Kasvoistaan kauniit naiset saavat kaiken
Mulla on kaikkea paitsi riittävää kasvojen kauneutta. On älyä, hyvä kroppa ja kykyjä, mutta kun kasvot ovat epäsymmetriset jään paitsi asioista jotka ovat mahdollisia naisille joilla on symmetriset kasvot. Ei kukaan soita perjantai-iltana tavallisen näköiselle tai halua kuvaan. Jopa kaikki kumppanini tavoittelevat näitä symmetrisiä.
Pitäiskö vaan mennä veitsen alle? Muilla avuilla ei pitkälle pötki.
Kommentit (84)
Oon kasvoiltani kaunis enkä TODELLAKAAN saa kaikkea mitä haluan, läheskään! Hullu olettamus.
Mielestäni kauniita naiset ja miehet saavat aina töitä ja vaikkei sosiaalinen elämä olisikaan mutkatonta niin kyllä mulle mieluummin raha ja työ maistuisi eikä vaivaisi se ettei ihmisiin voi aina luottaa. Tykkään olla yksin ja haluan keskittyä työhön ja sen hakuun. en vaan saa töitä, en ole edes sosiaalinen. Olen lievästi ylipainoinen ja lihavuus ei kaunista kasvojani. Laihempana näytän ihan mukiin menevältä. Sisarukseni ovat olleet aina niitä kauniimpia, minusta ei ikinä sanottu että olen kaunis paitsi sisaruksistani sanotaan aina kun suku kokoontuu :(
Eli jos työ elämästä ja menestyksestä puhutaan niin KYLLÄ ulkonäöllä pärjää ihan varmasti!
Harmi...onneksi jo inhoan ihmisiä niin en tunne paljon pettymystä asiaan koska olen jo pettynyt XD
N24
No mun yks huomattavan kaunis ystäväni (sekä kasvoista että vartalosta) ei ole saanut tod. kaikkea. Ei työpaikkaa eikä parisuhdetta. Ns. Lyhyitä suhteita on kyllä koko ajan, mutta suhteet ei onnistu, koska ystäväni on varsin mahdoton luonne.
Akateeminen tutkinto on, mutta ulkonäkö ei ole auttanut työpaikan saannissa. Joitakin pätkiä vain.
Nämä kaikki surkeat aloitukset liittyvät aina johonkin baari-iskuyrityksiin. Nämä on kaikki aina näitä. Samoja. Sinne baariin ei ole pakko mennä. Kukaan ei pakota jos aina tulee paha mieli. Tuttavani oli juuri tuollainen. Hänen piti tietyn ikäisenä päästä aina baariin uudelleen pahoittamaan mielensä.