Suoraan sanottuna vituttaa töissä lääppivät ja hipelöivät varatut miehet
En jaksa olla enää mukava kun se näköjään antaa vapauden erilaisiin kosketus ja ehdottelu tilanteisiin. Onneksi kaikki eivät ole tällaisia, mutta surullisen moni. En edes ole mikään erityisen hyvännäköinen ja työasuste on aika ruma ja peittävä. Eli en ulkoisestikaan tyrkytä itseäni.
Kommentit (34)
Oli aika huono. 0/5
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
IISAKSONNI kirjoitti:
Oli aika huono. 0/5
-IISAK SONNI
Mikä?
Tämä alkoi Niinistön kaudella kai huomaat sen.
Vierailija kirjoitti:
Häkellyttävää. Oletko provo vai ihanko totta jossain nykysuomessa tapahtuu tuollaista työpaikalla!?
En ole provo. - ap
Meidän töissä naimisissa olevat miehet ei uskalla enää lähteä lounaalle mun (sinkun naisen) kanssa, koska "ihmiset alkaa puhumaan". Nyt istun lounaalla yksin ja entiset lounaskaverit istuu eri pöydässä.
Puolivallattomuus alkoi näyttää Niinistön kaudella vain hupaisana kujeiluna. Siksi lääpitään.
Mitta täys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään ollut suurimman osan päivää vajaan kymmenen miehen kanssa samoissa töissä. Ei mitään häirintää. Aika kului mukavasti työtä tehdessä, ukkojen jorinoita kuunnellen. Ja radiokin vielä taustalla.
Otatteko töihin? :D - ap
Mä en tuosta rekrytoonnista ossoo virkahella234
Pikkujouluaikaan jokunen äijä taas ehdottelee tarjoilijattarille, että "eikhös mennä jatkhoille shitten kun shun vhuoro päättyy" ja nipistää perään.
Niinistön sisäpiirissä on samanlaisia lääppijöitä ja pahoinpitelijöitä. Nytkin hän armahti naista pahoinpidelleen. Että semmoinen Presidentti mulkku meillä on.
Mitta täys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten avuton täytyy ihmisen olla jos ei saa sanottua toiselle tämän epäsopivasta käytöksestä.
Ihmiset on erilaisia. Itse tiedän olevani liian kiltti usein ihmisille tilanteissa joissa pitäisi antaa suoraa palautetta. Onko liiallinen kiltteys sitten avuttomuutta vai olisiko kuitenkin ahdisteleva käytös vaan väärin?
-ap
Ei se ole avuttomuutta. Jos sanoisit jotakin tilanteessa, niin kommentti olisi tyyliin "etkö ymmärrä huumoria, relaa" tai "ootpa sä hysteerinen". Ahdistelevaa käytöstä katsellaan läpi sormien. Sitä vähätellään. Siksi siitä on niin vaikea sanoa suoraan kun noita tilanteita tulee eteen. Tuntuu, että pitää kerätä tarpeeksi todistusaineistoa, että saa luvan sanoa, ettei tuo ole oikein. Yksittäistapauksesta sanominen vähätellään juuri siksi, yksittäistapaukseksi. Ja jos niistä tilanteista aina erikseen valittaa kun niitä eteen tulee, leimautuu turhanvalittajaksi. Ahdistelun pitää olla tarpeeksi vakavaa, tarpeeksi jatkuvaa, tarpeeksi monelle tapahtuvaa, jotta voi sanoa, että ahdistelijan käytös on väärin ja muut (varsinkin miehet) sen vääräksi hyväksyvät. Muuten olet avuton ja huumorintajuton, joka ei tajua antaa Pertin yksittäistä harmitonta huumoritekoa anteeksi.
Miksi ette anna naiset takaisin tuollaisille?
Mäkin sanoisin, että ilmoita vaimolle. Meilläkin töissä naimisissa oleva ex-pomo petti vaimoaan, olisiko joku vaimolle ilmoittanut..?
Häkellyttävää. Oletko provo vai ihanko totta jossain nykysuomessa tapahtuu tuollaista työpaikalla!?