Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei siivoa keittiöään joka päivä?

Vierailija
27.10.2017 |

Keittiö on juurikin se, joka menee tosi helposti likaiseksi. Minusta on TÄYSIN VASTUUTONTA olla siivoamatta keittiöä joka päivä. Sitten valmistetaan bakteerien joukossa ruokaa ja ihmetellään miksi koko perhe oksentelee ja voi huonosti.

Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei siivoa keittiöään joka päivä? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei siivoa keittiöään joka päivä?

??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miten ap sojottelee sormellaan, että niin kerta!

Vierailija
42/46 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele mitä kuuluu siihen että sun mielestä on siivottu?

Olen huomannut tähän ikään että meillä ihmisillä on siinäkin hyvin, hyvin eristeet käsitteet.

Minä teen keittiössä todella paljon ruokaa ja leivon. Päivittäin melkein leivon jotain plus valmistan vähintään yhden ruoan, yleensä kaksi. Saan iltaisin kuitenkin tasot tyhjiksi tiskeistä ja tavaroista. Imuroin lattiat illalla viimeisenä. Kun touhuilen keittiössä, saatan odotusaikana pyyhkiä ovia, siivoilla kaappeja jne.

Joka ilta keittiö jää tip toi kuntoon mutta silloin kuin siellä touhua, se on aika kaaos. Se että näyttää puhtaalta, ei tee siitä vielä hygieenistä. Käytän samaa tiskirättiä viikon, sehän on aivan täynnä pöpöjä. En kuuraa tiskiallasta desinfioimalla päivittäin, sekin on täynnä pöpöjä.

Joten, keittiöni on roskaton ja siisti mutta ei todellakaan hygieeninen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään kunhan mun ei tarvitse olla siellä!

Itse pyyhkäisen keittiötä puhtaaksi useamman kerran päivässä ja iltaisin tarkistan että kaikki on siistiä aamua varten.

#14 keittiö pitäisi kuurata kloriitilla jotta sen saisi täysin steriiliksi. Eiköhän niitä pöpöjä ole siistissäkin keittiössä

Vierailija
44/46 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö siivotaan yhden kerran kuukaudessa. Kunnolla. Se riittää. Ei vatsavaivoja.

Vierailija
45/46 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa keittiötä joka päivä, laitan usein ruokaa. Kukaan ei ole sairastunut. Kanan ja lihan pakkaukset yms. hävitän siististi samantien, keittiöni ei satunnaisesta leivänmurusesta saastu. Eikä ruokani.

Vierailija
46/46 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan