Erosimme ihan vasta ja nyt jo mies täysin rakastunut toiseen naiseen
Erosimme sen takia, että mies petti minua. Nyt kuitenkin eri nainen. Olimme 12 vuotta yhdessä.
Olen alkanut miettimään, että rakastikohan mies minua koskaan oikeasti? Sen touhuja katsellessa tuntuu siltä, etten merkannut hänelle mitään. Omasta mielestä meillä oli paljon rakkautta, intohimoa, ystävyyttä siihen asti kunnes mieheni sai kriisin.
Tuntuu pahalta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ei osaa oikeasti sitoutua. Ne "rakastaa" ihan ketä vaan ja rakkauden kohde voi hyvin vaihtua lennossa. Kunhan on joku, ja monelle vielä on niin että yksi ei riitä. Varmaan ne luulee rakastavansa ja ehkä se tunne sillä hetkellä onkin voimakas, mutta enemmän se on hetkellistä hullaantumista. Oikea syvä rakkaus ei synny hetkessä eikä katoa hetkessä. Se on monivivahteista ja monivaiheista yhteenhitsaantumista ja mahdollistaa myös monet muut tunteet (negatiivisetkin) sitä rakkauden kohdetta kohtaan ilman että rakkaus kuitenkaan katoaa.
Tuo ei oikeasti ole mikään sukupuolisidonnainen asia. Tuollaisia ihmisiä on sekä miehissä että naisissa. Samoin on sekä miehiä, että naisia jotka haluavat sitoutua parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Tuollaisia tarinoita kuulee ihan hirveästi.
Tämä on kyllä harvinaista, yleensä se on kyllä ihan toisin päin, siis nainen pettää ja jättää mutta siinä ei ole mitään pahaa tai väärää + se on täysin hyväksyttävää sillä naisella on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin miehestäni heinäkuussa minun aloitteesta, kun rakastuin toiseen mieheen. Samoin heinäkuussa myös exäni löysi itselleen naisen. Nyt on lapsetkin jo tälle naiselle esitelty. Itse tiedän etten koskaan ollut aviomiehelleni se tärkein. Lopulta suhteen loppu oli niin törkeää kylmyyttä ja välinpitämättömyyttä, että kukaan ei ihmettele, että menin rakastumaan toiseen. Miehen piti sitten näpäyttää hankkimalla suhde myös.
Mitenniin näpäyttää?
Jos se ukko on sulle ex ja yhdentekevä kun menitte eroamaan, niin ei se silloin voi näpäyttäkään.
Olisko sen pitänyt elää yksin, vai?
Koko loppuelämänsä ?
Et voi vastata kuin omista tunteistasi. Sun ei kannata edes miettiä onko mies rakastanut vai ei. Mun villi veikkaus on, että ihan varmasti. Rakkaus kuitenkin muuttaa muotoaan ja tuntemukset ovat erilaisia eri ikäisenä. Helppo tietysti sanoa, että ei kannata miettiä. Jokainen sellaista varmasti välillä tulee ajatelleeksi. Se mitä teillä yhdessä oli oli ihan aitoa ja oikeaa, mutta ajat muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin miehestäni heinäkuussa minun aloitteesta, kun rakastuin toiseen mieheen. Samoin heinäkuussa myös exäni löysi itselleen naisen. Nyt on lapsetkin jo tälle naiselle esitelty. Itse tiedän etten koskaan ollut aviomiehelleni se tärkein. Lopulta suhteen loppu oli niin törkeää kylmyyttä ja välinpitämättömyyttä, että kukaan ei ihmettele, että menin rakastumaan toiseen. Miehen piti sitten näpäyttää hankkimalla suhde myös.
Mitenniin näpäyttää?
Jos se ukko on sulle ex ja yhdentekevä kun menitte eroamaan, niin ei se silloin voi näpäyttäkään.
Olisko sen pitänyt elää yksin, vai?
Koko loppuelämänsä ?
Tehköön mitä haluaa. Tuli selväksi todella miehenkin tunteet. kun ilmoitin erosta niin mies sanoi ettei aio yksin jäädä. Kahden viikon kuluttua oli jo miehellä suhde. Noin helppoa se miehelle on. Uutta putkeen vain. Itse kuitenkin yritin kahden vuoden ajan suhdetta saada toimimaan. Monet itkut tuli itkettyä ja eropäätös vain vahvistui. Mies vain pilkkasi. Tunteet ovat nyt todella kuolleet ja lopullinen varmistus oli tuo, että niin vain jatkoi elämää uuden suhteen kanssa. Onneksi lapset jo isoja.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tämä nopea uuden kumppanin löytäminen. Siis puhutaan alle kuukaudesta erosta, eikä merkitystä onko kyseessä jättäjä vai jätetty.
Ystävistäni useampi eronnut lähiaikoina omasta aloitteestaan, niin ex-puolisoilla ollut uusi kumppani alle kuukausi erosta.
Itse koen, että olen "valinnut" ystäväni monien kriteerien perusteella ovat fiksuja, hauskoja, persoonallisia, auttavaisia huippputyyppejä joiden seurasta jää aina hyvä fiilis. Siksi on jotenkin outoa että se ex on voinut korvata heidät ensimmäisellä vastaantulijalla.
Tosin tässä varmasti yksi syy eroon "hyvästä puolisosta", jos tosiaan ei ole edes toiselle edes mitenkään erityinen.
Vai voisko yks syy olla se, että et ehkä osaa arvioida kovin objektiivisesti nyt tätä asiaa? Voisko olla??
Vierailija kirjoitti:
uusi täällä kirjoitti:
Eiköhän asioista ole keskusteltu jo pitkään yhdessä ja erikseen entisen puolison kanssa ja asiat on tehty selviksi ja yritetty niitä parhaan mukaan selvittää ja ratkoa. En usko että mies sinua pettää. Jotkut ihmiset vain pääsevät erosta nopeasti ylitse eivätkä jää murehtimaan sen pitemmäksi aikaa, riippuu varmaan eron syistä. Ehkä hän on kelannut asiat päässään niin että se oli oikea ratkaisu ja molemmille hyväksi eikä ole katkera sinulle mistään vaan on saanut jatkettua elämäänsä eteenpäin. Avioehto toivon mukaan on tehty mikä helpottaa raha-asioita. Lapsetkin todennäköisesti voivat ihan hyvin kun asiat hoidetaan ja järjestetään hyvin ja mahdollisimman sovussa.
Ilmiannettu kommentti, koska ei miesvihaa, eli kuuluu Demi-palstalle.
Trollaatko sinä poloinen Demi-palstallakin? Mitäpä sitä ei pakkomielteensä eteen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Tuollaisia tarinoita kuulee ihan hirveästi.
Mikä näiden tarinoiden takana on?
Mm. vuosia jatkunut nalkutus ja pihtaus naisen puolelta. Lisäbonuksena naisen lihominen muodottomaksi plussapalloksi.
Totta. Pahinta on, jos nainen on yhtä lihava kuin mies on ollut koko liiton ajan.
Onneksi melko harvalla naisella on naamaa turvottava alkoholiongelma, kuten monilla miehillä.
ohis
Ja taas. Jos ei tunne asioita kuten sinä, on tunnevammainen. Hienosti vedetty hermanniina.