Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiitollinen olet kodistasi?

Vierailija
25.10.2017 |

Oletko tyytyväinen siihen, vai haluaisitko asua muualla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on parasta, mihin olemme pystyneet. Itse asiassa tämä on parempi kuin olisin aikoinaan kuvitellut. Tietysti aina voisi olla suurempi, hienompi ja paremmassa paikassa. Haaveilla on vain taivas rajana.

Vierailija
2/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipoo täydellisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen. Koti on iso, velaton ja kaunis. Tietyt asiat tässä välillä ärsyttävät, mutta tuskin tulemme tästä muuttamaan, ennen kuin olemme niin vanhoja, ettemme jaksa enää siivota näin isoa taloa ja hoitaa pihaa.

Vierailija
4/12 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin.

Vierailija
5/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini on muuten täydellinen paitsi että se sijaitsee lahdessa kun haluaisin asua helsingissä. Kyllähän lahtikin menee ja täältä pääsee 1,5 tunnissa helsinkiin. Hinta voisi myös olla pienempi (vuokra 620 e/kk).

Vierailija
6/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen ja tyytyväinen.

Vierailija
7/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiitollinen, en haluaisi minnekään muualle.

Vierailija
8/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiitollinen omistaja olen uudesta saunallisesta kaksiosta Helsingissä :) Enkä ole vielä edes kolmekymppisiä viettänyt.

Vierailija
9/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiitollinen että minulla on koti. Ja vielä kaunis pieni omakotitalo, varaa lyhentää lainaa. Voin olla ihan rauhassa ja turvassa täällä omassa kodissani. Täällä on lämmin, on ruokaa jääkaapissa ja pääsen sänkyyn nukkumaan. Aivan ihanaa. Kun ei kaikilla ole tällaista. Joskus sitä pysähtyy ajattelemaan.

Vierailija
10/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen! Pienipalkkainen ura iltapäiväkerhon ohjaajana on johtanut siihen, että ensimmäinen oma asunto oli mahdollista ostaa pitkän säästämisen jälkeen vasta nelikymppisenä yhdessä aviomiehen kanssa. Pieni se on, mutta itse remontoitu omaan makuun tosi kauniiksi.

Vierailija
11/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiitollinen. Tämä iso kaunis kivitalo jonka olemme isolta osalta omin käsin rakentaneet on kyllä kaiken sen työn ja vaivan arvoinen! Lisänä iso ja kaunis tontti, oma mustikkametsä vain 22 minuuttia stadista.

Tämän vaihtaisin vain taloon Italiassa.

Vierailija
12/12 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varsinaisesti ole kiitollinen, tai jos olen niin itselleni ja puolisolle, jonka kanssa tämä on hankittu ja maksettu. Tyytyväinen olen kotiini kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi