Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rengasliike mainostaa hyvää palvelua, mutta sitä ei kuitenkaan saa :/

Vierailija
27.10.2017 |

Eikö sitä kiiresesonkiin voisi hankkia niin paljon työvoimaa, että asiakkaita pystyttäisiin palvelemaan ilman viikon jonoa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä minä vaihdankin renkaat itse. Onnistuu myös naisilta. Minä olen nelikymppinen, lyhyt ja paksu akantalliainen mutta niin on renkaiden vaihto aina onnistunut ilman rengasliikkeitä tai miespuolista henkilöä auttamaan. Kieltämättä joskus jos on ollut oikein karu sää ja tuolla taloyhtiön pihalla on hommaa tehnyt on ajatellut, että seuraavana vuonna ajan kyllä vaan rengasliikkeeseen enkä palele tässä hommassa. Mutta eipä siitä  oikeastaan viitsi maksaa.

Niinpä, oma valinta. Mä taas viitsin oikein mielelläni maksaa ja ootella hetken lämpimässä kahvikupposen kanssa jos vaihtoehtona on käkkiä pihalla kylmässä itse rehkimässä.

Renkaiden vaihto onkin valtava ponnistus. :D Mielummin sijoitan nekin rahat johonkin tuottavaan.

Vierailija
22/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä minä vaihdankin renkaat itse. Onnistuu myös naisilta. Minä olen nelikymppinen, lyhyt ja paksu akantalliainen mutta niin on renkaiden vaihto aina onnistunut ilman rengasliikkeitä tai miespuolista henkilöä auttamaan. Kieltämättä joskus jos on ollut oikein karu sää ja tuolla taloyhtiön pihalla on hommaa tehnyt on ajatellut, että seuraavana vuonna ajan kyllä vaan rengasliikkeeseen enkä palele tässä hommassa. Mutta eipä siitä  oikeastaan viitsi maksaa.

Niinpä, oma valinta. Mä taas viitsin oikein mielelläni maksaa ja ootella hetken lämpimässä kahvikupposen kanssa jos vaihtoehtona on käkkiä pihalla kylmässä itse rehkimässä.

Rehkimässä? Suurin urakka taitaa olla kantaa ne renkaat kellarista. Mikä muuten pitää ehkä sinunkin tehdä jos et säilytä rengashotellissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä menee suurin osa kiinni 17.00 eli kyllä on huonoa palvelua.

Vianor auki 18.00.

Meillä ma aamu renkaiden vaihto.

Nyt mies menee töihin bussilla koska autossa kesärenkaat. Kauppaan mennään riskillä.

Ap olet oikeassa mutta ainahan täytyy sotia kirjoittanutta vastaan.

Vierailija
24/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vianor auki 18.00.

Nyt mies menee töihin bussilla koska autossa kesärenkaat. Kauppaan mennään riskillä.

Kyllä täällä päin ainakin joustetaan aukioloajoista ja kävin eilen klo: 19.00 aikoihin ja mieheni kävi maanantaina klo: 18:00. Ja jos ei olisi onnistunut olisimme hakeneet renkaat ja vaihtaneet itse, mutta saimme kaiken järjestymään liikken kautta.

Vierailija
25/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vianor auki 18.00.

V***u mitä itsekyyttä ottaa tuollein riski muidenkin kustannuksella ihan vaan siksi, että pääsee kauppaan.

Vierailija
26/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on facebook jako tehty?! 

Vierailija
27/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaiden vaihto onkin valtava ponnistus. :D Mielummin sijoitan nekin rahat johonkin tuottavaan.

Mikä kenenkin mielestä sit on turhaa tai "tuottamatonta"? Jokainen varmaan käyttää rahaa tai aikaa sellaiseen joka jonkun toisen mielestä on ihan turhaa ja älytöntä, tai ylipäätään tekee älyvapaita valintoja.

Vierailija
28/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se vaimoihminen, joka oli riidoissa miehensä kanssa ja hiljattain kyseli palstalta seikkaperäisiä renkaidenvaihto-ohjeita.  LOL.

Vierailija
29/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ei ole kallista vaihdattaa renkaat muualla.

Lisäksi mukavaa,kun sitä ei tarvitse tehdä itse.

Vierailija
30/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vianor auki 18.00.

V***u mitä itsekyyttä ottaa tuollein riski muidenkin kustannuksella ihan vaan siksi, että pääsee kauppaan.

Matkaa 2.5 km ja ajetaan hiljaa. Isot ostokset,tarvitaan auto.

Vierailija
31/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rengasfirmassa kuinka mainostettaisiin, että homma toimii myös ilman ajanvarausta, niin ei se onnistu silloin, kun on huippusesonki päällä. Vapaata aikaa ei vain ole. Vaihdatettiin eilen renkaat ja oltiin tilattu aika jo aikaisemmin. Ei tullut kalliiksi, rengashotelli ja vaihto yhteensä 60 e. Ollaan noin 50 km Helsingistä.

Vierailija
32/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ett nää "vaihda itse"-huutelijat kuitenkin esim. ostaa vaatteita... miksi, voihan itsekin ommella?

Vierailija
33/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euromasterilta tilasin ajan netistä. Sai ajan maanantaiksi ja se piti! Kymmenen minuuttia kesti ja kyseessä myös renkaiden vaihto ja kesärenkaat säilytykseen.

Helppoa ja nopeaa.

Turvasana: "Ennakointi".

Vierailija
34/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän liikkeessä oli viikon jonot, mutta oli myös jonotusaikoja kun kello 7 ajoi pihaan sai jonotusnumeron eikä tarvinnut kuin tunnin jonottaa. Eilen. Olin tyytyväinen.

Vierailija
35/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ett nää "vaihda itse"-huutelijat kuitenkin esim. ostaa vaatteita... miksi, voihan itsekin ommella?

Renkaissa säästää muutaman kympin 30min-1h työstä.  Jos teet omat vaatteet taitaa se hyötysuhde olla pikkaisen huonompi.

Vierailija
36/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myös ilman ajanvarausta" tarkoittaa että palvelua on mahdollista saada myös ilman ajanvarausta JOS ON AIKAA

Ja jos tarkotus on jatkossakin vaihtaa renkaat itse niin mikset tilannu renkaita jo esim syyskuussa talliin odottamaan talven tuloa?

Netissä aina lynkataan joku firma koska itseä palvelu ei syystä tai toisesta miellyttänyt vaikka firman puolelta ei ole sattunut mitään epäreilua..

Vierailija
37/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaihda itse? Ne renkaat olisit voinut ostaa jo viime lopputalvesta niin olisi tullut paljon halvemmaksi. Ja nytkin olisit voinut jonkun muun kanssa käydä hakemassa ja vaihtaa. 

Sitä tekijöiden, työkalujen, tilojen määrää ei voi loputtomasti kasvattaa, kun kyse on kuitenkin hetken sesongista.

Miten saan vanhan renkaan irti vanteelta ja uuden tilalle? Onnistuuko se käsipelillä, olen luullut että siihen pitää olla joku kone.

No sitten ei ole ongelmaa, käyn hakemassa ne renkaat ja laitetaan alle. :)

Ap

Kaksi rengasrautaa ja fairy riittää, ei siihen mitään koneista tarvita.

Aikoinaan sisäkumillisten renkaiden kanssa varmaan riittikin, mutta nykyautojen tubeless renkaat ovat niin tiukalla sovitteella vanteella, ettei kannata itse yrittää. Tulee vain paha mieli..

Miten muuten ajattelit ilman rengaskonetta tasapainottaa ne uudet renkaat? No voihan sitä talven ajella ratti vipattaen, jos siitä onnelliseksi tulee.

Vierailija
38/40 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaihda itse? Ne renkaat olisit voinut ostaa jo viime lopputalvesta niin olisi tullut paljon halvemmaksi. Ja nytkin olisit voinut jonkun muun kanssa käydä hakemassa ja vaihtaa. 

Sitä tekijöiden, työkalujen,

Kaksi rengasrautaa ja fairy riittää, ei siihen mitään koneista tarvita.

Aikoinaan sisäkumillisten renkaiden kanssa varmaan riittikin, mutta nykyautojen tubeless renkaat ovat niin tiukalla sovitteella vanteella, ettei kannata itse yrittää. Tulee vain paha mieli..

Miten muuten ajattelit ilman rengaskonetta tasapainottaa ne uudet renkaat? No voihan sitä talven ajella ratti vipattaen, jos siitä onnelliseksi tulee.

Rengasraudat ja fairy riittää renkaan vanteelle saamiseen mutta koitappa painaa tubeless-rengas pois vanteen palteen päältä...

Kaverin kanssa irrotettiin vanhoja joskus seuraavasti:

Rengas kyljelleen maahan, kakkosnelonen renkaan päälle niin että sen pää on ihan vanteen reunassa. Sit ajettiin pakun keula siihen päälle. Ei perhana meinannut irrota vaikka isossa dieselpakussa painoa onkin.

Vierailija
39/40 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myös ilman ajanvarausta" tarkoittaa että palvelua on mahdollista saada myös ilman ajanvarausta JOS ON AIKAA

Ja jos tarkotus on jatkossakin vaihtaa renkaat itse niin mikset tilannu renkaita jo esim syyskuussa talliin odottamaan talven tuloa?

Netissä aina lynkataan joku firma koska itseä palvelu ei syystä tai toisesta miellyttänyt vaikka firman puolelta ei ole sattunut mitään epäreilua..

Juuri näin, ei silloin kun ajan varanneita asiakkaitakin on ruuhkaksi asti, aleta noin vain palvelemaan asiakkaita, joilla ei ole ajan varausta. Minä ainakin pillastuisin täysin, jos joutuisin odottamaan siksi, että minun ajallani palvellaan jotain, joka ei ole sitä aikaa tullut varanneeksi. Pitäisi nyt käyttää sitä järkikultaa, jos sitä on, tällaisessa tilanteessa ja miettiä ihan oikeasti, olisiko kannattanut varata se renkaiden vaihtoaikakin jo hyvissä ajoin ennakkoon.

Vierailija
40/40 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kiire nyt enää on talvirenkaita vaihtamaan?

Ensi viikolla +9 astetta.

Anna lammaksien vaihtaa renkaansa nyt "koska kaikki muutkin" ja mene itse kuukauden päästä kun talvirenkaita seuraavan kerran tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän