Tunnetteko tällaisen? Omahyväinen, ihailua kaipaava, itsensä jalustalle nostanut?
Pitää itseään muita parempina ja huijannut jopa sisaruksiaan. Ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua, vaan joko suuttuu tai alkaa itkeskellä .Maalittaa takanapäin kritisoijia. Luulee, että kaikki kadehtivat häntä. Esiintyy ystävällisesti niille, joista hyötyy.
Kommentit (19)
Joka päivä näitä samanlaisia aloituksia. Eikö yksi ketju riitä?
Näen tuollaisen ääliön joka aamu peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Riikkasaatana purra.
Tämä sama luuska tuli minunkin mieleeni.
Melkein joka toinen ihminen nykyään?🙄
Miten ilmenee että pitää itseään muita parempana? Muutenkin ihmetyttää miten itse olet onkinut nuo asiat tietoosi, ja sitten kirjoitat niistä täällä?
Etkö itse maalita häntä nyt tässä?
Tunnen. Vie ilon jopa lastensa harrastuksista alkamalla aina harrastaa samaa, samalla näyttäen osaamistaan. Hirveä pätemisen ja ihailun tarve. Vaikka jo viisikymppinen.
Aion viimeiseen asti pitää oikeudestani kiinni elää yksin. En ole syntynyt palvelemaan tai toimimaan siitostammana. Mitä Kinuskiin tulee ihan yleisesti tiedossa olevia faktoja, ja osan ajasta ollut täysin selvinpäin. Ootko oikeasti noin kateellinen?
Joku tämän sorttinen. On mm. sanonut että kunpa joku sisarus tai vanhempi kuolisi. Myöhemmin ollaan taas sitten niin hyvää pataa kun eivät arvostele. Itse en sanoisi edes leikilläni perheestäni.
Oma tytär taitaa olla aika lailla tätä sorttia, valitettavasti.
Monet arvostelevat toisia päin naamaa empimättä yhtään (myös monet miehet), mutta eivät kestä yhtään jos heitä arvostellaan takaisin.
Marin ex viisikko halinto, tuhosivat Suomen pysyvästi ja haluavat siitä ylistystä.
Vierailija kirjoitti:
J A.
Tietäjät tietää.
Entinen pomo, silloin jo eläkeikäinen ukko. Ei nyt itkeskellyt, mutta toisinaan marttyroi, kun jokin oli hänen mielestään "epistä". Kammottava persoona(llisuushäiriö).
Yleinen ihmistyyppi tietyn ikäisissä naisissa.