Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn hänen joogastudiollaan. Livenä näyttää siltä kuin olisi aina lähdössä yökerhoon. Suttuisen näköinen luonnossa, hyvännäköinen kuvissa. Photari tekee näköjään ihmeitä.

Et sä Kyllin joogatunneilla käy, saati missään muuallakaan joogassa. Sun kaltainen ihminen ei kestäisi joogaopettajanaan niin kaunista naista kuin Kylli.

Jatka vaan sitä perunalastujen popsimista, ehkä se tekee sinusta pidemmällä tähtäimellä sisäisesti kauniimman.

Vierailija
22/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn hänen joogastudiollaan. Livenä näyttää siltä kuin olisi aina lähdössä yökerhoon. Suttuisen näköinen luonnossa, hyvännäköinen kuvissa. Photari tekee näköjään ihmeitä.

Varmaan kamalaa olla noin kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun itsetunnolle ei siis olisi mitenkään kolaus, jos miehesi lähtisi Kyllin näköisen matkaan. Voisit katsella itseäsi peilistä ja todeta, että "oon onneksi kauniimpi kuin se Kylli, saan varmasti paremman miehen kuin Kylli ikinä!"

:)

Vierailija
24/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tyyppi ainakin joogaopena, ja vaikutti jokseenkin maalaisjarkiselta moniin hourahtaneisiin joogaopettajiin verrattuna kun joitakin vuosia sitten Hgissa asuin ja kavin Shantissa. Aina toki laittautunut mutta ei se minua ainakaan (nais)oppilaana koskaan haitannut. Ymmartaa mielestani aivan oikein sen puolen, mita suurin osa ihmisista joogasta ja joogakoulusta hakee.

Ei minua ainakaan Kylli kadehtituta, aika kahjo tyyppi olisin jos en melkein samanikaisena jo tajuaisi, etta maailmassa on aina ollut ja tulee olemaan minua viehattavampiakin naisia (ja ehka myos vahemman viehattavia).  Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
25/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minusta Kylli on todella seksikkään näköinen.

Vierailija
26/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanti -joogastudio on oikeasti ihana, lämmin ja vastaanottava paikka, ja opettajat, upea Kylli mukaanlukien, ovat tosi taitavia. Todella turvallinen paikka harjoittaa joogaa.

Vierailija
27/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis nainen, mutta tätimäinen ja minusta hieman mauton pukeutuminen sekä nuorekas hehkuva ulkonäkö ovat ristiriidassa. Viimeinen kuva oli paras kun ei ollut mitkään printtitrikoot päällä.

Vierailija
28/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, siis nätti on vaikka onkin pienet silmät, mutta siis itsellä samanlaiset bosat ja elämä on tuskaa hartiakipujen takia vaikka itsekin urheilun ja venyttelen ym. Pienennykseen olen menossa kyllä itse.

Vierailija
29/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän nimen kohdalla pitää aina olla kieli keskellä suuta ettei tule sananmuunnos :D

Vierailija
30/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri on kuin pikkupoika, kun Kylli-täti opastaa :)

Vierailija
31/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän nimen kohdalla pitää aina olla kieli keskellä suuta ettei tule sananmuunnos :D

Eikös hänen nimensä kirjoiteta oikeasti virolaiseen tyyliin Külli? Eli ns. saksalaisella umlaut-u:lla. 

Suomessa on toki turvallisempaa käyttää Kylli-kirjoitusasua. :)

Vierailija
32/49 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea tykätä alkupuolen kommenteista kun ne oli aika seksistisiä eikä mitenkään arvostanut ihmistä häntä kunnioittaen. En kyllä alapeukuttanutkaan.

Kävin Kyllin tunneilla joskus vuosituhannen vaihteessa kun aloittelivat Shantia. Ja kävisin takuulla vieläkin jos asuisin Helsingissä, aivan ihana joogaopettaja. Mulla oli silloin pahoja ongelmia selän ja keuhkojen terveyden kanssa ja aluksi pelkäsin etten pystyisi joogaa enää jatkamaankaan, mutta ammattitaitoisena Kylli osasi neuvoa ja tukea harjoituksissa. Kuten kaikkia muitakin, aivan upea taito olla läsnä tunnilla ja saada kaikki tuntemaan olonsa tärkeiksi ja arvostetuiksi. 

Kaunis on, ja paljon muutakin, tämä Kylli.

Vierailija
33/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Pus

Vierailija
34/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ulkonäön lisäksi myös Kyllin valoisasta persoonasta. Muistan lukeneeni että hänellä on ollut mustasukkainen ja väkivaltainen puoliso joskus aiemmin. Kauniit naiset eivät todellakaan saa aina ihania parisuhteita niin kuin luulisi.

Vierailija
35/49 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylli on jo 47vuotias.

Ei kyllä uskoisi.

Tosi nuorekkaana säilynyt

Vierailija
36/49 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan muodokas ja naisellinen, mums

M36

luonnollinen, veikeät silmät, ja todellakin naisellinen, sopivan käheä ääni, innostunut ja hymy

Vierailija
37/49 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minusta Kylli on todella seksikkään näköinen.

46:38

Vierailija
38/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä kulli kykkiä

Vierailija
39/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylli on harvinaisen järkevä joogahörhöksi - suosittelen todella!

Vierailija
40/49 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylli on harvinaisen järkevä joogahörhöksi - suosittelen todella!

Kyllä! Vrt vaikka Kaavi Tassila ja muut ammapsykoottiset tai Kylli. Ehkäpä kuitenkin Kylli 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän