Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa miestäni! Jatkuvaa valitusta

Vierailija
26.10.2017 |

Ollaan oltu 4v yhdessä, odotetaan yhteistä lasta. Yhteenmuutto ollut suunnitelmissa. Emme kumpikaan enää ole nuoria, jos sillä on merkitystä.

V-käyrän nousua aiheuttaa:
- mies ei anna minun nukkua. Jos hän kaksiossa laittaa kaikki valot päälle ja herätyskellon soimaan, minäkin herään. En pysty nukahtamaan enää uudestaan 1-2 tunniksi aamulla.
- Tämä johtanut unettomuuteen ja ahdistukseen jo iltaisin ja nyt jo, kun tiedän miehen olevan tulossa kylään: päässä takoo, että nyt pitää nukkua koska kohta taas menee 4pv nukkumatta. Tämän takia nukun huonosti nyt jo silloin, kun mies on poissa.
-Olen kuoleman väsynyt ja lähinnä itken, miehen kommentit esim: mikset nuku myöhempään ja muuta vuorokausirytmiäni. Ikävä kyllä en ole luonnostani aamuvirkku ja jaksa nousta viiden jälkeen aamuisin.
- Aina kun mies tulee, hän valittaa kylmyydestä, kuinka olen jättänyt jotakin tavaraa ruokapöydälle jne jne ja kuinka hänen pitää minua opettaa ja neuvoa
- Valittaa, miksi käytän sukkahousuja
- Jos en pysty normiseksiin, alkaa selittää että voisi panna takapuoleen
-Seksi sattuu raskaana, hän ei todellakaan lopeta

En tiedä pelleileekö hän mutta välillä tuntuu että olen vain tosi kypsä ja masentunut. Mies ei näe itsessään mitään ongelmia. Mitä ihmettä teen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vielä,  kun voit. Pärjäät lapsen kanssa ehkä jopa paremmin yksin kuin tuon kanssa.

Vierailija
2/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä että mies siis muutenkin yrittää päsmäröidä pukeutumistani, että pitäisi käyttää jotakin citymarketin maksimekkoja, mitä en siis halua käyttää. Farkkuja ei saisi käyttää jne. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

....heitä se ulos niinkuin olisi jo. Oikeasti.

Vierailija
4/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....heitä se ulos niinkuin olisi jo. Oikeasti.

Näin olen vähän miettinyt. Ainakaan en usko yhteenmuuttoon enää yhtään. Muutenkin kaikki pitäisi tehdä miehen pillin mukaan. Nyt, kun en miehen takia nuku, aloin miettiä tämän menneen liian pitkälle.

Kakkoselle: on täysin eri valvoa äitiyslomalla lapsen takia kuin aikuisen miehen takia vaativan työn ohessa. Ap

Vierailija
5/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pihalle tuommonen kuvotus. Kohta sulla ei oo omaa persoonaa enää lainkasn, pukeudut, meikkaat ja laitat hiukset miten mies käskee ja kuljet varpaillasi kun yeet miehestä kaiken väärin.

Vierailija
6/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa olet tuollaisen miehen kanssa? Odotat vielä lastakin hänelle?

Vierailija
8/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikeasti pakko kysyä: miksi menit lisääntymään tuollaisen kanssa?!

Vierailija
9/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ainakin joku aikalisä, sanot ukolle, että saa olla omalla kämpällään, että saat nukuttua kunnolla. Ja samalla mietit mitä teet koko suhteen kanssa.

Vierailija
10/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun koti. Sinä jätät ihan mitä haluat ruokapöydälle, jos se sinulle sopii.

Edelleen, se on sun koti. Sinä saat valita, pidetäänkö valot päällä vai ei. Tai milloin joku (vaikkapa se mies) tulee kylään.

Tuo seksijuttu on jo semmoinen, johon en viitsi edes sanoa mitään. Kyllä sinä itsekin tiedät.

Onnea vauvasta. Kyllä sinä pärjäät yksin.

Vierailija
11/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pihalle tuommonen kuvotus. Kohta sulla ei oo omaa persoonaa enää lainkasn, pukeudut, meikkaat ja laitat hiukset miten mies käskee ja kuljet varpaillasi kun yeet miehestä kaiken väärin.

Nuoruudessani mulla oli poikaystävä, joka yritti selittää millaisia kenkiä ja vaatteita pitäisi käyttää. Nauroin ääneen, mutta se ei muuta näiden miesten ajatusmalleja ollenkaan, eivätkä osaa kyseenalaistaa omaa toimintaansa millään lailla. Nykytilanteessa tuntuu, että mies ei anna minun olla oma itseni, eikä esim tue jaksamistani (valittaa kuntosalista, kävellä pitäisi). Kun sanoin että haluan panostaa varsinkin raskaana urheiluun niin tämä siihen että onhan hänkin lihava. Todellakin on lihava mutta tässä on lapsenkin terveys kyseessä jos en lepää, liiku ym. En voi käsittää. Pitkään ajattelin, ettei hän ole tosissaan mutta hän taitaakin olla. Vaikea uskoa, miksi joku haluaa käyttäytyä noin. Tosin jo nuoruudesta pitäisi muistaa, ettei miesten motiiveja auta miettiä. Idiootti pysyy idioottina jne. eikä heidän käytöstään voikaan ymmärtää. Ap

Vierailija
12/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu 4v yhdessä, odotetaan yhteistä lasta. Yhteenmuutto ollut suunnitelmissa. Emme kumpikaan enää ole nuoria, jos sillä on merkitystä.

V-käyrän nousua aiheuttaa:

- mies ei anna minun nukkua. Jos hän kaksiossa laittaa kaikki valot päälle ja herätyskellon soimaan, minäkin herään. En pysty nukahtamaan enää uudestaan 1-2 tunniksi aamulla.

- Tämä johtanut unettomuuteen ja ahdistukseen jo iltaisin ja nyt jo, kun tiedän miehen olevan tulossa kylään: päässä takoo, että nyt pitää nukkua koska kohta taas menee 4pv nukkumatta. Tämän takia nukun huonosti nyt jo silloin, kun mies on poissa.

-Olen kuoleman väsynyt ja lähinnä itken, miehen kommentit esim: mikset nuku myöhempään ja muuta vuorokausirytmiäni. Ikävä kyllä en ole luonnostani aamuvirkku ja jaksa nousta viiden jälkeen aamuisin.

- Aina kun mies tulee, hän valittaa kylmyydestä, kuinka olen jättänyt jotakin tavaraa ruokapöydälle jne jne ja kuinka hänen pitää minua opettaa ja neuvoa

- Valittaa, miksi käytän sukkahousuja

- Jos en pysty normiseksiin, alkaa selittää että voisi panna takapuoleen

-Seksi sattuu raskaana, hän ei todellakaan lopeta

En tiedä pelleileekö hän mutta välillä tuntuu että olen vain tosi kypsä ja masentunut. Mies ei näe itsessään mitään ongelmia. Mitä ihmettä teen.

Anna hänelle lahjakortti kiinalaiseen       tai thaimaalaiseen hierontaan kyllä ne valittelut sitten loppuvat

Vierailija
13/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellutkin, että sanon että minun on pakko verenpaineen terveyden ym takia nyt saada levättyä ja mies olla omassa kodisssaan. Samalla saan hieman hengähtää.

Seksijuttu; epäilyttää onko mies pahempikin narsisti. Mielestäni sairasta.. Tähän saakka olen ohittanut ko. kommentit, mutta eihän se ole ratkaisu.

Lisääntyminen hänen kanssaan: niin.. Minulla oli aika ruusuinen kuvitelma miehen puheiden perusteella. Kai halusin uskoa hyvää ja olla uskomatta jotakin mitä kuulin.

Ap

Vierailija
14/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun olin yöllä kierinyt hereillä minkä jälkeen jäänyt nukkumaan vielä ennen töihin lähtöä mies soitti ja kyseli olenko jo lähtenyt jne sään takia niin sanoin juuri heränneeni niin nauroi että ai nukuit sitten eihän sinulla mitään univaikeuksia. Niitä ei tosiaan ole ollut 20 vuoteen kunnes aloin yrittää nukkumista hänen kanssaan. Suutuin ja sanoin sadannen kerran ettei nukkumattomuus ole mikään naurun aihe ainakaan minulle, hänelle näköjään on. Kehtaa jopa väittää että kyllä minä nukun. Tietysti 2-3h yössä, mutta en ole ns työkunnossa, ajokunnossa ja koko elämä pelkkää selviytymistä. Ap

Vierailija
15/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kun olin yöllä kierinyt hereillä minkä jälkeen jäänyt nukkumaan vielä ennen töihin lähtöä mies soitti ja kyseli olenko jo lähtenyt jne sään takia niin sanoin juuri heränneeni niin nauroi että ai nukuit sitten eihän sinulla mitään univaikeuksia. Niitä ei tosiaan ole ollut 20 vuoteen kunnes aloin yrittää nukkumista hänen kanssaan. Suutuin ja sanoin sadannen kerran ettei nukkumattomuus ole mikään naurun aihe ainakaan minulle, hänelle näköjään on. Kehtaa jopa väittää että kyllä minä nukun. Tietysti 2-3h yössä, mutta en ole ns työkunnossa, ajokunnossa ja koko elämä pelkkää selviytymistä. Ap

Tiedän tunteen, suosittelen että ainakin nukutte erillään ja voisit varmuuden vuoksi kokeilla melatoniinia jota saa apteekista reseptivapaasti, uni on tärkeää, ilman sitä tulee kaikesta aivan helvettiä. Noihin muihin asioihin en kommentoi.

M30 uneton

Vierailija
16/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, suosittelen että ainakin nukutte erillään ja voisit varmuuden vuoksi kokeilla melatoniinia jota saa apteekista reseptivapaasti, uni on tärkeää, ilman sitä tulee kaikesta aivan helvettiä. Noihin muihin asioihin en kommentoi.

M30 uneton

Kärsin unettomuudesta nuoruudessani, täydelliseen toipumiseen meni pari vuotta. Tilanne oli silloin todella huono ja oikeastaan siksi tiedän, mihin tilanne voi johtaa. Ongelmia ei ole nyt siis 20 vuoteen enää ollut kunnes nyt. Melatoniinia en voi raskauden aikana käyttää. Muutenkaan en halua alkaa käyttää lääkkeitä vain siksi, että mies kokee oikeudekseen häiritä minua öisin. Jos saisin sydänvian tai verenpainetaudin niin lääkettä naamaan että mies saa halailla öisin mitä haluaa. Nukkumista kuitenkin vaalin kaikin mahdollisin tavoin. Unettomuudesta ymmärtämätön saattaa ajatella että nukun jatkuvasti kun horteessa torkahtelen töissä, autossa, illalla sohvalla jne. Torkkuminen ei kuitenkaan ole nukkusmita eikä auta kun aamuyöllä säpsähtää hereille ja odottelee tuntikausia kellonsoittoa. Ap

Vierailija
17/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole terveellistä sinulle eikä vauvalle. Onnettomuusriskikin kasvaa jos olet noin väsynyt, että päivällä nukahtelet. Mielestäni myös tuo on iso hälyytysmerkki, että mies vaatii seksiä, vaikka sinuun sattuu. Nyt alat pitää itsestäsi ja vauvasta huolta, pistät ukolle porttikiellon luoksesi ainakin öiksi. Voisit käydä muutenkin juttelemassa suhteesta jonkun ulkopuolisen kanssa, saisit vähän näkökulmaa asiaan.

Vierailija
18/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan oikeasti pelkään ajaa autoa ja olen huomannut että itkuisuus liittyy nimenomaan väsymykseen, ei ollenkaan pelkästään raskauteen. Mies ei kuitenkaan herää tähänkään, jankkaa vain sitä samaa että nuku kun hän lähtee töihin. Hänen aamutoimensa n. 1,5h, missä vaiheessa minun aika lailla pitäisi nousta ylös.  Olen jo aiemmin puhunut että mies olisi omassa kodissaan väsymykseni takia. Ei muuttanut aikatauluaan ollenkaan, viipyi samat 4 pv mitä aikoikin ja sanoi että nuku viikonloppuna kun hän on reissussa. Tuskin vauvallekaan tekee hyvää että leposyke hakkaa uupuneena sataa yli puolet viikosta ja nyt tämä haittaa jo koko elämää viikonloput mukaan lukien. Ap

Vierailija
19/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hupaisinta niin miehen mielestä minä terrorisoin häntä. Osaa kyllä hienosti syyllistää. Ymmärrän sen järjen tasolla, mutta lapsuuteni takia tunteen tasolla alan kuitenkin epäröidä. Olen siis aika helppo hyväksikäytettävä parisuhteissa... Yleensä kun alan miettiä, onkohan tämä ihan normaalia, meno on useimmille jo niin älytöntä että olisivat lähteneet ajat sitten. Epäröin koko ajan olenko minä se hankala kuten mies väittää. Minä en kuitenkaan koskaan arvioi hänen pukeutumistaan, urheilemattomuuttaan tms. Ap

Vierailija
20/60 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan oikeasti pelkään ajaa autoa ja olen huomannut että itkuisuus liittyy nimenomaan väsymykseen, ei ollenkaan pelkästään raskauteen. Mies ei kuitenkaan herää tähänkään, jankkaa vain sitä samaa että nuku kun hän lähtee töihin. Hänen aamutoimensa n. 1,5h, missä vaiheessa minun aika lailla pitäisi nousta ylös.  Olen jo aiemmin puhunut että mies olisi omassa kodissaan väsymykseni takia. Ei muuttanut aikatauluaan ollenkaan, viipyi samat 4 pv mitä aikoikin ja sanoi että nuku viikonloppuna kun hän on reissussa. Tuskin vauvallekaan tekee hyvää että leposyke hakkaa uupuneena sataa yli puolet viikosta ja nyt tämä haittaa jo koko elämää viikonloput mukaan lukien. Ap

Kuulostaa siltä ettei miehesi ota sinua tosissaan, ottaisin asian uudestaan puheeksi, koska jotain kongreettista sinun/teidän on tehtävä, mielellään ennemmin kuin myöhemmin. Jos miehesi ei pysty asettumaan sinun asemaan ja tekemään kompromissia niin miettisin parisuhdetta uudemman kerran (ainakin sen perusteella mitä siitä kirjoitat).

M30 uneton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä