Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yli 40-vuotiaana ensimmäisen lapsensa saaneet jaksavat?

Vierailija
08.04.2006 |

Yöheräämiset ja kaikki muu..Kun itsestä tuntuu että alle kolmekymppisenäkään ei aina jaksaisi. En voi kuvitellakaan että aloittaisin kaiken alusta 40-vuotiaana!! Itse 60 vuotias kun lapset parikymppisiä, huh huh:(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt kaikki alle kolmekymppiset taas kilpaa tätä asiaa ihmettelemään, hopi, hopi!!!

Terveisin ihan hyvin jaksava 41-vuotias jolla 9kk ikäinen nukkuu pihalla.

Vierailija
22/27 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt kaikki alle kolmekymppiset taas kilpaa tätä asiaa ihmettelemään, hopi, hopi!!!

Terveisin ihan hyvin jaksava 41-vuotias jolla 9kk ikäinen nukkuu pihalla.

No jos luomusti sait niin onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon tykkää hoitaa lapsenlastaan, mutta pari kertaa kyllä sanonut ettei muistakaan enää (omat lapset 22 ja 25) että lasten hoito käy ihan työstä =)

Vierailija
24/27 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut 36-vuotiaana, isoäitini sai äitini 34-vuotiaana ja isoisoäitini sai isoäitini 32-vuotiaana.

Tähän täytyy lisäksi todeta, että äitini ja isoisoäitini saivat esikoisensa 25-vuotiaana, isoäitini sai esikoisensa 32-vuotiaana ja minä sain esikoiseni 34-vuotiaana.

Minulle ymmärrettävästi " mummoikä" on aina merkinnyt vähintään yli 50-, mieluummin yli 60-vuotiasta.

Vierailija
25/27 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka kehtaa puhua mummoilusta...? Kasvakaa itse tuohon ikään, niin huomaatte, että elämänne on vuosi vuodelta parempaa. Arvostatte itseänne ja ikäänne, ja kaikki " 40v. mummo" -jutut kuulostaa hölmöiltä.

Vierailija
26/27 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ottanut jo monta lasta tähän ikään (32 v.) mennessä, mutta kun niitä ei ole voinut saada. Ensin ei ollut miestä ja nyt emme tarvyssyistä lapsia saa. Ehkä sitten jonkun vuoden päästä, jos hyvin menee... Sittenkään en tiedä, onko lapsettomuus kohtalomme.

Äitini sain minut 27-vuotiaana ja kuopuksen 44-vuotiaana. Ei ole koskaan valittanut, ettei olisi jaksanut kuopuksen kanssa. Koskapa ihminen on sellaiseksi tehty, että voi synnyttää vanhanakin, varmaan yleensä jaksaakin ihan hyvin. Etenkin silloin, kun ei ole niitä aiempia yöheräämisiä takana... Monelle se vanhana saatu esikoinen on onnen täyttymys, kauan odotettu ja paljon rakastettu. Miksipä ei jaksaisi oman aarteensa kanssa!

Vierailija
27/27 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis piti kirjoittaa edelliseen " terveyssyistä"