Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok kun miespuolinen työkaveri sanoi näin "juuri ja juuri mahduit siitä kun vedin ky*vän sisään*

Vierailija
23.10.2017 |

Tyttärelle 17v oli sanottu näin kun olivat purkaneet tukkukuormaa ja tyttö meni kylmiössä ohitse ahtaasta välistä. Sanoja oli n. 50v mies. Tytär kysyy uskaltaako hän sanoa asiasta ettei häntä pidetä hienohelmana kun vanhemmat naistyöntekijät ovat muutenkin nihkeitä häntä kohtaan.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen on kaikkien helppo viisastella mitä olisivat sanoneet "no ei varmaan kenny hiki tulee niin pienellä työllä", "oon mä kuullunettä kylmässä vedessä kutistuu, näppärää jos iän myötä se katoaa muutenkin", "mitäpä sitä turhia välineitä tiellä roikottaa", "no on se hyvä että pappa keskittyy oleellisiin asioihin työajalla"

Vierailija
42/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä.

Ikävää, etteivät ikämiehet ymmärrä, ettei tuollaisia puhuta lasten kuullen.

Tuon 50-kymppisen äiti saattaa vielä olla elossa. Hänkin varmasti nauttisi noista reippaista puheista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuat kyllä itsekin että ei ole.

Muistatko, millaista oli olla nuori? Ällöttävintä mitä saattoi kuvitella oli että vanhat äijät heittää jotain rasvaista läppää. Sehän on niin harmitonta, eihän se satu eikä jätä jälkiä, vai?

Aikuiselle naiselle tollasta ei sanottais, mutta nuori tyttö on hyvä uhri; ei luultavasti osaa sanoa vastaan.

Eli huomautus äijille, ilman muuta!

Kyllä tyttärille pitää kasvattaa niin vankka itsetunto että sanallinen vastine lentää silmää räpäyttämättä.

Saman ikäisenä (17 v.)kesätöissä sattunutta:

Eräs herrasmies esitti näyttävänsä munansa, avasi vetoketjun ja veti sen samantien kiinni.

Tympeällä äänellä tokaisin: "- Olipa pieni. "

Hämmentyneenä mies sopersi: "-Ethän sä edes nähnyt mitään.

"-Niinpä, koska se oli niin pieni."

Miesporukka räjähti nauramaan ja kohtelu muuttui asiallisen toverilliseksi.

Loppuajan sai olla rauhassa ylilyönneiltä.

Vierailija
44/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteen on kaikkien helppo viisastella mitä olisivat sanoneet "no ei varmaan kenny hiki tulee niin pienellä työllä", "oon mä kuullunettä kylmässä vedessä kutistuu, näppärää jos iän myötä se katoaa muutenkin", "mitäpä sitä turhia välineitä tiellä roikottaa", "no on se hyvä että pappa keskittyy oleellisiin asioihin työajalla"

No itse olen noissa tilanteissa ollut aina erittäin sanavalmis. En jaksa ottaa kovin vakavasti ja itseeni moisia vitsinmurjaisu yrityksiä, ja heitän läppää takaisin - varsinkin jos olen huomannut millainen persoona kyseessä :) Usein vanhoilla miehillä on outo käsitys huumorista.

Eri asia papparaiset ovat kigguliaan hieromassa tai jatkuvasti siitä puhuvat, sitten harkitsisin toimenpiteitä. Kukin reagoi tavallaan ja tekee sitten itse päätöksen sanooko asiasta.

-18v

Vierailija
45/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain todennut, että "Ihmeen paljon se viisi senttiäkin auttoi. Kiitoksia paljon!"

Tuo on kyllä sellaista harrasmenttia, että Amerikassa ukkelilta lähtis työpaikka välittömästi.

Vierailija
46/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpä on inhottava sana.

Vierailija
47/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avaus on taas esimerkki siitä miksi naisten ja miesten ei kannattaisi olla samassa työpaikassa. Meillä heitetään jatkuvasti tuollaista läppää eikä kukaan pidä sitä minään muuna kuin huumorina. Esim. joku on vessassa ja oven takaa kysytään, että runkkaatko sä siellä vai mikä maksaa. Tai katsotaan työkaveria silmiin ja sanotaan, että vaikken homo olekaan, niin olet kyllä kaunis mies. Ja sitten sitä nauretaan ja päivä sujuu taas vähän leppoisammin.

Jos tyttäresi traumatisoitui, niin eihän siinä auta kuin nostaa hirveä haloo asiasta.

Vierailija
48/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee tyyppi, miten tän asian ulostulo on kestänyt kauan!

Vierailija
49/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mautonta lähteä hekumoimaan jollain tälläisillä törkyjutuilla, sääliksi käy kyllä sitä kuka tälläisen myllytyksen kohteeksi joutuu.

Vierailija
50/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä.

Ikävää, etteivät ikämiehet ymmärrä, ettei tuollaisia puhuta lasten kuullen.

Tuon 50-kymppisen äiti saattaa vielä olla elossa. Hänkin varmasti nauttisi noista reippaista puheista. :D

Kertoo paljon sinun asenteestasi ja ylimielisyydestä muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
51/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä ajattelee ei kannata sanoa ääneen.

Vierailija
52/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö kaikki ottaa niin vakavasti? Hän on mies ja sinä olet nainen. Miksi kiellät faktat?

Näin se vain on! Kansan enemmistön mielestä tuo tasa-arvovouhotus on mennyt jo aivan liian pitkälle. Miehet eivät saa olla miehiä eivätkä naiset naisia! Tuo 50-vuotias mies olisi vain halunnut, että apn 17-vuotias tytär olisi imenyt kyrpää siellä kylmiössä niin kuin 17-vuotiaitten tyttöjen kuuluukin.

Laura Huhtasaari presidentiksi 2018!

Kun Laurasta tulee presidentti 2018 ja Perussuomalaisista pääministeripuolue saadaan kansan enemmistön arvopohjan mukaiset lait. Parisuhteen sisäinen raiskaus dekriminalisoidaan, suojaikärajat poistetaan ja lapset pääsevät imemään vanhempien miesten peeniksiä työpaikan kylmiössä!

Aioin äänestää Kokoomusta mutta nyt ääneni menee kyllä Perussuomalaisille!

Ei hyvät ihmiset.

Vierailija
53/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk, oksentaisin seinään jos joku työkaveri puhuisi minulle kyrvästään.

Oksennat, jos miespuolinen ihminen puhuu sinulle kyrvästä? Huh, eikö tuo ole vähän outo reaktio. Kyrpä on ihan normaali kiva juttu. Miksi siihen pitää suhtautua noin erikoisella tavalla? Mitä oksettavaa siinä muka on? Etkö pidä kyrvän ulkonäöstä? Vai mikä asiassa noin tytyä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi