Silikonirinnat
Olen 30-vuotias nainen ja viimeiset kymmenen vuotta halunnut suuremmat rinnat. Omat on a-kupit, enkä siis ikinä ole ollut niihin tyytyväinen. En ole ikinä kokenut että miehiä olisi häirinnyt rintojeni pienuus, joten en siksi halua suurempia rintoja. Nyt olen sinkku ja päättänyt hankkia silikonit, mutta tällä palstalla miehet kilpaa sanoo kuinka hirveät silikonit on ja luonnollisett rinnat on aina parhaat. Voinko saada normaalin, kivan miehen, vaikka mulla olisi silikonirinnat? En siis ole mikään Maisa Torppa-tyyppi, vaan ihan tavallinen nainen joka haluaa "parantaa" ulkonäköään.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Aina voi jotkut pienet silarit hankkia, mutta kelpaat sellaisena kuin olet. Ei tissien koko tee onnelliseksi. Ja voit löytää kunnon miehen vaikka silaria oiskin, täytyy vaan miettiä miten esittää asian ja millaiset ne rinnat sitten tosiaan on
Mitä tarkoittaa "miten esittää asian"? Ai kunnon miehelle pitää varovasti kertoa asiasta tai lähtee karkuun?
No olisko sulla ylimääräistä rasvaa, jota siirtää rintoihin? Silikonit aiheuttavat monille ongelmia ja ne pitää uusia. Tulevat pitkässä juoksussa kalliiksi ja haittaavat mammografiassa. En suosittele!
Voin panna sun silareiden väliin mun pienellä kikulilla.
Älä ota. Olet ihan varmasti seksikkäämpi luomuna. Miehet haaveilevat kyllä kumitisseistä joo, mutta eivät oikeasti halua sellaista naista itselleen.
M32
Vierailija kirjoitti:
Älä ota. Olet ihan varmasti seksikkäämpi luomuna. Miehet haaveilevat kyllä kumitisseistä joo, mutta eivät oikeasti halua sellaista naista itselleen.
M32
Aloittajahan nimenomaan sanoi aloitusviestissä että miehet on tykänneet sen tisseistä eikä aio miesten takia niitä suurentaa ja pelkää että miehet ei tykkäisi silikoneista.
Voit käydä kokeilemassa miltä silikoonit tuntuvat. Esim. Sihteeriopistosta löytyy paljon silarit omaavia, jotka varmasti antavat puristella niitä, pientä korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32Aloittajahan nimenomaan sanoi aloitusviestissä että miehet on tykänneet sen tisseistä eikä aio miesten takia niitä suurentaa ja pelkää että miehet ei tykkäisi silikoneista.
Ja tätä tulin tänne juuri vahvistamaan. Olen todella pahoillani. Anteeksi, että kirjoitin.
M32
Rasvansiirtoa ehdottaisin minäkin. Kapeampi vyötärö ja isommat rinnat, win-win
Miehet on kummallisia. Tykkää silikonirinnoista, mutta ei halua omalle naiselleen? Miksi?
Itekkin olen miettinyt silikonien laittoa sekä rasvansiirtoa. Siirtoja pitää yleensä tehdä 2 kun osa rasvasta leviää takaisin kehoon. Siirto olis luonnollisempi, mut silikoneilla tulisi yleensä kerralla selväksi. Pisaranmalliset silikonit ovat luonnollisemman näköiset kun pyöreät joten niitä suosittelen jos haluaa luonnollisempaa. Silarit voi myös laittaa lihaksen alle, näin ei haittaa mammografiaa mutta siteen eivät ole ehkä niin luonnolliset ja kovasti treenaavalle lihaksen alle laittoa ei vissiin suositella.
Ai että muuten vaan otat terveysriskin ja laitat 2 kumipalloa ihon alle. Ittes takia. Mitä sä niistä kostut jos et halua esitellä niitä. Piilossako pidät ja yksin kotona ihailet? Tottaka otat miesten takia. Tai jos lesbo niin naisten..
Voit saada. Lupaan.
Minäkin sain.
Vierailija kirjoitti:
Itekkin olen miettinyt silikonien laittoa sekä rasvansiirtoa. Siirtoja pitää yleensä tehdä 2 kun osa rasvasta leviää takaisin kehoon. Siirto olis luonnollisempi, mut silikoneilla tulisi yleensä kerralla selväksi. Pisaranmalliset silikonit ovat luonnollisemman näköiset kun pyöreät joten niitä suosittelen jos haluaa luonnollisempaa. Silarit voi myös laittaa lihaksen alle, näin ei haittaa mammografiaa mutta siteen eivät ole ehkä niin luonnolliset ja kovasti treenaavalle lihaksen alle laittoa ei vissiin suositella.
Olen hoikka ja treenaan nin epäilen että rasvansiirto ei tule kyseeseen. Tuota just mietin, että kumpi on luonnollisempi, lihaksen alle vai päälle? Pisaran malliset kuitenkin haluaisin, en palloja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja treenaan nin epäilen että rasvansiirto ei tule kyseeseen. Tuota just mietin, että kumpi on luonnollisempi, lihaksen alle vai päälle? Pisaran malliset kuitenkin haluaisin, en palloja.
-ap
Kirjoituksistasi ei oikein ymmärrä miksi haluat silikonit? Ulkonäön vuoksi, mutta ei kuitenkaan miesten takia??? Onko pikkutissit itseasiassa edes sinulle miköän ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kirjoituksistasi ei oikein ymmärrä miksi haluat silikonit? Ulkonäön vuoksi, mutta ei kuitenkaan miesten takia??? Onko pikkutissit itseasiassa edes sinulle miköän ongelma?
Ulkonäön vuoksi juuri. Omasta mielestä näyttäisin paremmalta jos olisi vähän suuremmat rinnat. Ja siis en ole kokenut, etten saisi miestä pienten rintojen takia, siksi en ota niitä miesten takia.
Kyllä voit saada. Fiksut miehet harvemmin ovat niin pinnallisia, että silikonit heitä haittaisivat.
Fiksut miehet ei suosittele mitään muovipalloja rintakehään.
Ei kannata kysyä av:lla näitä. Ihmisillä on joku ihme ongelma sen suhteen, jos joku haluaa parannella omaa ulkonäköään. Onko se sitten sitä, että on mahdollisuus saada itselleen jälkeenpäin jotain, mitä syntyessä ei tullut. Ei kaikkien ole pakko tyytyä siihen. Itse olen käynyt täyttämässä huulia muutaman kerran, koska inhoan ohutta ylähuulta ja pitkää väliä nenään.
Kumitissit on no-go. Sellaisia naisia vain nussitaan peppuun ja mällit suuhun jne...
Panisin (ja panenkin huonoitsetuntoisia jotka tekee mitä pyytää), mutta en ottaisi vaimoksi...
Aina voi jotkut pienet silarit hankkia, mutta kelpaat sellaisena kuin olet. Ei tissien koko tee onnelliseksi. Ja voit löytää kunnon miehen vaikka silaria oiskin, täytyy vaan miettiä miten esittää asian ja millaiset ne rinnat sitten tosiaan on