Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työsuojeluvaltuutettu ei aja työntekijöiden etuja — väheksyy ja kyseenalaistaa

Vierailija
25.10.2017 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201710242200484183_u0.shtml

”Tunnen pomoni yli viiden vuoden ajalta, enkä itse ole joutunut kosketeltavaksi. Ehkä se johtuu siitä, että olen kohta jo nelikymppinen, Puustinen naurahtaa.” — Varsin asiaton ja seksistinen heitto työsuojeluvaltuutetulta!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työsuojeluvaltuutettu valitaan? Vaaleilla? Miten tällainen ihminen voi olla tuossa tehtävässä?

Vierailija
22/29 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten työsuojeluvaltuutettu valitaan? Vaaleilla? Miten tällainen ihminen voi olla tuossa tehtävässä?

Vaaleilla, mutta esim omassa työpaikassani ehdokkaita oli niin vähän, että valittiin ilman äänestystä. Eikä työsuojeluvaltuutetun toiminta mitenkään näy normaalissa työarjessa, ainakaan meillä. Työpaikan työsuojelullisiin ongelmiin ei häntä ole kiinnostanut puuttua. Varmaan itsekin olisin yhteydessä suoraan liittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työnantaja ja vaikka joudun joskus olemasn kusipää viran puolesta, kyllä tuo työsuojeluvaltuutettu on pahempi kuin kukasn tuntemani kollega. Noihan tarttee työsuojelua tuolta valtuutetulta!!!

Vierailija
24/29 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tullut siihen tulokseen että työsuojeluvaltuutetut sekä luottamusmiehet aika lapasia ja valikoivia.

Todennäkösesti joku tunnistaa, mutta häpeä on heidän puolella.

Meidän esimiehellä oli tapana kiusata saikuttavia kysymällä:"Mikä sulla nyt sit on?" Mikä on tietääkseni laitonta.

Kysyin luottamusmieheltä mitä tohon pitäs nyt sit vastata?

Vastaus oli sano sille mitä v😠ttua se sille kuuluu?

Ihan v😠tun asiallista.

Vierailija
25/29 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työsuojeluvaltuutettu ja olen käynyt keskustelut erään pomon ( ja hänen pomonsa) kanssa tämän pomon epäilystä asiattomasta käytökestä. Kyllä siinä käytiin läpi todistajia, laadittiin muistioita ja asia käsiteltiin asiallisesti.

Vierailija
26/29 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat työsuojeluvaltuutetut ovat täysiä vitsejä

Vierailija
27/29 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työsuojeluvaltuutettu heittää itsekin härskiä vitsiä (”koska olen jo nelkytvuotias nainen, hihi), niin tuskin hän häirintää edes tunnistaa. Voi olla, että vitsailee johtajan kanssa härskiä läppää

Vierailija
28/29 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jos tästä ei tule huomenna pakinoita ja blogipostauksia ja twiittejä..

Suuri hiljaisuus vallitsee. En ymmärrä miten tällainen roska päästetään läpi käsittelemättä.

Vierailija
29/29 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tämä paikka, jossa pitää kävellä keinuvasti asiakasta kohti?