Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvoistaan kauniit naiset saavat kaiken

Vierailija
28.10.2017 |

Mulla on kaikkea paitsi riittävää kasvojen kauneutta. On älyä, hyvä kroppa ja kykyjä, mutta kun kasvot ovat epäsymmetriset jään paitsi asioista jotka ovat mahdollisia naisille joilla on symmetriset kasvot. Ei kukaan soita perjantai-iltana tavallisen näköiselle tai halua kuvaan. Jopa kaikki kumppanini tavoittelevat näitä symmetrisiä.

Pitäiskö vaan mennä veitsen alle? Muilla avuilla ei pitkälle pötki.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kauniimpana ja tyhmempänä saisit älykkään ihmisen työpaikkaa

Vierailija
22/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu että kasvoilla ei ole väliä, kunhan on isot tissit ja perse. Ei kai ne miehet kasvoista välitä.

Täsmälleen näin. Tisseillä ja perseellä on eniten merkitystä miehille, varsinkin tisseillä. Niiden pitää olla isot. Sillä miltä muuten näyttää, tai minkälainen muuten on, ei ole paljonkaan merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu että kasvoilla ei ole väliä, kunhan on isot tissit ja perse. Ei kai ne miehet kasvoista välitä.

Hirveen näköisiä ne tarjotin perseet. Mutta kätevästihän se olutkolpakko miehelle siinä päällä kulkee.

Vierailija
24/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vähemmän kauniiden naisten elämästä puhu kukaan. He ovat vaiettu kuoliaaksi. Nimitykset, palkat, avut, seura, kaikki huomio menee näille kauniille naisille, joita miespomot kuolaavat joka ikisessä työpaikassa. Nämä naiset selviävät runsaalla puheella kaikista tekemättömistä töistään.

Vierailija
25/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Tisseillä ja perseellä on eniten merkitystä miehille, varsinkin tisseillä. Niiden pitää olla isot. Sillä miltä muuten näyttää, tai minkälainen muuten on, ei ole paljonkaan merkitystä.

Ihanan joustavaa. Nyt huippumallitkin voivat vetää ulkonäköangsteja

Vierailija
26/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveitä nämä jotkut kommentit, ihan samanlaisia ihmisiä ne kauniitkin on. Tuntuu että esim. laihoja ja kauniita kohtaan kohdistettu viha on jotenkin hyväksyttävää, nekin on tuntevia ihmisiä joista tuntuu haukkuminen yhtä pahalta kuin teistäkin. Kauniiden ihmisten vihaamisen ja haukkumisen sijaan voisitte kohdistaa vihanne niitä kohtaan, ketkä määrittävät mikä on kaunista. 

Ehkä kateus on sen kauneuspääoman kääntöpuoli. Maailmankaikkeudessa kun asiat ovat aina jotenkin balanssissa. Ap

Vierailija
27/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan joustavaa. Nyt huippumallitkin voivat vetää ulkonäköangsteja

Ei miehet mistään huippumalleista välitä, vaan naiset ja homot heitä ihannoi. Jättihinkit on ainoa asia mikä saa kunnon heteromiehen syttymään. Ja niiden pitää tietenkin olla luomut.

Vierailija
28/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan tosiasia. Aiheesta on tehty jopa Amerikassa jonkin sortin tutkimuksia, että rumemmat naiset saavat ankarempia tuomioita, ovat epähalutumpia työmarkkinoilla, puhumattakaan parisuhdemarkkinoista.

Katsoin läheisessä Prismassa kesän alussa kassatyttöjä... Kaikki oli sieviä pitkätukkaisia blondeja. Miten sattuikaan. Onkohan kauppias ollut itse valitsemassa kesätyöntekijät?!

Vierailija
29/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan tosiasia. Aiheesta on tehty jopa Amerikassa jonkin sortin tutkimuksia, että rumemmat naiset saavat ankarempia tuomioita, ovat epähalutumpia työmarkkinoilla, puhumattakaan parisuhdemarkkinoista.

Katsoin läheisessä Prismassa kesän alussa kassatyttöjä... Kaikki oli sieviä pitkätukkaisia blondeja. Miten sattuikaan. Onkohan kauppias ollut itse valitsemassa kesätyöntekijät?!

Vielä rumempia syyllistetään kauniimpien kadehtimisesta! Pitäisikö rumana osata vielä kohdella kunnioittavasti muita, vaikka itse ei saa kuin jämät? Ap

Vierailija
30/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimus pätee varmasti ainakin hinkkimuijiin. Ei tarvitse muuta kuin pusero pullottaen keinahdella valmiiseen pöytään.

Vierailija
31/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti ihan totta, olen itsekin kaunis ja olen saanut sillä paljon hyvää elämääni, mikä on ikävää tavallaan ja tuntuu todella epäreilulta. Samalla sillä saa myös pahaa, ei todellakaan tunnu hyvältä kokea ahdistelua usein, ja joka työpaikassa missä olen ollut joku on ihastunut palavasti ja se tuntuu kiusalliselta, enkä haluaisi kokea sitä työtilanteessa. Samoin saa kuulla ehdotuksia todella usein. Kaikista eniten harmittaa se, että vähemmän kauniit naiset kohdistaa suoranaista vihaa minua kohtaan, aivan kuin se olisi minun vika että olen syntynyt tälläiseksi, tai että tahalteen käytän kauneuttani hyväksi siihen että saan työpaikan tai etuja elämässäni, ja jotkut todellakin vähättelevät kaikkia saavutuksiani ja olettavat että olen ansainnut kaikki ulkonäköni avulla. Tuntuu kurjalta tämä ääripäästä toiseen meneminen. Toivoisin, että me kaikki yhdistettäisiin voimamme ja osotettaisiin se, ettei nainen ole yhtäkuin hänen ulkonäkönsä, vaan me ollaan kaikki yksilöitä.

Vierailija
32/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Prisman osa-aikakassaduuni onkin todella upea ja kadehdittava työ. Mitä jos nämä ovatkin nuoria naisia jotka ikänsä takia eivät muuta työtä saaneet.

Vierailija
33/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös tutkittu että kaunista pidetään vähemmän viehättävää tyhmempänä. Ehkä siksi ne naiset on siellä kassalla koska kukaan ei vaativampaa työtä heille anna ulkonäön takia.

Vierailija
34/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveitä nämä jotkut kommentit, ihan samanlaisia ihmisiä ne kauniitkin on. Tuntuu että esim. laihoja ja kauniita kohtaan kohdistettu viha on jotenkin hyväksyttävää, nekin on tuntevia ihmisiä joista tuntuu haukkuminen yhtä pahalta kuin teistäkin. Kauniiden ihmisten vihaamisen ja haukkumisen sijaan voisitte kohdistaa vihanne niitä kohtaan, ketkä määrittävät mikä on kaunista. 

Ehkä kateus on sen kauneuspääoman kääntöpuoli. Maailmankaikkeudessa kun asiat ovat aina jotenkin balanssissa. Ap

Ikävä kyllä kun sillä kateudella ei aiheuta muuta kuin sen, että näyttää vielä rumemmalta. Se ei edistä asiaa mihinkään suuntaan ja aiheuttaa vaan paskaa mieltä molemmille, kateelliselle ja kateuden kohteelle.

Vierailija
35/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti ihan totta, olen itsekin kaunis ja olen saanut sillä paljon hyvää elämääni, mikä on ikävää tavallaan ja tuntuu todella epäreilulta. Samalla sillä saa myös pahaa, ei todellakaan tunnu hyvältä kokea ahdistelua usein, ja joka työpaikassa missä olen ollut joku on ihastunut palavasti ja se tuntuu kiusalliselta, enkä haluaisi kokea sitä työtilanteessa. Samoin saa kuulla ehdotuksia todella usein. Kaikista eniten harmittaa se, että vähemmän kauniit naiset kohdistaa suoranaista vihaa minua kohtaan, aivan kuin se olisi minun vika että olen syntynyt tälläiseksi, tai että tahalteen käytän kauneuttani hyväksi siihen että saan työpaikan tai etuja elämässäni, ja jotkut todellakin vähättelevät kaikkia saavutuksiani ja olettavat että olen ansainnut kaikki ulkonäköni avulla. Tuntuu kurjalta tämä ääripäästä toiseen meneminen. Toivoisin, että me kaikki yhdistettäisiin voimamme ja osotettaisiin se, ettei nainen ole yhtäkuin hänen ulkonäkönsä, vaan me ollaan kaikki yksilöitä.

Pääset ongelmastasi kun rumennat itseäsi esim. lihomalla tai ajan mittaan rupsahtamalla. Sitten saat kokea millaista on päteä ihan omilla avuillaan ja miltä tuntuu kun miehen kiinnostuksen eteen joutuu tekemään töitä siinä missä työelämässäkin joutuu. Ikäväähän kateus on toisaalta kannaltasi, mutta sille on syynsä eikä rumempien syyllistäminen heidän pahasta olostaan ainakaan vähennä kokemaasi kateutta. Ap

Vierailija
36/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tapaillessakin sen huomaa. Mulle soitetaan vasta kun viikonloppu on pidemmällä. Perjantait menee vissiin kaikilla miehillä baareissa saalistaessa kympin naisia. Tällainen seiska-kasi saa puhelun joko aamuyöstä tai lauantaina. Se suurempi arvosana tulee juuri noista kasvoista. Ap

Mä olen kasvoista kaunis nainen ja pyydetty kaikenmaailman kosmetiikkamainoksiinkin, en tosin mennyt. Pointti siis, että olen kasvoista monen mielestä kaunis, mutta miehet eivät ole koskaan soitelleet tai edes tehneet aloitteita baareissa. Aviomiehen sain niin, että menin itse baaritiskille iskemään ja ehdotin kämpille lähtöä. Joten minusta sinulla on paljon enemmän vientiä kuin minulla on koskaan ollut. Hämmästelen siksi tuota katkeruuden määrää.

Vierailija
37/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset ongelmastasi kun rumennat itseäsi esim. lihomalla tai ajan mittaan rupsahtamalla. Sitten saat kokea millaista on päteä ihan omilla avuillaan ja miltä tuntuu kun miehen kiinnostuksen eteen joutuu tekemään töitä siinä missä työelämässäkin joutuu. Ikäväähän kateus on toisaalta kannaltasi, mutta sille on syynsä eikä rumempien syyllistäminen heidän pahasta olostaan ainakaan vähennä kokemaasi kateutta. Ap

No nyt :D Hienosti tehty ap, eihän tuossa ollut mitään rumempien syyllistämistä heidän pahasta olostaa, vaan ihan järkevästi ilmaistua asiaa. En ymmärrä miksi huonosti käyttäytyvän ihmisen käytöstä pitäisi jotenkin oikeuttaa, ymmärrän kyllä syyt siihen miksi kateellinen ihminen tuntee miten tuntee ja miten ikävää se on, mutta se ei oikeuta käyttäytymään huonosti tai loukkaamaan toisia. Ikävää ja harmillista se todellakin on, olen itsekin ollut kateellinen muille, mutta ei minulla ole silti oikeutta käyttäytyä ilkeästi heitä kohtaan. 

Vierailija
38/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap käyttäytyy miestenkin seurassa samalla tavalla kuin tässä langassa, en yhtään ihmettele mikseivät ne miehet jaksa keskustella. En itsekään haluaisi kumppaniksi (tai ystäväksi) katkeraa tai vihamielistä tyyppiä.

Vierailija
39/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt :D Hienosti tehty ap, eihän tuossa ollut mitään rumempien syyllistämistä heidän pahasta olostaa, vaan ihan järkevästi ilmaistua asiaa. En ymmärrä miksi huonosti käyttäytyvän ihmisen käytöstä pitäisi jotenkin oikeuttaa, ymmärrän kyllä syyt siihen miksi kateellinen ihminen tuntee miten tuntee ja miten ikävää se on, mutta se ei oikeuta käyttäytymään huonosti tai loukkaamaan toisia. Ikävää ja harmillista se todellakin on, olen itsekin ollut kateellinen muille, mutta ei minulla ole silti oikeutta käyttäytyä ilkeästi heitä kohtaan. 

Sanoin tuossa vain pointin siitä, että muiden kanssa samalle viivalle pääsee rumentamalla itseään. Jos silti edelleen haluaa olla kaunis se vain kertoo siitä, että kommentti oli tekopyhä ja kaunis oikeasti nauttii erityisasemastaan. Ap

Vierailija
40/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap käyttäytyy miestenkin seurassa samalla tavalla kuin tässä langassa, en yhtään ihmettele mikseivät ne miehet jaksa keskustella. En itsekään haluaisi kumppaniksi (tai ystäväksi) katkeraa tai vihamielistä tyyppiä.

Ihan okei ne muuten on, mutta seksin jälkeen yleensä tylsää seuraa tai muuten vaativia. Yleensä ne ovat myös jostain syystä niin itseään täynnä, että kehtaavat puhua muista naisista. Ne komeimmat tosin puhuvat vähiten. Ap