Maistoin brie-juustoa ja viikunahilloa, kun ovat niin v#tun hienoa kamaa
Brie oli aivan kuvottavan pahaa, kylmät väreet kun edes muistelen sitä makua. Lensi muuten tasan rehellisesti roskiin parin siivun jälkeen. Yök. Sitten viikunahillo... odotin jotain mahtavan hyvää. Sitä en koskaan saanut. Koostumus on ällöttävä, maku siedettävä muttei mitenkään ihana.
Voi v#ttu näitä hienostelujuttuja. Minä syön jatkossa juustoni aurana ja hillona toimikoon vadelma- ja mansikkahillo. Sellaisenaan, ilman mitään fucking juustoja.
Kommentit (25)
Onko mikään yllätys, että sivistymättömällä ihmisellä on sivistymätön maku?
No valkohomejuusto on vain kuvottavaa. KUVOTTAVAA. Auraa rakastan!
-ap
Sulla oli melko tuote brie, jos siitä viipaleita teit.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta juuston muodossa olevan oksennuksen tunkeminen naamaan ei ole sivistyksen merkki.
-ap
Ai en tiennytkään että nuo ovat jotain hienostelusettiä. Meillä ihan perussettiä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
No valkohomejuusto on vain kuvottavaa. KUVOTTAVAA. Auraa rakastan!
-ap
Kaikki uudet maut vaatii opettelua, harva tykkää esim. Oliiveista ekalla kertaa. Kokeiles ostaa gorgonzolaa, anna sen lämmetä lähes valuvaksi huoneenlämmössä. Sitten astetta vahvempiin homejuustoihin. Aura ok ihan ok ruuanlaitossa, mutta tarjottimella rakenne on huono, kun murustuu ja on melko mauton juusto kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ai en tiennytkään että nuo ovat jotain hienostelusettiä. Meillä ihan perussettiä silloin tällöin.
Terveisiä tynnyriin. Ainahan on tosi siistiä syödä brietä viikunahillolla/hillokkeella, viinirypäleitä, auraa ja pipareita. Tämän upean kolleksönin kanssa siemaillaan viiniä kynttilän tuikkeessa ja ollaan niin v#tun hienoa että.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta juuston muodossa olevan oksennuksen tunkeminen naamaan ei ole sivistyksen merkki.
-ap
Brie on lähes mauton juusto kylmänä, ei mitenkään erityinen herkku. kun valkohomejuuston laittaa uuniin , päälle hunajaa ja rosmariinia. Siitä tulee valuvaa ja aivan taivaallista dipata leipää siihen.
Ei kannata syödä mitään motiivilla, kun se on kuulemma hienoa.
Kuinka vanha olet? Ehkä makusi ei ole vielä kehittynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä tynnyriin. Ainahan on tosi siistiä syödä brietä viikunahillolla/hillokkeella, viinirypäleitä, auraa ja pipareita. Tämän upean kolleksönin kanssa siemaillaan viiniä kynttilän tuikkeessa ja ollaan niin v#tun hienoa että.
-ap
No tota, aura ei ole tarjotinjuusto enkä enhä brietäkään siihen laittaisi. Molemmat melko huonoja siihen tarkoitukseen. Oletkos muita juustoja edes maistanut, kun nämä tuntuvat olevan niin pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Halusin kokea itse, että mistä ne Hienot Ihmiset oikein jauhavat palstalla. Siksi ostin brietä ja viikunamömmöä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin kokea itse, että mistä ne Hienot Ihmiset oikein jauhavat palstalla. Siksi ostin brietä ja viikunamömmöä.
-ap
Reps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Aura ja brie ei kyllä ole mitään juustotarjotinjuustoja.... mutta eiköhän tuo ole vähän menneen maailman ajattelutapa, että juusto+hillo+viini on "hienoa". Nykyään lähes jokaisella hallutessaan on varaan tuollaiseen, joten eiköhän kyse ole mauista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Oot sä kovis. Tosi kovis. Tosi rohkeesti tehty. Raggarimenoo.
Itselläni on edelleen pikkulasten makuaisti, enkä syö noita omituiselta maistuvia juttuja.
Homejuusto varsinkin pilaa kaikki ruoat jos sitä on siellä seassa.
Juustoissa yleensäkin on todella omituisia seassa ja se vanhojen sukkien haju monissa on todella hirveä.
Korianteria ei voi syödä, sillä se maistuu tunkkaiselta saippualta.
Tryffelit haisevat aseman vessalta.
Monet kasvit ovat kitkeriä jne.
Kaikki briet eivät todellakaan ole hyviä, mutta hyviäkin löytyy, ja suosittelen kokeilemaan useita eri juustolaatuja. Ja viikunahilloissa on eroa. Tein itse, kun sain edullisesti viikunoita, ja kyllä kannatti tehdä itse1
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Ehkä makusi ei ole vielä kehittynyt...
En ole ap, mutta olen 55 enkä tosiaan tähän ikään mennessä ole oppinut pitämään valkohomejuustosta. Enkä arvostamaan sitä minään erikoisherkkuna. Ehkä lämmitettynä voisi mennä. Lähes kaikki muut juustot kyllä menee.
No hyvä että kokeilit sentään iso +. En minäkään kaviaarista tykkää tai joistain "laatuviineistä". Jokaisella oma makunsa.
Sarjassamme: "Helmiä sioille".....