, että olen kasvoista monen mielestä kaunis, mutta miehet eivät ole koskaan soitelleet tai edes tehneet aloitteita baareissa. Aviomiehen sain niin, että menin itse baaritiskille iskemään ja ehdotin kämpille lähtöä. Joten minusta sinulla on paljon enemmän vientiä kuin minulla on koskaan ollut. Hämmästelen siksi tuota katkeruuden määrää.

Kai nyt olen katkera kun lapsena haukuttiin koulussa aina rumaksi. Ap

Vierailija
42/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap kyllä hyvin saleilla näkee näitä hyväkroppaisia ja ns rumia ( tai he ajattelevat niin sen näkee jo päältä) ja he kulkevat niin harmaina vaan ohi ihmisistä kuin alistuen mutta on myös heitä joilla rumuus on jalostunut säihkyväksi persoonaksi eikä mitään seinäkukkasia . Kyllä kauneus on kyllä arjen luxusta, onhan se kiva herätä aamukauniina, mutta kaikki ihmissuhteet luodaan ihan samalla tavalla kuin ne muutkin eli onni. Sinulla on siis itseasiassa jopa etulyöntiasema sen jälkeen kunhan saat vaan kontaktin mieheen!

Kauneudesta on myös riesaa kuvitteleppa ettet pääse vaikka reissullasi kotoa kun ensimmäinen on tunkeemassa suuhusi ja pidemmällä reissulla kontaktia on jo ottanut konduktööristä diplomaattiin vaikka olet pukeutunut siveellisesti etkä mitenkään provoavasti. Kokemusta on.

Vastaavasti sinulla on iso kasa asioita joista jokainen kaunis ihminen on kateellinen todella. Ne ovat salainen aseesi. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit saavat kyllä huomiota ihan tavattoman paljon päivän mittaan mitta eihän ihminen toivo kuin yhden suhteen kohdalleen jos on normaali joten ap sulla on hyvät mahikset usko pois!

Vierailija
44/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut rumana kaiken. Olen myös ylipainoinen. Alemmuudentunnoista en ole kärsinyt.

Vierailija
45/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua ap kyllä hyvin saleilla näkee näitä hyväkroppaisia ja ns rumia ( tai he ajattelevat niin sen näkee jo päältä) ja he kulkevat niin harmaina vaan ohi ihmisistä kuin alistuen mutta on myös heitä joilla rumuus on jalostunut säihkyväksi persoonaksi eikä mitään seinäkukkasia . Kyllä kauneus on kyllä arjen luxusta, onhan se kiva herätä aamukauniina, mutta kaikki ihmissuhteet luodaan ihan samalla tavalla kuin ne muutkin eli onni. Sinulla on siis itseasiassa jopa etulyöntiasema sen jälkeen kunhan saat vaan kontaktin mieheen!

Kauneudesta on myös riesaa kuvitteleppa ettet pääse vaikka reissullasi kotoa kun ensimmäinen on tunkeemassa suuhusi ja pidemmällä reissulla kontaktia on jo ottanut konduktööristä diplomaattiin vaikka olet pukeutunut siveellisesti etkä mitenkään provoavasti. Kokemusta on.

Vastaavasti sinulla on iso kasa asioita joista jokainen kaunis ihminen on kateellinen todella. Ne ovat salainen aseesi. Tsemppiä!

Mitä ne muka ovat? Siis ne attribuutit joista kauniimmat ovat kateellisia? Voihan heilläkin olla vaikka mitä etulyöntiasemansa lisäksi. Sitähän sanoin, että ne kaikki muut asiat eivät kompensoi riittävästi puutteita kun taas kauniilla kaikki ylimääräinen on plussaa ja tekee tästä ihmisestä entistä kauniimman. Ap

Vierailija
46/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveitä nämä jotkut kommentit, ihan samanlaisia ihmisiä ne kauniitkin on. Tuntuu että esim. laihoja ja kauniita kohtaan kohdistettu viha on jotenkin hyväksyttävää, nekin on tuntevia ihmisiä joista tuntuu haukkuminen yhtä pahalta kuin teistäkin. Kauniiden ihmisten vihaamisen ja haukkumisen sijaan voisitte kohdistaa vihanne niitä kohtaan, ketkä määrittävät mikä on kaunista. 

Ehkä kateus on sen kauneuspääoman kääntöpuoli. Maailmankaikkeudessa kun asiat ovat aina jotenkin balanssissa. Ap

Eipä siitä kateudesta fixu kaunis paljon piittaa vaan pitää sitä merkkinä siitä että hönessä on jotain erityisen lahjakasta. Näinhän aina onkin. Sitten vaan lisää kierroksia että kateellisten on pakko lopulta kääntää kelkkansa etteivät räjähdä.

Vierailija
47/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaunis saa kaiken? Haista v .... Ihan yksin täällä nytkin vietän lauantaita. .... Mua kyllä katsotaan mut mitä sitten? En mä halua tehdä esim miehille aloitteita, ja ne ei itse uskalla. Yksi jota tapailin epäili sinkkuuteni syyksi kauneuttani, kuulemma tekee helposti epävarmaksi jne. . Että juu kivaa on..

Vierailija
48/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan tosiasia. Aiheesta on tehty jopa Amerikassa jonkin sortin tutkimuksia, että rumemmat naiset saavat ankarempia tuomioita, ovat epähalutumpia työmarkkinoilla, puhumattakaan parisuhdemarkkinoista.

Katsoin läheisessä Prismassa kesän alussa kassatyttöjä... Kaikki oli sieviä pitkätukkaisia blondeja. Miten sattuikaan. Onkohan kauppias ollut itse valitsemassa kesätyöntekijät?!

Tämä on oikeasti ihan totta, olen itsekin kaunis ja olen saanut sillä paljon hyvää elämääni, mikä on ikävää tavallaan ja tuntuu todella epäreilulta. Samalla sillä saa myös pahaa, ei todellakaan tunnu hyvältä kokea ahdistelua usein, ja joka työpaikassa missä olen ollut joku on ihastunut palavasti ja se tuntuu kiusalliselta, enkä haluaisi kokea sitä työtilanteessa. Samoin saa kuulla ehdotuksia todella usein. Kaikista eniten harmittaa se, että vähemmän kauniit naiset kohdistaa suoranaista vihaa minua kohtaan, aivan kuin se olisi minun vika että olen syntynyt tälläiseksi, tai että tahalteen käytän kauneuttani hyväksi siihen että saan työpaikan tai etuja elämässäni, ja jotkut todellakin vähättelevät kaikkia saavutuksiani ja olettavat että olen ansainnut kaikki ulkonäköni avulla. Tuntuu kurjalta tämä ääripäästä toiseen meneminen. Toivoisin, että me kaikki yhdistettäisiin voimamme ja osotettaisiin se, ettei nainen ole yhtäkuin hänen ulkonäkönsä, vaan me ollaan kaikki yksilöitä.

Pääset ongelmastasi kun rumennat itseäsi esim. lihomalla tai ajan mittaan rupsahtamalla. Sitten saat kokea millaista on päteä ihan omilla avuillaan ja miltä tuntuu kun miehen kiinnostuksen eteen joutuu tekemään töitä siinä missä työelämässäkin joutuu. Ikäväähän kateus on toisaalta kannaltasi, mutta sille on syynsä eikä rumempien syyllistäminen heidän pahasta olostaan ainakaan vähennä kokemaasi kateutta. Ap

No nyt :D Hienosti tehty ap, eihän tuossa ollut mitään rumempien syyllistämistä heidän pahasta olostaa, vaan ihan järkevästi ilmaistua asiaa. En ymmärrä miksi huonosti käyttäytyvän ihmisen käytöstä pitäisi jotenkin oikeuttaa, ymmärrän kyllä syyt siihen miksi kateellinen ihminen tuntee miten tuntee ja miten ikävää se on, mutta se ei oikeuta käyttäytymään huonosti tai loukkaamaan toisia. Ikävää ja harmillista se todellakin on, olen itsekin ollut kateellinen muille, mutta ei minulla ole silti oikeutta käyttäytyä ilkeästi heitä kohtaan. 

Sanoin tuossa vain pointin siitä, että muiden kanssa samalle viivalle pääsee rumentamalla itseään. Jos silti edelleen haluaa olla kaunis se vain kertoo siitä, että kommentti oli tekopyhä ja kaunis oikeasti nauttii erityisasemastaan. Ap

Mikä siinä oli tekopyhää? Tuossahan myönnettiin että on totta että kauniit naiset saa etuoikeuksia. Se vaan ikävä kyllä ei ole niiden kauniiksi syntyneiden vika, vaan siitä pitäisi nostaa mekkala isompia tahoja vastaan, taikka tuoda asiaa enemmän esille. Tuollaisella katkeruudella valitettavasti aiheutat enemmänkin sen, ettei kauniit ihmiset uskalla myöntää asiaa kun sinun kaltaiset tyypit hyökkäävät heitä vastaan, ja sitten tilanne ei muutu.

Vierailija
49/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tämä osittain paikkaansa. Minullla oli kauniit kasvot ainakin 35-vuotiaaksi asti. Kroppa ei mikään ihmeellinen ollut, en ollut urheilullinen tms. Vientiä oli aina hyvännäköisten ja urheilullisten miesten keskuudessa. Tuli kimpassa oltua aina muutama vuosi kehonrakentajan, juoksijan ym. kanssa ja lennosta löytyi aina uusi. Miehet olivat aina muutenkin kohteliaita, sai alennusta sieltä täältä, toki oma positiivinen asenne vaikutti. Nyt yli 40-vuotiaana identiteettikriisiä pukkaa päälle, kun kasvot ovat vanhentuneet, ryppyjä on tullut, samoin kaksoisleuka ja muutenkin ylimääräisiä kiloja. No, on ainakin jotain, mitä muistella. Jos nyt eläisi uudelleen nuoruutta, panostaisin enemmän vartaloon ja harrastaisin liikuntaa. Kauniilla kasvoilla pääsi vähän liian helpolla.

Vierailija
50/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, koko keskustelu oli provo. Sori siitä. Ap

Vierailija
51/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tapaillessakin sen huomaa. Mulle soitetaan vasta kun viikonloppu on pidemmällä. Perjantait menee vissiin kaikilla miehillä baareissa saalistaessa kympin naisia. Tällainen seiska-kasi saa puhelun joko aamuyöstä tai lauantaina. Se suurempi arvosana tulee juuri noista kasvoista. Ap

Mä olen kasvoista kaunis nainen ja pyydetty kaikenmaailman kosmetiikkamainoksiinkin, en tosin mennyt. Pointti siis, että olen kasvoista monen mielestä kaunis, mutta miehet eivät ole koskaan soitelleet tai edes tehneet aloitteita baareissa. Aviomiehen sain niin, että menin itse baaritiskille iskemään ja ehdotin kämpille lähtöä. Joten minusta sinulla on paljon enemmän vientiä kuin minulla on koskaan ollut. Hämmästelen siksi tuota katkeruuden määrää.

Mikset ole katkera niille kiusaajillesi? Oletko ruman lisäksi vielä tyhmäkin?

Vierailija
52/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muka ovat? Siis ne attribuutit joista kauniimmat ovat kateellisia? Voihan heilläkin olla vaikka mitä etulyöntiasemansa lisäksi. Sitähän sanoin, että ne kaikki muut asiat eivät kompensoi riittävästi puutteita kun taas kauniilla kaikki ylimääräinen on plussaa ja tekee tästä ihmisestä entistä kauniimman. Ap

No esimerkiksi pystyt itseanalyysiiin ja rehtiyteen tekstissäsi joka itsekritiikki puuttuu isolta osalta naisia. Ja varmasti on lahjoja piilossa sinullakin. Käytä niitä ja kehitä kaikki hyvät puolesi huippuunsa. Minusta tuntuu ettet vaan usko nyt itseesi eikä olekaan ihme kun tämä palsta vääristää kaikenaikaa todellisuutta.

Vierailija
53/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tulee vanhempana pallinaamoja ja sekös niitä nättejä tyhjäpäitä ketuttaakin kun muuta ei ole elämässä ollut kuin naamat ja muiden arvostelu.

Kuka muuten edes yli 40 vuotiaana on niin pinnallinen että lähtee johonkin kauneusleikkauksiin?

Vierailija
54/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Ulkonäkö ratkaisee. Ne samat kaverini, joista tuli hot murrosiässä ovat nyt edelleen neljää kymppiä lähestyessämme niitä, joista kaikki diggailevat, niin miehet kuin naiset. He ovat niitä, joilla on ollut poikaystävä ja jotka ovat "päässeet" naimisiin ja joita edelleen tullaan ulkona ollessamme iskemään. Kyllä mies ennemmin käyttää iltansa naimisissa olevan hyvännäköisen naisen pyörittämiseen ja jututtamiseen kuin tavallisen näköiseen naiseen.

Ja minä olen ulkonäköäni satsannut. Laseista on hankkiuduttu eroon leikkauksella, hampast on oiottu, näihin yhteensä yli 10000 euroa. Harrastan liikuntaa (mutten kyllä ole fit, BMI n. 22), pukeudun hyvin, meikkaan päivittäin, olen huoliteltu, kampaamo- ja kosmetologipalveluihin on mennyt tuhansia ja tuhansia euroja..Mutta kun ne peruspiirteet on rumat. Pieni leuka luo kalkkunaefektin, silmäluomet roikkuvat ja alapuolella on ollut pussit siitä lähtien kun täytin 13, huulet ovat ohuet ja alaspäin kääntyneet, posket taikinamaiset ja veltot, iho kalpea josta verisuonet kuultaa läpi, nenä iso ja varreltaan kumpuileva päättyen hyppyriin jne jne. Eihän musta nättiä saa millään mikä kyllä vaikuttaa paljon siihen miten muut suhtautuvat.

Ja ei siinä periaatteessa mitään, en mäkään haluaisi seurustella esim. Michael Penttilän näköisen miehen kanssa.

Mutta on se tietynlainen kriisi myöntää itselleen, että on epäkelpo, ei-haluttu, tyyppi jota ei haluta yhteisöön ja jolla ei ole oikeutta eikä mahdollisuutta olla kiva, hauska, pidetty tai rakastettu.

Vierailija
55/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan lapsena joku on haukkunut. Nyyh. Minulla on ihan joka päivä kotona mies, joka haukkuu rumaksi.

T. Se kasvoista kaunis nainen

Vierailija
56/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, koko keskustelu oli provo. Sori siitä. Ap

Hyvä sentään ettet itse ajattele näin, mutta ikävä kyllä tuo ei ole mitenkään harvinainen ajattelutapa. Ihmiset tekee päätöksiä ylipäätään liikaa tunteella järjen sijasta.

Vierailija
57/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten ja katkerien naisten vuoksi olen alkanut välttelemään kaikkea naispuolista seuraa.

Vierailija
58/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Ulkonäkö ratkaisee. Ne samat kaverini, joista tuli hot murrosiässä ovat nyt edelleen neljää kymppiä lähestyessämme niitä, joista kaikki diggailevat, niin miehet kuin naiset. He ovat niitä, joilla on ollut poikaystävä ja jotka ovat "päässeet" naimisiin ja joita edelleen tullaan ulkona ollessamme iskemään. Kyllä mies ennemmin käyttää iltansa naimisissa olevan hyvännäköisen naisen pyörittämiseen ja jututtamiseen kuin tavallisen näköiseen naiseen.

Ja minä olen ulkonäköäni satsannut. Laseista on hankkiuduttu eroon leikkauksella, hampast on oiottu, näihin yhteensä yli 10000 euroa. Harrastan liikuntaa (mutten kyllä ole fit, BMI n. 22), pukeudun hyvin, meikkaan päivittäin, olen huoliteltu, kampaamo- ja kosmetologipalveluihin on mennyt tuhansia ja tuhansia euroja..Mutta kun ne peruspiirteet on rumat. Pieni leuka luo kalkkunaefektin, silmäluomet roikkuvat ja alapuolella on ollut pussit siitä lähtien kun täytin 13, huulet ovat ohuet ja alaspäin kääntyneet, posket taikinamaiset ja veltot, iho kalpea josta verisuonet kuultaa läpi, nenä iso ja varreltaan kumpuileva päättyen hyppyriin jne jne. Eihän musta nättiä saa millään mikä kyllä vaikuttaa paljon siihen miten muut suhtautuvat.

Ja ei siinä periaatteessa mitään, en mäkään haluaisi seurustella esim. Michael Penttilän näköisen miehen kanssa.

Mutta on se tietynlainen kriisi myöntää itselleen, että on epäkelpo, ei-haluttu, tyyppi jota ei haluta yhteisöön ja jolla ei ole oikeutta eikä mahdollisuutta olla kiva, hauska, pidetty tai rakastettu.

No huh huh, itse en käy ikinä kampaajalla ostan meikkejä n 5 väliin tyyliin huulipuna tai ripari ja käytän perusvoiteita. Ja suuhun tungetaan niin ettei jaksa poistua juuri kotoa, kyllästyttää niin paljon se tunkeminen.

Vierailija
59/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloituksen tekijä taisi olla se joka kitkeränä aiemmin kommentoi erästä kaunista naista:)! Ja ajatteli että kateudella voi tuhota ihmisiä kuten pikkulapsi. Ei se niin mene.

Vierailija
60/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, miehiltä. Naiset (kateelliset) onkin sitten ihan eri lukunsa. Nim.kok.om.