Riku Rantala
Kommentit (24)
Epäilen kuulkaas pojat, että tää kampanjointi toimii paremmin siellä Ylilaudalla.
En ole livenä koskaan tavannut, mutta vaikutelmaksi hänestä väkisinkin tulee heikkoitsetuntoinen ja pullukka, lyhyt kommunisti.
Vierailija kirjoitti:
Rantalalla on mikrokivekset, pikkupojan pikku pallit aikuisen miehen ruumiissa. Tämä huvittava näky näkyi madventuresin ihmissyöjäheimojaksossa.
Tämä on tosiasia. Näin itse kyseisen jakson. N43
Kylläpäs Riku on taas monille käsittämätön suuri piikki lihassa. Nationalismille pitääkin näyttää keskaria, siitä Riku ansaitsee ainoastaan hehkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen seksikkäin mies!
En nyt tiedä seksikkäin, mutta ehdottomasti jatkoon. He's a keeper!
Vierailija kirjoitti:
En ole livenä koskaan tavannut, mutta vaikutelmaksi hänestä väkisinkin tulee heikkoitsetuntoinen ja pullukka, lyhyt kommunisti.
t. aihe vapaan kovat jätkät.
Vierailija kirjoitti:
Rantalalla on mikrokivekset, pikkupojan pikku pallit aikuisen miehen ruumiissa. Tämä huvittava näky näkyi madventuresin ihmissyöjäheimojaksossa.
Sinulla taas on pikkulapsen hihittelevä kiinnostus genitaaliasioihin. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
ONKO RIKU RANTALA EPÄISÄMMAALLINEN???
Toivottavasti.
Tämä aloitus olikin hyvä muistutus, että ei kannata lukea tätä palstaa.
Menen tekemään jotain kehittävää👍
Onko herralla kanttia pyytää anteeksi Ulla Appelsinilta ja Timo Haapalalta? Törkeetä haukkua kollegoita ja vielä asiasta joka ei pidä paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
näyttää suomalaisille keskisormea
Eikös tämä ole sen Ari Lahdenmäen kaveri?
Minä ainkin olen saanut hänestä positiivisen ja älykkään ja huumorimiehen kuvan. Eli jatkoon.