Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset rasvoittuu juuresta

Vierailija
27.10.2017 |

Hiuksissa 10cm omaa väriä juuressa kasvanut ja muuten vaalennetut latvat, Yritän kasvattaa omaa väriä mutta on tuskaa, Latvat näyttää huonoilta ja juuri rasvoittuu normaalia enemmän. Jos kiharran latvat niin jotenkuten ok, mutta muuten kamala. Mikä avuksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suna värjäisin ne vaalennetut latvatkin tyven värisiksi, hoitavalla kasvivärillä. Se jo ryhdistää yleisvaikutelmaa. Mulla oli siis sama tilanne ja hapero blondattu tukka ei värjäämisen myötä ollutkaan enää niin haperoa, vissiin se huokoisuus vähentyi värin myötä. Mulla on myös rasvoittuva tyvi, siihen käytän Elvitalin Extraordinary Clay -sarjaa. Siinä on shampoon ja hoitsikan ohella myös semmoinen savi-esikäsittely, joka imee rasvaa pois paremmin, mutta mulle riittää kyllä ihan se shampookin.

Vierailija
2/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita hoitavia kasvovärejä saa? En halua punaista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita hoitavia kasvovärejä saa? En halua punaista.

ap

Mulle värjätään tällä, tai tämän ja tummanruskean sekoituksella kampaamossa. Ei tuu punasta! Ekaa kertaa en kyl itse uskaltais värjätä itse, eli luottaisin kampaajaan. Mut jatkossa toki voi värjätä itsekin kun on löydetty oikea sävy/sävymiksi.

https://www.waku-organics.fi/radico-colour-me-organic-kasvivari/kasviva…

Vierailija
4/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noita kampaamoja on? Onko muualla kuin Helsingissä? Asun Lahdessa.

ap

Vierailija
5/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kampaaja neuvonu käyttää juureen kuivashampoota

Vierailija
6/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviväreistä Cultivator's on helppokäyttöinen ja paljon eri värivaihtoehtoja.

Vierailija
7/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvivärit on kyllä hyvä vaihtoehto, mutta kannattaa huomioida että eri hiuslaadut reagoivat niihin eri tavalla. Värikarttoihin ei kannata sokeasti luottaa, vaan oikea sävy löytyy kokeilemalla.

Omassa päässäni kaikki värit joissa on mukana hennaa saavat aikaan punaisen lopputuloksen, riippumatta siitä mitä muita aineisosia sekoituksessa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi