Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö naiset huomaa miestensä pettävän?

YstäviäVaan...
24.10.2017 |

Sen olen havainnut, että pääsääntöisesti miehet eivät eroa vaimoistaan edes seksittömissä ja riitaisissa liitoissa, koska saavat seksiä ja lohtua helposti muiltakin naisilta ja samalla pääsevät kodin- ja lastenhoidossa helpommalla, kun vaimot hoitavat suurimman osan vastuista ja paimentavat lisäksi miehiään hoitamaan edes osan huolehdittavista asioista kaupoissa käynnistä, vaatehankinnoista ja -huollosta, tarhassa, koulussa ja harrastuksissa.

Miksi naiset eivät eroa pettäjämiehistään? Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin. Eivätkö naiset tajua miestensä pettävän? Jos tajuavat, mutta eivät välitä, niin hehän laiminlyövät silloin itseään? Pelkäävätkö he erota? Ja miksi? Jos he epäilevät miehensä olleen uskoton, eivätkö he saa asiaa selville kysymällä suoria kysymyksiä tai muutoin? Vai onko parempi luottaa vaan eikä leimaantua ns ikäväksi mustasukkaiseksi kyyläksi, vaikka epäilykset olisivat koko ajan mielessä?

Kommentit (277)

Vierailija
201/277 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te toiset naiset täällä vaan itkette? Itse lähditte varatun miehen matkaan! Kertokaa vaimoille ja narauttakaa ne miehet samantien! Toimisitte vihdoin oikein!

Vierailija
202/277 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskea talo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YstäviäVaan... kirjoitti:

Itse toivoisin lasta mieheni kanssa, mutta nämä raskauden aikaiset ja lapsiperheiden pettämisasiat ovat alkaneet pelottaa mua, jos pettämistä tulee omaankin suhteeseen huomaamattani, vaikka luotankin mieheeni ja molemmat toivomme lasta.

Pelkoni lähti eniten liikkeelle siitä, kun varattu mies petti raskaana ollutta vaimoaan monta kertaa viikossa parhaan kaverini kanssa ja lapsen synnyttyä keskosena, mies jatkoi suhdetta ja lupaili ystävälleni eroavansa "ihan kohta", kunnes vauva vain saataisiin vahvistumaan tarpeeksi. Ystävänikin hoiti vauvaa välillä miehen kanssa, kun vaimo oli urheilemassa ja mies mukamas kiltisti hoiti lasta pari tuntia. Nyt tuon miehen vaimo meni jo töihin ja poikakin kuulemma menee kohta tarhaan, ja mies kuulemma yhä odottelee sopivaa erohetkeä. Ystäväni vaan ei enää jaksanut odottaa tuota miestä, ja he erosivat ennen kesää. Onneksi. Ystävänä puuhan seuraaminen on ollut rankkaa. Nyt ystäväni toipuminen repivästä suhteesta on vielä kesken, mutta toivon heidän suhteen olevan lopullisesti ohi ja ystäväni löytäisi kunnon miehen, jonka kanssa saisi omia lapsia.

Tämä kaikki mietityttää mua paljon. Entä jos itse en huomaa mieheni pettävän, jos tulen raskaaksi? Mistä sen voi huomata?

Pitikö sinun ystävää, joka seurusteli varatum miehen kanssa tässä sääliä? Tyhmempää en tiedä, sehän on selvä että se on epäluotettava mies, joka pettää vaimonsa. Miten joku tällainen voi olla kenellekään epäselvä? Miksi ystäväsi ei ottanut jonkun vapailta markkinoilta?

Vierailija
204/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eronnut, koska oma mies ällötti eikä ruinannut kun kävi vieraissa.

Halusin vähän kasvattaa lasta, ennekuin erotaan ja taloudellisesti pelotti erota ja jäädä tyhjän päälle yksin. Ja mies ei halunnut erota.

Lopuksi löysin uuden ja muutin sen kanssa eron jälkeen aika pian yhteen. Aviomiehellä oli ollut aivan sikana muita naisia, mutta on sinkku näköjään edelleen.

Vierailija
205/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä usko, että pettäminen on mitenkään yleistä. Minun tietooni ei ole tullut ikinä kenenkään pettämisiä enkä ymmärrä, millä ajalla kukaan ketään pettäisi, kun ihmisillä on arki niin täynnä velvotteita ja suorittamista, että ei aikaa jää muulle. Perheen asiat, kuskaamiset ja kaupassa käynnit, lastenhoitovuorot, ym. täytyy meillä ainakin suunnitella ja aikatauluttaa hyvin, että homma pyörii. Kyllä siinä huomaisi heti, jos jotakin ylimääräisiä menoja olisi. Toinen asia on reissutyössäolijat, ne ovat potentiaalisia pettäjiä. Yksinäiset illat, etääntyminen perheen asioista, paljon vapaa-aikaa. Harvoin hekään kuitenkaan pettävät ja eikä miehet juuri kitise naisen puutetta muutenkin, ihan sinkutkin. Miten ne varatut nyt sitten niin helposti reissullansa aina naisen saisivat. Enkä usko, että kovin moni nainen moiseen ryhtyisi.

Vierailija
206/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että vaimot huomaavat mutta salarakkaat uskovat sinisilmäisen vilpittömästi.

Kirjoitin kerran aiemmin miten huijaat itsellesi salarakkaan ja se viestiketju poistettiin. Tarkoitus oli kertoa omakohtaisin kokemuksin höystettynä kaikki kikat ja se ymmärrettiin varmaan väärin. Se oli tarkoitettu herkässä ja rikkinäisessä tilassa oleville naisille välttää tällaisen pelimiehen hyväksikäyttö.

Tekisi mieli kirjoittaa se uudestaan koska minua niin harmittaa oma aikaisempi käytökseni ja se kuinka paljon mielipahaa ja surua olen tuottanut naisille jotka jo valmiiksi olivat kovia kokeneet ja luottivat minuun. Jotenkin asiasta kirjoittaminen tuntuisi oikealta

Kirjoita!

Mutta kirjoita sellaisesta näkökulmasta, ettei poisteta. Eli älä kirjoita, että tee näin, jos haluat huijata naista. Vaan kirjoita, että nainen, varo sellaista miestä, joka käyttäytyy näin.

Luin se juttusi silloin ja siinä oli paljon kiinnostavaa. Tee se uudestaan tästä toisesta 'naisystävällisestä' näkökulmasta, niin ehkä kukaan ei poista sitä, vaan syntyy hyvää keskustelua.

Ja laita kopio tähänkin ketjuun niin että jos poistetaan, jää ehkä elämään tänne.

Vierailija
207/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ja miehet eivät pysy sinkkuina kun se avioliitto näyttää niin ylitsepääsemättömän vaikea yhtälö olevan? Mikä hemmetin hinku siihen on, miksi ei pysytä vapaina ja mennä ja tulla oman mielen mukaan? Voihan sen mukulan tehdä, tai parikin, ilman mitään vakisuhteita!

Saisi mies painua kukasta kukkaan niin kauan kuin kukaan huolii. Samoin nainen. Yksinhän nainen avioliitossakin jää pettäjämiehen kanssa! Vai tarvitaanko se äijä siihen jonkinlaiseksi arvonmerkiksi, minä sentään "pääsin" ihan naimisiin, minä "kelpasin"! On se toinen sitten mikä retku tahansa. Parempi retkun kanssa kuin ilman retkua?

Nykyajan nainen pärjää kyllä vaikka tekisi liudan lapsia ilma avioliittoa! Kaupan päälle jäisi oma vapaus, mikä on kultaa kalliimpi!

Vierailija
208/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomasin pettämisen heti. Miehen käytös muuttui. Hänestä tuli hyvin vetäytyvä, äkäinen ja ylimielinen. Mutta etuaivolohkon toiminta häiriintyy ihastumisen huumassa ja käytös muuttuu. Rakkaus ei näköjään tehnyt hyvää hänen käytökselleen ja sitä myöden meidän perhe hajosi. Hyvä kai että pelasi itsensä ulos nyt kun mullakin on vielä saumaa löytää todellinen rakkaus.

Vierailija
209/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pettäminen ainakin työkaverin kanssa onnistuu todella helposti. Ainakin jos on työ, jossa voi tehdä töitä etänä tai hoitaa omia asioita työajalla. Firman bileistäkin voi lähteä hyvissä ajoin ja ehtii kotiin jopa ajoissa.

Vierailija
210/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai huomaan ja tiedän. Mieheni ei kylläkään tiedä, että minä tiedän. Itse en pettäisi puolisoani missään olosuhteissa, vaikka vonkaajia on riittänyt.

Toivon, että lapset pärjäävät paremmin, kun elävät ydinperheessä. Kun lapset ovat siinä iässä, että lähtevät kotoa ja ovat omillaan, mies saa myös lähteä, tai minä lähden.

Olen kerännyt omaisuutta miehen tietämättä. Minulla on sijoitusasunto ja mökki, jotka ovat vuokralla. Mies ei tiedä näistä mitään.

Joten sinä aisankannattaja, odottele vielä rauhassa 10-12 vuotta, niin mieheni on sinun ja voit puolestani huolehtia hänestä hänen loppuelämänsä.

Vierailija
211/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia alistuin pettävään ja itsekkääseen mieheen niin pitkäksi ajaksi, kunnes lapset olivat aikuisia. Koska hyväksyin miehen kylmyyden ja välinpitämättömyyden itseäni ja lapsiamme kohtaan, on hän nyt havahtunut kuvittelemaan, että minä olisin ollut se, joka on myös pettänyt ja lapset ovat ties kenen tekemiä.

Vierailija
212/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai huomaan ja tiedän. Mieheni ei kylläkään tiedä, että minä tiedän. Itse en pettäisi puolisoani missään olosuhteissa, vaikka vonkaajia on riittänyt.

Toivon, että lapset pärjäävät paremmin, kun elävät ydinperheessä. Kun lapset ovat siinä iässä, että lähtevät kotoa ja ovat omillaan, mies saa myös lähteä, tai minä lähden.

Olen kerännyt omaisuutta miehen tietämättä. Minulla on sijoitusasunto ja mökki, jotka ovat vuokralla. Mies ei tiedä näistä mitään.

Joten sinä aisankannattaja, odottele vielä rauhassa 10-12 vuotta, niin mieheni on sinun ja voit puolestani huolehtia hänestä hänen loppuelämänsä.

Aisankannattaja on pettävän naisen puoliso.

Vierailija
213/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pettäminen ainakin työkaverin kanssa onnistuu todella helposti. Ainakin jos on työ, jossa voi tehdä töitä etänä tai hoitaa omia asioita työajalla. Firman bileistäkin voi lähteä hyvissä ajoin ja ehtii kotiin jopa ajoissa.

Kuka tahansa voi pettää, jos käyttää toisen luottamusta hyväksi. Miten siinä pystyy enää elämään itsensä kanssa?

Vierailija
214/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan teillä avioehto? Muuten mies saa puolet noista sijoitusasunnoista avio-oikeuden perusteella.

Kivan rakastavan parisuhteen mallin annatte lapsillenne, ei ihme että huonojen avioliittojen malli jatkuu sukupolvesta toiseen. Vielä 10-12 vuotta  tästä ainoasta elämästä  huonossa liitossa? Ei. Ei ikinä!

Vierailija
215/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä usko, että pettäminen on mitenkään yleistä. Minun tietooni ei ole tullut ikinä kenenkään pettämisiä enkä ymmärrä, millä ajalla kukaan ketään pettäisi, kun ihmisillä on arki niin täynnä velvotteita ja suorittamista, että ei aikaa jää muulle. Perheen asiat, kuskaamiset ja kaupassa käynnit, lastenhoitovuorot, ym. täytyy meillä ainakin suunnitella ja aikatauluttaa hyvin, että homma pyörii. Kyllä siinä huomaisi heti, jos jotakin ylimääräisiä menoja olisi. Toinen asia on reissutyössäolijat, ne ovat potentiaalisia pettäjiä. Yksinäiset illat, etääntyminen perheen asioista, paljon vapaa-aikaa. Harvoin hekään kuitenkaan pettävät ja eikä miehet juuri kitise naisen puutetta muutenkin, ihan sinkutkin. Miten ne varatut nyt sitten niin helposti reissullansa aina naisen saisivat. Enkä usko, että kovin moni nainen moiseen ryhtyisi.

Tiedän montakin pettäjää. Yksi sanoo tekevänsä remonttia mökillä, mutta on ihan toisaalla pettämässä, toinen on kalastusretkellä, mutta viihtyykin toisen naisen seurassa. Kolmas pettää työpaikallaan ja neljännellä reissumiehellä on vakipanoja siellä täällä. Se pettäminen on yleisempää kuin luuletkaan.

Vierailija
216/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä usko, että pettäminen on mitenkään yleistä. Minun tietooni ei ole tullut ikinä kenenkään pettämisiä enkä ymmärrä, millä ajalla kukaan ketään pettäisi, kun ihmisillä on arki niin täynnä velvotteita ja suorittamista, että ei aikaa jää muulle. Perheen asiat, kuskaamiset ja kaupassa käynnit, lastenhoitovuorot, ym. täytyy meillä ainakin suunnitella ja aikatauluttaa hyvin, että homma pyörii. Kyllä siinä huomaisi heti, jos jotakin ylimääräisiä menoja olisi.

Minulla, oravanpyörää pyörittävällä työssäkäyvällä perheenäidillä, on suhde naimisissa olevan miehen kanssa ja hyvin onnistuu näkeminen monta kertaa viikossa. Kauppareissua voi vähän venyttää ja lasten harrastusten aikanakin ehtii hyvin treffailla vaikka autossa ;-) Ja itsellä myös liikuntaharrastus, joten on ihan normaalia tulla hikisenä ja punaposkisena illalla "harrastamasta". Aviomiehen kanssa seksielämä täysin kuollutta ja liitto muutenkin rakoilee.

Vierailija
217/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä usko, että pettäminen on mitenkään yleistä. Minun tietooni ei ole tullut ikinä kenenkään pettämisiä enkä ymmärrä, millä ajalla kukaan ketään pettäisi, kun ihmisillä on arki niin täynnä velvotteita ja suorittamista, että ei aikaa jää muulle. Perheen asiat, kuskaamiset ja kaupassa käynnit, lastenhoitovuorot, ym. täytyy meillä ainakin suunnitella ja aikatauluttaa hyvin, että homma pyörii. Kyllä siinä huomaisi heti, jos jotakin ylimääräisiä menoja olisi.

Minulla, oravanpyörää pyörittävällä työssäkäyvällä perheenäidillä, on suhde naimisissa olevan miehen kanssa ja hyvin onnistuu näkeminen monta kertaa viikossa. Kauppareissua voi vähän venyttää ja lasten harrastusten aikanakin ehtii hyvin treffailla vaikka autossa ;-) Ja itsellä myös liikuntaharrastus, joten on ihan normaalia tulla hikisenä ja punaposkisena illalla "harrastamasta". Aviomiehen kanssa seksielämä täysin kuollutta ja liitto muutenkin rakoilee.

Jotenkin yllättävää, että liittonne rakoilee ja seksielämä on kuollut, vaikka sä panostat teidän liittoon noin antaumuksella. Kukaan ei ansaitse tollaista vaimoa.

Vierailija
218/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa eläviä naisia on paljon. Seksin takia ei rikota pitkää parisuhdetta, joten petit(e) ami(e) on ihan toimiva järjestely.

Vierailija
219/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan teillä avioehto? Muuten mies saa puolet noista sijoitusasunnoista avio-oikeuden perusteella.

Kivan rakastavan parisuhteen mallin annatte lapsillenne, ei ihme että huonojen avioliittojen malli jatkuu sukupolvesta toiseen. Vielä 10-12 vuotta  tästä ainoasta elämästä  huonossa liitossa? Ei. Ei ikinä!

No mitäs luulisit? On avioehto. Väittäisin myös, että elämämme on onnellisempaa kuin keskivertoperheillä yleensä. Ja tässä tapauksessa aisankannattaja on todellakin se ydinperheen ulkopuolinen.

Vierailija
220/277 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulisit? On avioehto. Väittäisin myös, että elämämme on onnellisempaa kuin keskivertoperheillä yleensä. Ja tässä tapauksessa aisankannattaja on todellakin se ydinperheen ulkopuolinen.

Ei olentapauskohtaista.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aisankannattaja