Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa ärsyttämään nämä bussissa syöjät.

Vierailija
24.10.2017 |

Just vieressä taas yks sankari söi banaania. Eilen aamulla jugurttia. Alkaa ärsyttämään. Pitäisi kieltää tuo syöminen busseissa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestiko ihmiset syö bussissa aamulla!? Miten ne edes kehtaa? Siis sehän on a) kielletty ja b) todella noloa ja huonoa käytöstä. Vähän sama kuin meikkaisi bussissa, eikö ihmisillä ole edes alkeellisia käytöstapoja?

Vierailija
22/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan niitä, jotka syövät kebabia, kiinalaista tai muuta haisevaa bussissa. Jos vetää jonkun perussämpylän, niin se ei haittaa. Hedelmät ja kahvi tms. ei myös haittaa. Mutta ne majoneesi, valkosipuli, lihankäry, rasvanhaju -roskaruokasetit haittaavat. Yök. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla alkoi bussissa haista todella omituiselle, ihan kuin jokin mätänisi ja haju vain voimistuu. Aikansa siinä kesti ennen kuin ymmärsin mistä haju on peräisin ja että mun takana istuva syö aamiaiseksi jotain, joka hajun perusteella olisi kuulunut jo muutama viikko takaperin biojätteeseen. 

Vierailija
24/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä joku diabeetikko, jolla on pakko syödä tai juoda kun Verensokerit voi olla vaarallisen matalalla.

No viettääkö ne diabeetikot koko päivän bussissa? Eivätkö voi syödä ennen bussiin tulemista tai bussista nousemisen jälkeen??? Luoja miten yksinkertaisia.

Vierailija
25/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran bussikuski pysäytti kun matkustajalla oli kahvimuki. Juo tyhjäsi, sitten jatkamme.

Mies heitti uuden, hienon termari mukinsa ulos.

Varmasti. Että bussikuski ensin päästi miehen termareineen kyytiin, sitten pysäytti kiukutellakseen jostain hiton kahvin juonnista, koska tietenkin kuskilla on aikaa moiseen, eihän sillä aikataulua olekaan ei... Ja kaupan päälle sinä vielä näit, mten mies viskasi tosta vaan pihalle "uuden, hienon termarinsa". Oliko siinä hintalappu vielä kiinni, vai mistä päättelit tämän?

Juu. Kyllä näin on käynyt. :D

Noin muuten, mua ei häiritse jos joku nakertaa evästä bussissa, jos nyt ei ihan jotain haisevaa aurajuustopizzaa tms. kisko. Lyhyt matkahan lähiliikenteessä loppupeleissä yleensä on.

Vierailija
26/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta henkilöauto niin kukaan ei syö ja mässytä siellä ilman lupaasi. Joukkokuljetusväline on joukkokuljetusväline ja ihmiset harrastavat niissä mitä sattuu.

Vierailija
27/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä siinä on niin häiritsevää. Toki roskaruoka on erikseen ja jotkut murustavat sipsit ynnä muut, mutta mitä vikaa on jonkun juotavan jugurtin tai sämpylän syömisessä? Itse menen joka aamu 6 töihin, eikä yhtään huvittaisi herätä aikaisemmin kuin puoli viisi ihan vaan että voin syödä, joten teen sen samalla kun istun bussissa. Säästää aikaa.

Enemmän mua henkilökohtasesti häritsee puhelimeen huutajat ja musiikkia soittavat teinit, niistä lähtee oikeasti jotain häiriötä toisinkuin syömisestä.

Bussissa syöminen on KIELLETTY. Vai luuletko, että se hampurilainen/jäätelö-kieltomerkki siellä tarkoittaa, että ainoastaan hampurilaisia ja jäätelöä ei saa syödä? Okei, siinä tapauksessa vienkin jatkossa cockerspanielini kaikkiin niihin ruokakauppoihin, joiden ovessa on kielletty vain snautserit tai dobermannit.

Vierailija
28/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen joskus bussissa hörppinyt vettä pullosta tai syönyt yksittäispakatun myslipatukan, mutta noita jugurtteja, nuudeleita ja hampurilaisia en ymmärrä.

Ja banaaneista, hyi hitto. Olen niille allerginen enkä siedä sitä hajua, ikenet alkavat kihelmöidä ja sylkeä erittyä suussa. Bussi vielä niin pieni suljettu tila ettei sieltä pääse sitä banaania pakoon kuin jäämällä pysäkille.

Vierailija
29/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt seutuliikenteen bussissa Espoo - Helsinki välillä nuoren naisen syövän haarukalla salaattia ja toisen kerran lusikalla jugurttia. Aika kova nälkä pitää olla. Jotenkin ymmärrän vielä korkeintaan omenan tai proteiinipatukat, mutta kyllä tuollainen syöminen kuuluu muualle kuin bussiin, etenkin kun syöminen bussissa on säännöissä kielletty.

Vierailija
30/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore ruisleipä paperipussissa haisee bussissa kamalalta jostain syystä.

Vierailija
31/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidetaan puhua vain lähiliikenteen busseista, mutta jos menen pikabussilla viiden tunnin matkan niin siellä kyllä syön jotain evästä. Maha ei kestä liian pitkiä ruokailuvälejä

Vierailija
32/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeestiko ihmiset syö bussissa aamulla!? Miten ne edes kehtaa? Siis sehän on a) kielletty ja b) todella noloa ja huonoa käytöstä. Vähän sama kuin meikkaisi bussissa, eikö ihmisillä ole edes alkeellisia käytöstapoja?

En ymmärrä alkuunkaan, miten jotakuta voi häiritä toisen meikkaaminen :D Itse siis hädintuskin meikkaan, mitä nyt kevyesti sipaisen kahta meikkituotetta ja that's it. Mikä ihme siinä voi häiritä? :D

Vierailija
33/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että olen joskus bussissa hörppinyt vettä pullosta tai syönyt yksittäispakatun myslipatukan, mutta noita jugurtteja, nuudeleita ja hampurilaisia en ymmärrä.

Ja banaaneista, hyi hitto. Olen niille allerginen enkä siedä sitä hajua, ikenet alkavat kihelmöidä ja sylkeä erittyä suussa. Bussi vielä niin pieni suljettu tila ettei sieltä pääse sitä banaania pakoon kuin jäämällä pysäkille.

Ai olet ihan hörppinyt vettä pullosta? :'D Kuule sitä vettä saa hörppiä ihan rauhassa. Minä hörpin kaupassakin vettä pullostani, jos janottaa.

Vierailija
34/34 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä alkuunkaan, miten jotakuta voi häiritä toisen meikkaaminen :D Itse siis hädintuskin meikkaan, mitä nyt kevyesti sipaisen kahta meikkituotetta ja that's it. Mikä ihme siinä voi häiritä? :D

No mitä helvettiä? :D MEIKKAAMINEN. Olen nähnyt monesti naisten meikkaavan julkisesti eikä ole ikinä käynyt mielessäkään, että siinä olisi jotain kamalaa. Voisiko joku kertoa miksi on kamalaa kun toinen laittaa kosmetiikkaa lärviinsä sinun nähtesi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi