Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat

Vierailija
26.10.2017 |

Olen 30-vuotias nainen ja viimeiset kymmenen vuotta halunnut suuremmat rinnat. Omat on a-kupit, enkä siis ikinä ole ollut niihin tyytyväinen. En ole ikinä kokenut että miehiä olisi häirinnyt rintojeni pienuus, joten en siksi halua suurempia rintoja. Nyt olen sinkku ja päättänyt hankkia silikonit, mutta tällä palstalla miehet kilpaa sanoo kuinka hirveät silikonit on ja luonnollisett rinnat on aina parhaat. Voinko saada normaalin, kivan miehen, vaikka mulla olisi silikonirinnat? En siis ole mikään Maisa Torppa-tyyppi, vaan ihan tavallinen nainen joka haluaa "parantaa" ulkonäköään.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vielä - ei ulkonäön 'korjaaminen' tuo mitään pysyvää onnea. Rintojen jälkeen keksit varmasti jonkun muun kohdan joka sinulle aiheuttaa murhetta ja pitää muuttaa. 

En oikeasti usko että ongelma on niissä rinnoissa, vaan korviesi välissä. 

Vierailija
42/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vauva-saitin miehiä kuuntele? Arvaat kai millaiset miehet kirjoittelee mamma-saiteille? Ja eivät välttämättä ole miehiä ollenkaan...

Hanki suomalaisesta arvostetusta pakasta ja hyvältä kirurgilta. Älä koskaan mene mammografiaan, siellä ne poksahtavat ja saat silikonia verenkiertoon. Nykyään on kai suolavesi-implanttejakin.

Käyt sitten ultraäänessä mammografian sijaan. Jos asia on sulle tärkeä, niin siitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla fitness-harrastajilla on silikonit, koska rasva täytyy laihduttaa pois jotta lihas näkyy. Ei siis ole mikään harvinaisuus silikoni suomessa, todellakaan.

Vierailija
44/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvansiirtoa ehdottaisin minäkin. Kapeampi vyötärö ja isommat rinnat, win-win

Läski ei palaa paikkaan X jos se sieltä poistetaan? Woot

Vierailija
45/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia hyviä ja asiallisia vastauksia, kiitos niistä. Minulla ei ole lapsia ja kuten sanoin olen vuosia miettinyt asiaa. Suomessa aion ottaa silikonit jos otan, ja olen varautunut taloudellisesti myös mahdollisiin ongelmiin jne. Eli en siis ottaisi niitä hetken mielijohteesta.

Varmaan pitää käydä kirurgin kanssa juttelemassa kuinka luonnollisen näköiset niistä saisi. En todellakaan halua palloja ja siitä syystä osin olen asiaa lykännytkin. Kiva, kun joillakin oli mukavia kokemuksia miesten suhtautumisesta. En halua, että heti mielikuva on silikonirinnat=tyhjäpää bimbo.

-ap

Vierailija
46/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silareissa oleellisinta on olla menemättä "over board". Ja se on kaikkein vaikeinta a-kupin rinnoissa koska siellä ei ole sitä omaa rasvaa tai valmiiksi löysää ihoa piilottelemassa sitä silikonipussia. Lisäksi on varmasti henkisesti vaikeaa pidättäytyä ottamasta selvästi isompia tissejä kun kerran on niinkin paljon rahaa maksamassa. Pienille rinnoille sopivat kuitenkin vain pienet implantit. Ja sitten taas jo alkujaan kookkaat, mutta esim. imetyksen takia tyhjenneet rinnat näyttävät ja tuntuvat luonnollisilta isommilla silikoneilla.

Vierailija
47/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekkin olen miettinyt silikonien laittoa sekä rasvansiirtoa. Siirtoja pitää yleensä tehdä 2 kun osa rasvasta leviää takaisin kehoon. Siirto olis luonnollisempi, mut silikoneilla tulisi yleensä kerralla selväksi. Pisaranmalliset silikonit ovat luonnollisemman näköiset kun pyöreät joten niitä suosittelen jos haluaa luonnollisempaa. Silarit voi myös laittaa lihaksen alle, näin ei haittaa mammografiaa mutta siteen eivät ole ehkä niin luonnolliset ja kovasti treenaavalle lihaksen alle laittoa ei vissiin suositella. 

Luonnollisuus on vähän kaksipiippuinen juttu. Kun koko rinnan muoto tulee siitä implantista kuten ap:n tapauksessa olisi (kun omaa rintaa ei kerran hirveästi ole), niin pisara on tietysti luonnollisempi. Sen sijaan taas isommassa rinnassa pyöreä tekee usein paremman lopputuloksen. Täytyy muistaa ettei se pyöreäkään ole mikään tennispallo, vaan valuu pisaraksi kun sitä nostaa toisesta reunasta. Pyöreä ei kuitenkaan voi samalla tavalla kellahtaa väärään asentoon kuin muotoon valettu implantti. Ammattitaitoinen kirurgi osaa neuvoa asiassa.

Vierailija
48/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Racastaja kirjoitti:

Kumitissit on nätit katsella pl. arvet, mutta kuka haluaa puristella kumipalloja...

Yksi ihana nainen, jota rakastan vieläkin, sai mennä niiden takia. No a-kupit ja heikko itsetunto taustalla, mutta ei voi mitään...olen pinnallinen.

Miksi niitä on vastenmielistä puristella? Se ajatus vai tuntuuko ne pahalta? Tosi pinnallinen olet jos oikeasti jätit rakastamasi naisen niiden vuoksi? :(

En ole koskaan a-kuppiin otettuja silikonitissejä puristanut, mutta vähän isompiin kyllä (ehkä b-kuppia?) eikä niissä kyllä ollut mitään ihmeellistä. Ihan tuntui pehmeältä ja luonnolliselta. Jos olisi oikein sormet upottanut läskiin, niin ehkä sen implantin olisi tuntenut, mutta kuka helkkari nyt tissejä sillä tavalla leipoo muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi