Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko suomalainen saada tälläiset hiukset?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat varmaan pidennykset ja raidoitukset tekevät noin vaaleiksi. Mutta monella suomalaisellakin on luonnostaan paksut vaaleat hiukset ja skandinaavinen laine hiuksissa.

Vierailija
2/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hiukset on aidot ja omat ja pitkät, hiuksissa on luonnollisia raitoja, muuten oma väri..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Jos mun hiuksia vähän lyhennettäisi ja vähän kiharrettaisi, niin aikalailla tuollaiset ne olisi. Melko samanvärisetkin ovat jo valmiiksi.

Vierailija
4/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Ei kaikki täällä ole ohut- ja harmaahiuksisia.

Vierailija
5/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis haaveilee tuollaisista hiuksista..

Vierailija
6/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi saada. Mun hiusten pituus on tuota luokkaa, ovat vielä paksummat. Ja raitojan mulla on ihan luonnostaan, mutta väri on vaalea.

Vierailija
7/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Mulla on menossa uteliaisuusprojekti, aloitin lyhyestä neljä vuotta sitten, nyt tukka on bcl- eli suomalaisittain persvakomitassa. Ei näytä vielä olevan maksimipituudessa, latva kasvaa tasaisesti.

Vierailija
8/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai suomalaisillakin voi olla tuollaiset hiukset, mutta jos ei sellaisia omista luonnostaan niin ei niitä millään taikakeinoilla saa luotua. Hyvä leikkaus auttaa vähän, mutta ei se hiuslaatu valitettavasti siitä miksikään muutu.

Vierailija
9/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu jos syö joka päivän yhden kananmunan ja lusikallisen pellavansiemenöljyä. Niissä olevat ravintoaineet ovat kaikilla tavoilla hyväksi hiuspohjalle ja hiuksille. T. 55-vuotias, jonka tukka yltää lapaluihin ja sitä luullaan lisäkkeillä boostatuksi

Vierailija
10/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilman pidennyksiä.

Vierailija
11/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla normaalit hiukset, ei ihan ohuet muttei tietty tosi paksutkaan, Latvoissa blondia, Pituus rintoihin, kauankohan kestää että hiukset kasvaa tuohon mittaan?

ap

Vierailija
12/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:lla normaalit hiukset, ei ihan ohuet muttei tietty tosi paksutkaan, Latvoissa blondia, Pituus rintoihin, kauankohan kestää että hiukset kasvaa tuohon mittaan?

ap

Vaikka saisit yhtä pitkät, et saa noin paksuja. Joten hölmö kasvattaa montaa vuotta vain todetakseen että joutuu kuitenkin ottamaan pidennykset. Miksi et ottaisi niitä suoraan, niin saisit tuollaisen tukan?

Vierailija
13/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset tuollaiset hiukset joko saa syntyessään tai ei saa ikinä.

Vierailija
14/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu jos syö joka päivän yhden kananmunan ja lusikallisen pellavansiemenöljyä. Niissä olevat ravintoaineet ovat kaikilla tavoilla hyväksi hiuspohjalle ja hiuksille. T. 55-vuotias, jonka tukka yltää lapaluihin ja sitä luullaan lisäkkeillä boostatuksi

Noh, onneksi mun ei tartte tehdä mitään omistaakseni ristiselkään asti ulottuvat paksut hiukset. Monet luulevat että minulla on jotain lisäkkeitä mutta ihan omat hiukset ovat.

nimim. elän aika epäterveellisesti mutta kerrankin saanut hyviä geenejä

Vierailija
15/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhtä pitkät ja vielä paksummat hiukset. Ruskeat ja värjäämättömät. Suomalainen olen.

Vierailija
16/16 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2 tyttärellä on tuollaiset hiukset, tosin paljon tuuheammat ja runsaammat. Toisen hiukset ulottuu pakaroihin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi