Suoraan sanottuna vituttaa töissä lääppivät ja hipelöivät varatut miehet
En jaksa olla enää mukava kun se näköjään antaa vapauden erilaisiin kosketus ja ehdottelu tilanteisiin. Onneksi kaikki eivät ole tällaisia, mutta surullisen moni. En edes ole mikään erityisen hyvännäköinen ja työasuste on aika ruma ja peittävä. Eli en ulkoisestikaan tyrkytä itseäni.
Kommentit (34)
ei sua kukaa oikeesti koske, me too humpuukia taas
Miten avuton täytyy ihmisen olla jos ei saa sanottua toiselle tämän epäsopivasta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten avuton täytyy ihmisen olla jos ei saa sanottua toiselle tämän epäsopivasta käytöksestä.
Ihmiset on erilaisia. Itse tiedän olevani liian kiltti usein ihmisille tilanteissa joissa pitäisi antaa suoraa palautetta. Onko liiallinen kiltteys sitten avuttomuutta vai olisiko kuitenkin ahdisteleva käytös vaan väärin?
-ap
Koeta jaksaa, ei varmaankaan jatku kauaa, vuodet tekee "tehtävänsä", tulee aika jolloin muistelet, "voi kun ne joskus silloin vielä lääppivät".
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala on kyseessä ?
Myynnin ala. - ap
Eipä tulisi oikein mitenkään mieleen alkaa tuosta vaan koskettelemaan jotain porukkaa työpaikalla. Saa nainen käydä aika suoraan muniin kiinni että niin tapahtuisi.
Nykyään saa suunnilleen syytteen raiskauksesta jos hengittää naisen suuntaan.
Astu vahingossa miestä varpaille tai potkaise ihan vahingossa nilkkaan. Varsinkin ohut korkokengän korko jalkapöydän päällä koko painolla tekee hyvää miesten käytöstavoille.
Olen tänään ollut suurimman osan päivää vajaan kymmenen miehen kanssa samoissa töissä. Ei mitään häirintää. Aika kului mukavasti työtä tehdessä, ukkojen jorinoita kuunnellen. Ja radiokin vielä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään ollut suurimman osan päivää vajaan kymmenen miehen kanssa samoissa töissä. Ei mitään häirintää. Aika kului mukavasti työtä tehdessä, ukkojen jorinoita kuunnellen. Ja radiokin vielä taustalla.
Otatteko töihin? :D - ap
Eli sinkkumiesten lääppiminen ja hipelöinti ei vituttaisi laisin?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulisi oikein mitenkään mieleen alkaa tuosta vaan koskettelemaan jotain porukkaa työpaikalla. Saa nainen käydä aika suoraan muniin kiinni että niin tapahtuisi.
Nykyään saa suunnilleen syytteen raiskauksesta jos hengittää naisen suuntaan.
Joo eli ei kukaan muukaan niin tee. Sä et myöskään raiskaa tai tapa ketään, joten ei kukaan muukaan maailman ihminen niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Koeta jaksaa, ei varmaankaan jatku kauaa, vuodet tekee "tehtävänsä", tulee aika jolloin muistelet, "voi kun ne joskus silloin vielä lääppivät".
Idiootti. Kukaan ei kaipaa lääppijöitä. Jonkinlaisen huomion menettäminen voi harmittaa, mutta ei koskaan se ettei enää kosketa luvatta.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinkkumiesten lääppiminen ja hipelöinti ei vituttaisi laisin?
Ei ole sinkkumiehet lääppineet. Ja vastaus kysymykseesi: kyllä vituttaisi. - ap
Mitta täys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Itse tiedän olevani liian kiltti usein ihmisille tilanteissa joissa pitäisi antaa suoraa palautetta. Onko liiallinen kiltteys sitten avuttomuutta vai olisiko kuitenkin ahdisteleva käytös vaan väärin?
-ap
Aika avuttomalta kyllä kuulostaa. Jos joku koskee pepulle ilman lupaa ja toinen hymyilee päälle se antaa kuvan että koskeminen oli OK. Jos toinen kiljaisee ja antaa litsarin, se antaa kuva net se ei ollut OK. YMMÄRRÄTKÖ!
Vierailija kirjoitti:
Mitta täys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apAika avuttomalta kyllä kuulostaa. Jos joku koskee pepulle ilman lupaa ja toinen hymyilee päälle se antaa kuvan että koskeminen oli OK. Jos toinen kiljaisee ja antaa litsarin, se antaa kuva net se ei ollut OK. YMMÄRRÄTKÖ!
En ole hymyillyt, enkä muutenkaan kannustanut käytökselläni siihen, että minulle saa tehdä mitä vaan ja lähestyä vapaasti. Jotenkin menet nyt helpon kautta, kun kuvittelet tietäväsi mitä on tapahtunut. Muutenkin nyt vähän kierroksia alas siellä.. - ap
Vierailija kirjoitti:
Mitta täys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apAika avuttomalta kyllä kuulostaa. Jos joku koskee pepulle ilman lupaa ja toinen hymyilee päälle se antaa kuvan että koskeminen oli OK. Jos toinen kiljaisee ja antaa litsarin, se antaa kuva net se ei ollut OK. YMMÄRRÄTKÖ!
Ei ihmisiä voi tirvoa ja lyödä. Suomessa siitä saa pahimmillaan syytteen. Esimiehelle valitus ahdistelijoista on oikea tapa jos ei mene jakeluun sanomisella.
Mitta täys kirjoitti:
En jaksa olla enää mukava kun se näköjään antaa vapauden erilaisiin kosketus ja ehdottelu tilanteisiin. Onneksi kaikki eivät ole tällaisia, mutta surullisen moni. En edes ole mikään erityisen hyvännäköinen ja työasuste on aika ruma ja peittävä. Eli en ulkoisestikaan tyrkytä itseäni.
Liityitkö jo feministeihin? :) He ovat hyvällä asialla.
Älä anna lääpiä ja hipelöidä. Jos yrittävät, tirvaise niitä rivakasti nekkuun.
M