Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluapua - hyvän mielen ketju!

Vierailija
27.10.2017 |

Aloitettaisko tällainen versio, jossa ei kinata tai haukuta ketään :) Oletteko osallistuneet tai osallistumassa jollain tavalla tuohon jouluapuun? Jaetaan kokemuksia ja pidetään ketju kivana :) Me osallistutaan ensimmäistä kertaa. Yhdelle perheelle jouluruokaa (ihan tavallisia + suklaata) ja toiseen perheeseen kahdelle lapselle pienet lahjat (luettavaa, askartelujuttuja ja yhteinen lautapeli).

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä suurien perheidenkin lapsia käy sääliksi. Tottahan se on että pahasti on elämänhallinta hukassa jos lapsia vaan tehtaillaan lisää vaikka ei rahkeet riitä entisistäkään huolehtimaan. Mutta eihän se niiden lasten vika ole, ja kamalaa jos kukaan ei auta koska heidän vanhempiaan paheksutaan.

Vierailija
42/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hakemaan apua ja sitä myös sain. Ihana lahjoittaja muisti perhettäni avokätisellä lahjakortilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastan jokaisen kommentoijan täällä osallistumaan jouluapua 2021 keräykseen. Tulkaa sitten somettamaan kokemuksistanne. Itse olen valinnut jonkun vaatetoiveen. Eipä yksi huppari/collegehousut kovin väärään käyttöön voi mennä! Minulle on ainakin ystävällisesti vastattu ja kiitetty saadusta avusta. Hyvää joulumieltä kaikille vaan!!

Vierailija
44/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan rahaa muutamalle eläinsuojeluyhdistykselle ja osallistun kukka vanhukselle-kampanjaan. 

Vierailija
45/45 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osallistunut joulupuu keräykseen ostamalla barbin jollekin pikkutytölle :)