Oi voi! :) Otin yhteyttä
Mieheen, jonka luulin leikkineen tunteillani. Välissä oli useampi kuukausi välirikkoa. Tarkoituksenani oli vain kysyä khuulisti asiat, jotta saan mielenrauhan eikä se häiritse enää nykypäivää. Yllätys olikin melkoinen, kun mies kertoi ihan avoimesti ihastuksesta, vääristä tulkinnoistaan minun suhteeni ja sen sellaisesta! Ei hän siis leikkinytkään tunteillani. On niin kauhean surullista saada aina tietää jälkeenpäin kaikki tällaiset asiat.
Eräs eksistäni otti yhteyttä minuun lähemmäs 10 vuotta (pieni pyöristys....) eron jälkeen, koska ei ollut KEHDANNUT aiemmin! Ja hänellä oli romanttisia tunteita... siis vuosia eron jälkeen!
Voihan perhana sentään... tulee niin kovin surku olo! Voi kunpa vain miehet uskaltautuisivat kertomaan asiat suoraan heti. Ottamaan yhteyttä ihan maksimissaan vuosi erosta jne. Eikä odottamaan hamaan tulevaisuuteen, kun kaikki on jo myöhäistä! :(
Nyt olemme ensimmäisenä mainitun kanssa yhteydessä taas. Minulla ei ole hajuakaan mihin tämä johtaa, mutta seksuaalista vetovoimaa on kyllä riittämiin :) Ja nyt näen hänet paremmassa valossa tietäessäni totuuden menneistä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Voi miten ihanaa. Missä tutustuitte eka kerran? Millainen mies on sun hoiviin päässyt? Kuulostat ihanalta naiselta, se mies on taatusti onnensa kukkuloilla. :)
:) Miehen työn kautta. Nyt kun hän ei jauha pelkästä halustaan minua kohtaan, on ollut mukavaa jutella. Toivottavasti hän on onnensa kukkuloilla :D
Itse olen tosi kiinnostunut hänestä seksuaalisesti, mutta yhtä paljon pään sisällöstä. Hän puhuu ja kirjoittaa fiksusti, on hauska ja haluttava. Hän osaa ottaa minut oikein... :) Vaikka on sekin suloista, jos mies on vähän alku-ujo seksiasioissa. Kuitenkin tuollainen määrätietoisuus on mukavaa vaihtelua. Mutta kuten sanottua, en ajattele häntä vain seksin takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille rakkauteen ja elämään <3
Kiitos :) Toivottavasti tulee rakkautta ja yhteistä elämää :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Asutteko kaukana toisistanne? Kuinka tulette näkemään toisianne? Miten tulette järjestämään jatkossa tapaamiset vai jatkuuko yhteydenotto vain viesteillä?
Asumme naapurikaupungeissa ja mies on yli 30, minä alle. Sen tarkemmin en kerro. Tapaamiset eivät ole mikään ongelma :) ap
Miehellä yli 30cm, no ei ihme että on mieleen jäänyt!
Joko muuttoauto karautti ulko-ovelle?
Vierailija kirjoitti:
Mieheen, jonka luulin leikkineen tunteillani. Välissä oli useampi kuukausi välirikkoa. Tarkoituksenani oli vain kysyä khuulisti asiat, jotta saan mielenrauhan eikä se häiritse enää nykypäivää. Yllätys olikin melkoinen, kun mies kertoi ihan avoimesti ihastuksesta, vääristä tulkinnoistaan minun suhteeni ja sen sellaisesta! Ei hän siis leikkinytkään tunteillani. On niin kauhean surullista saada aina tietää jälkeenpäin kaikki tällaiset asiat.
Eräs eksistäni otti yhteyttä minuun lähemmäs 10 vuotta (pieni pyöristys....) eron jälkeen, koska ei ollut KEHDANNUT aiemmin! Ja hänellä oli romanttisia tunteita... siis vuosia eron jälkeen!
Voihan perhana sentään... tulee niin kovin surku olo! Voi kunpa vain miehet uskaltautuisivat kertomaan asiat suoraan heti. Ottamaan yhteyttä ihan maksimissaan vuosi erosta jne. Eikä odottamaan hamaan tulevaisuuteen, kun kaikki on jo myöhäistä! :(
Nyt olemme ensimmäisenä mainitun kanssa yhteydessä taas. Minulla ei ole hajuakaan mihin tämä johtaa, mutta seksuaalista vetovoimaa on kyllä riittämiin :) Ja nyt näen hänet paremmassa valossa tietäessäni totuuden menneistä.
Et maininnut muuta kuin "seksuaalisen vetovoiman" ja "paremmassa valossa menneisyyden tähden" sellainen ei pitkälle kanna. Nykyisyys ja tulevaisuus on se minkä pohjalle se suhde rakennetaan, ei siinä auta taustapeiliin tuijottamalla rakentaa tulevaisuutta. Seksuaalisella vetovoimalla ei parisuhteessa pitkälle pötkitä.
Millainenhan saamaton nahjus sekin on kun naisen näköjään pitää kaikki hoitaa yhteydenotoista lähtien.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et maininnut muuta kuin "seksuaalisen vetovoiman" ja "paremmassa valossa menneisyyden tähden" sellainen ei pitkälle kanna. Nykyisyys ja tulevaisuus on se minkä pohjalle se suhde rakennetaan, ei siinä auta taustapeiliin tuijottamalla rakentaa tulevaisuutta. Seksuaalisella vetovoimalla ei parisuhteessa pitkälle pötkitä.
Mä olen pitkässä suhteessa ja ei vi**tu jos ei olisi vahvaa seksuaalista vetovoimaa toiseen niin erottu ois ainakin sata kertaa.
Kyllä se seksuaalinen vetovoima on tärkeää, ja itselleni myös se että oikeasti pystyin menemään niinkin pitkälle vain pari kuukautta eroni jälkeen. Minä en aivan kenen kanssa tahansa lähde noin fyysiseen kontaktiin :) Meille tuli välirikko muutama kuukausi sitten ja olin tainnut sanoa, etten halua kuulla koko miehestä mitään. Tämä siksi, että luulin hänen vain pelailevan tunteillani. Sitä paitsi luulin vain kysyväni, että miksi leikit tunteillani, saatuani vastauksen luulin vain sanovani että okei ja heippa sitten. Ja jatkavani elämää. Mutta ei se sitten mennytkään ihan niin :) ap
"Olin tainnut", koska rehellisesti sanottuna en muista mitä kaikkea silloin sanoin. Miehen mukaan en halunnut enää kuulla hänestä. Ap
Sanot että miesten pitäisi olla avoimia ja silti itse pelaat pelejä etkä kerro kuinka paljon miestä haluat. Ei ihme että miehet hämmentyy ja pitää sinua kylmänä.
Toivottavasti sinäkin kehitit avoimuudessasi suhteen aikana ja opit puhumaan tunteistasi ja haluistasi.
Vierailija kirjoitti:
Sanot että miesten pitäisi olla avoimia ja silti itse pelaat pelejä etkä kerro kuinka paljon miestä haluat. Ei ihme että miehet hämmentyy ja pitää sinua kylmänä.
Toivottavasti sinäkin kehitit avoimuudessasi suhteen aikana ja opit puhumaan tunteistasi ja haluistasi.
En pelaa pelejä vaan olen ujo. Ei minulla käynyt mielessäkään, että vaikuttaisin TORJUVALTA miehen mielestä. Mielestäni vaikutin ihastuneelta mutta ujolta :) Joten annan vääriä signaaleja tahattomasti.
Kyllä minä tsemppasin ja sanoin lopulta suoraan mitä häneltä toivon. Aavistelin, ettei hän ota vieläkään selvää aikeistani, joten ajattelin tehdä selväksi tai selvemmäksi.
Ap
Huono olen kyllä puhumaan tunteistani, aina olen ollut :) Mutta tähän olen tottunut. Jossain vaiheessa kuitenkin yleensä ymmärrän, jos on pakko avata suu ja kertoa asiat suoraan. Mutta olen tunneasioissa herkkä ja pelkään aina satuttavani itseni. On helpompaa olla ujo ja viileän oloinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asuuko mies Maskussa?
Ei vaan Porvoossa
Onko jo Porvoon pappi kutsuttu paikalle?
Se on ihan selkee pelimies. Olet vain yksi muiden joukossa. Et ole uniikki.
Onnea teille rakkauteen ja elämään <3