Minulle sattuu paljon enemmän kommelluksia selvin päin, kuin humalassa. Miksi?
Kun olen juonut, niin olen jotenkin tarkkaavaisempi ja enemmän hetkessä. Selvin päin kompuroin ja teen ihan kummallisia mokia jatkuvasti enkä osaa ajatella kunnolla.
Kommentit (12)
Olet niin stressaantunut selvinpäin.
Jotkut ovat sellaisia elämän toheloita. Sattuu ja tapahtuu ja varsinkin sattuu. Onko ollut raajoja kipsissä? Tuli muutama ihminen mieleen...
Ei satu. Humalassa sattuu paljon enemmän. On syytä ottaa huomioon, että valtaosa ihmisistä ei ole humalassa, ja heille voi sattua.
Jos ap on humalassa puolet ajasta, niin sitten voisit noita vertailla.
No jos olet humalassa vaikka kerran vuodessa ja loput selvinpäin, niin onhan se ihan matemaattinen todennäköisyys että selvinpäin sattuu enempi.
Jännität? Kun puristaa mailaa, niin tekee mokia.
Varmaan sama juttu kuin se, että kun yrittää yöllä olla herättämättä muita, pudottaa lasin lattialle tms. Keskittyy liikaa ja vääriin asioihin.
Kanske du dåkar så mycket att du helt enkelt inte kommer ihåg alla mindre fadäser medan du var plakat?
Sama juttu. Selvinpäin tuntuu että joku siirtelee seiniä ja törmäilen jatkuvasti oviaukkoihin asunnossa jossa olen asunut 10 vuotta, lyön pääni kaapinoviin, kompastun housunlahkeisiin ja maton reunaan..
Hiprakassa taas liikun kuin ninja. Iloisen nousuhumalaisesti hihitävä ninja.
Pitäiskö vähän vähentää sitä selvinpäin oloa?