Alkaa ärsyttämään nämä bussissa syöjät.
Just vieressä taas yks sankari söi banaania. Eilen aamulla jugurttia. Alkaa ärsyttämään. Pitäisi kieltää tuo syöminen busseissa.
Kommentit (34)
Samat sanat. Olen nykyään nähnyt monta hampurilaisateriaa suuhunsa laittavaa. Itse en osaa sitä siististi syödä, mutta ehkä muilla on taito hyppysissä. Kerran pikkulapsi söi rattaissa ja yht'äkkiä heitti hampurilaisensa. Onneksi Ei osunut keneenkään.
Kerran nuoret naiset söi jäätelöä ja pyyhki kätensä penkin sivuun. Ja naiset näytti hyvän perheen tytöiltä käsilaukkuineen.
Busseissa syöminen on kielletty.
Banaani haisee aivan hirveältä, joten banaaninsyöjille pitäisi olla porttikielto.
Minä vihaan kahvinjuojia. Onneksi fiksuimmat kuljettajat jättävät heidät pois bussista, samoin limsanjuojat.
Monet ruoat haisevat bussin kaltaisessa tilassa aivan kauhealta. Nimenomaan pika/grilliruoka, banaani, joku kinkkusämpyläkin haisee herkkäneinäisille oksennukselta!
Kahvi on nautintoaine. Jos on sitä mieltä bussissa pitää saada kofeiiniannos, niin kofeiinitabletit ovat paljon halvempi ja tehokkaampi tapa saada se!
Mun edessä joku syö aina jotain super pitkää patonkia:-)
Kerran bussikuski pysäytti kun matkustajalla oli kahvimuki. Juo tyhjäsi, sitten jatkamme.
Mies heitti uuden, hienon termari mukinsa ulos.
Mua ei se syöminen niin häritse. Vaan se MÄSSYTYS ääni, mikä joillaki lähtee.
Pahin et ryystäseen sieltä sämpylän välistä jonku täytteeen. Tai purkkaa suu auki syövät.
YÖÖÖÖÖÖK.
Vierailija kirjoitti:
Monet ruoat haisevat bussin kaltaisessa tilassa aivan kauhealta. Nimenomaan pika/grilliruoka, banaani, joku kinkkusämpyläkin haisee herkkäneinäisille oksennukselta!
Tää on niin totta! Ihanaa kun joku muukin ajattelee näin. Itseäni ei häiritse kahvi (olen sitä joskus itsekin juonut, myönnetään), varsinkin jos se on tiiviissä mukissa eikä voi läikkyä, tai hedelmät kuten mandariinit tms., mutta ihan en tajua, miksi lähiliikenteen bussissa pitää vetää ns. ruokaruokaa, tyyliin lihapullia, rahkaa tai reissumiestä. Lähinnä juuri se haju häiritsee.
Kerran metrossa nuori mies söi nuudeliateriaa.
Jos mulla ei olisi ollut oma lapsi mukana, olisin mennyt kysymään nuorison edustajalta, että eikö sun äitisi ole opettanut, että ruoka syödään pöydän ääressä?
Jep. Ja miten vittu aikuisetkin ihmiset jauhavat ruokaansa/purkkaa suu auki, eikö ole minkäänlaisia käytöstapoja. Sen kamalan äänen lisäksi nimittäin se näky oksettaa.
En ymmärrä mikä siinä on niin häiritsevää. Toki roskaruoka on erikseen ja jotkut murustavat sipsit ynnä muut, mutta mitä vikaa on jonkun juotavan jugurtin tai sämpylän syömisessä? Itse menen joka aamu 6 töihin, eikä yhtään huvittaisi herätä aikaisemmin kuin puoli viisi ihan vaan että voin syödä, joten teen sen samalla kun istun bussissa. Säästää aikaa.
Enemmän mua henkilökohtasesti häritsee puhelimeen huutajat ja musiikkia soittavat teinit, niistä lähtee oikeasti jotain häiriötä toisinkuin syömisestä.
Kaupunkiliikenteessä en kyllä edes keksi syytä miksi pitäisi syödä, pitkän matkan busseissa jotenkin ymmärrän. Jos on pakko niin pitäis olla jotain hajutonta ja hiljaista, tyyliin myslipatukka tms. Juomana kahvi ja energiajuomat on jotain ihan hirveää.
Itse syön usein bussissa banaania ja tarjoilen myös muille matkustajille (muutama ylimääräinen mukana). Ei ole koskaan tullut minkäänlaisia kommentteja. Ruoan tuoksu bussissa on aivan jumalallisen ihana, ja piristää matkaa oikein mukavasti. En tajua näitä valittajia, joskus syön purilaista ja jos paperi on loppu, niin pyyhkäisen kädet tuoliin lähtiessäni.
Älkää siis valittako pikkujutuista!!!
Vierailija kirjoitti:
Busseissa syöminen on kielletty.
Banaani haisee aivan hirveältä, joten banaaninsyöjille pitäisi olla porttikielto.
Minä vihaan kahvinjuojia. Onneksi fiksuimmat kuljettajat jättävät heidät pois bussista, samoin limsanjuojat.
Hajuvedet haisevat hirveiltä, joten hajuvesienkäyttäjillä pitäisi olla porttikielto kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkiliikenteessä en kyllä edes keksi syytä miksi pitäisi syödä, pitkän matkan busseissa jotenkin ymmärrän. Jos on pakko niin pitäis olla jotain hajutonta ja hiljaista, tyyliin myslipatukka tms. Juomana kahvi ja energiajuomat on jotain ihan hirveää.
Söin aikoinaan kaupunkiliikenteessä evääni (leipää tms.), koska koulun päättymisen ja harrastuksen alkamisen välissä oli tunti aikaa ja harrastukseen täytyi koululta matkustaa kahdella bussilla.
Eihän busseissa sais ees syödä, ainakaan kaupunkiliikenteen busseissa. Yks kuski tuli sanomaan pikkulapsen äidille, kun se syötti lapselleen banaania. Toisaalta ihan oikein, niistä kuorista lähtee hirvee käry, jos ne on koko päivän busan roskiksessa.
Entä joku diabeetikko, jolla on pakko syödä tai juoda kun Verensokerit voi olla vaarallisen matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän busseissa sais ees syödä, ainakaan kaupunkiliikenteen busseissa. Yks kuski tuli sanomaan pikkulapsen äidille, kun se syötti lapselleen banaania. Toisaalta ihan oikein, niistä kuorista lähtee hirvee käry, jos ne on koko päivän busan roskiksessa.
Banaaninkuorten käry on vähiten häiritsevimmästä päästä oleva juttu bussissa haisevista asioista.
Ota säkin ensi kerralla omat eväät mukaan, niin ei tarvii kadehtia muiden eväitä.