Onko ok kun miespuolinen työkaveri sanoi näin "juuri ja juuri mahduit siitä kun vedin ky*vän sisään*
Tyttärelle 17v oli sanottu näin kun olivat purkaneet tukkukuormaa ja tyttö meni kylmiössä ohitse ahtaasta välistä. Sanoja oli n. 50v mies. Tytär kysyy uskaltaako hän sanoa asiasta ettei häntä pidetä hienohelmana kun vanhemmat naistyöntekijät ovat muutenkin nihkeitä häntä kohtaan.
Kommentit (53)
Eihän tämä vaan ollut Kuopiossa? :D
Musta tällaisen aloituksen kirjoittaminen osoittaa suurta tyhmyyttä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ämmät luultavasti toteaisivat sille miehelle " mitä suotta, eihän sitä olisi kuitenkaan huomannut olitko vetänyt sisään vai et".
Terveisin se vanha ämmä.
Ps. Ihan turhaan olen odottanut sitä päivää, että joku kourisi minuakin, jotta saisin sanoa jonkun valitun sanan ... Sellaisen, joka takaisi ettei se mies vähään aikaan kourisi ketään.
Nuorena pelkää kourimista. Vanhana toivoo että joku kourisi. Sellainen on monen naisen elämänkaari.
Kouriminen on sellaista käpälöintiä, joka on epätoivottua. Se on epätoivottua vanhanakin, joten älä ota asiakseksesi yrittää sitä tarjoilla minkään ikäisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Musta tällaisen aloituksen kirjoittaminen osoittaa suurta tyhmyyttä.
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Aivan selvää seksuaalista häirintää. Tytön pitäis kertoa pomolleen.
Minusta tuo ei ole seksuaalista häirintää, vaan vaikeammin tilastoitavaa epäasiallista puhetta.
Näitä sanojia tulee vastaan koko työelämän ajan. Joskus on kyse häirinnästä, mutta usein tuollaisilla miesvaltaisilla duunareilla on oma kielenkäyttönsä. Itse olen laittanut näitä sanojia kuriin keksimällä vielä pahemman tai paremman sanonnan liittyen noihin kommentteihin. Olen kasvanut isoveljien kanssa ja joutunut usein "panemaan paremmaksi" tyhmän kuuloisia kommentteja. Olen myös harrastanut mm. potkunyrkkeilyä ja "viihtynyt" tatamilla, josta luulen olevan enemmänkin henkistä kuin fyysistä hyötyä. Itse asiassa nautinkin siitä, kun mölypäät hiljenevät. Ei kannata olla liian herkkä, mutta toki selvään kiusaamiseen pitää puuttua. Kiusoittelu on sitten vähän toinen asia.
Älkää hyvät vanhemmat kasvattako muutenkaan tyttäriänne liian kilteiksi. Joskus ärräpäitäkin kannattaa antaa tulla.
Yäk, oksentaisin seinään jos joku työkaveri puhuisi minulle kyrvästään. Ja sen jälkeen hankkisin kaverille virallisen varoituksen ja kuukauden pakollisen koulutuksen seksuaalisesta ahdistelusta joka pitäisi suorittaa omalla ajalla.
Ei todellakaan ole ok.
Olisin sanonut että se ei nyt auttanut mitään kun ei todennäköisesti kovin isosta pelistä ole kyse kun sitä pitää yrittää ääneen mainostaa. Lisäksi olisin ilmoittanut että ymmärrätkö että olen alaikäinen ja kyseinen henkilö vanhempi kuin oma vaarini.
No nyt tyttö tietää, että 50-v työkaveri on kiinnostunut..Ehkä kiima herää jossain vaiheessa syksyä ja tarinalla on onnellinen loppu :-))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö kaikki ottaa niin vakavasti? Hän on mies ja sinä olet nainen. Miksi kiellät faktat?
Näin se vain on! Kansan enemmistön mielestä tuo tasa-arvovouhotus on mennyt jo aivan liian pitkälle. Miehet eivät saa olla miehiä eivätkä naiset naisia! Tuo 50-vuotias mies olisi vain halunnut, että apn 17-vuotias tytär olisi imenyt kyrpää siellä kylmiössä niin kuin 17-vuotiaitten tyttöjen kuuluukin.
Laura Huhtasaari presidentiksi 2018!
Kun Laurasta tulee presidentti 2018 ja Perussuomalaisista pääministeripuolue saadaan kansan enemmistön arvopohjan mukaiset lait. Parisuhteen sisäinen raiskaus dekriminalisoidaan, suojaikärajat poistetaan ja lapset pääsevät imemään vanhempien miesten peeniksiä työpaikan kylmiössä!
Aioin äänestää Kokoomusta mutta nyt ääneni menee kyllä Perussuomalaisille!
Vastenmielistä.
Ikävää, etteivät ikämiehet ymmärrä, ettei tuollaisia puhuta lasten kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö kaikki ottaa niin vakavasti? Hän on mies ja sinä olet nainen. Miksi kiellät faktat?
Näin se vain on! Kansan enemmistön mielestä tuo tasa-arvovouhotus on mennyt jo aivan liian pitkälle. Miehet eivät saa olla miehiä eivätkä naiset naisia! Tuo 50-vuotias mies olisi vain halunnut, että apn 17-vuotias tytär olisi imenyt kyrpää siellä kylmiössä niin kuin 17-vuotiaitten tyttöjen kuuluukin.
Kun Laurasta tulee presidentti 2018 ja Perussuomalaisista pääministeripuolue saadaan kansan enemmistön arvopohjan mukaiset lait. Parisuhteen sisäinen raiskaus dekriminalisoidaan, suojaikärajat poistetaan ja lapset pääsevät imemään vanhempien miesten peeniksiä työpaikan kylmiössä!
Juuri näin! Myös Keskustapuolue on etääntynyt niin paljon tavallisen ihmisen arvoista, että aion äänestää koko kansan Lauraa ja Perussuomalaisia!
Luultavasti vitsiksi tarkoitettu ja ainakin minusta mauton varsinkin ikäeron takia, tyttöhän on ihan lapsi vielä.
Enpä nyt tiedä kannattaako tuosta jälkikäteen mitään haloota nostaa, mutta seuraavalla kerralla kannatta olla vähän sanavalmiimpi ja sanoa että tuollaiset jutut ei naurata ja saa loppua.
Juuri näin! Myös Keskustapuolue on etääntynyt niin paljon tavallisen ihmisen arvoista, että aion äänestää koko kansan Lauraa ja Perussuomalaisia![/quote]
Samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aioin äänestää Kokoomusta mutta nyt ääneni menee kyllä Perussuomalaisille!
Kokoomuksessa on ollut samanlaisia ajatuskia, jopa istuvalla presidentillä.
Itse olisin iskenyt ukolle takaisin "Kappas, sinunko kjyrpäs se olikin. Sitten minulla on vielä pystyssä!"
Tuollainen hauska ja nokkela puhe on hyvä strategia ohjata lapsen ajatukset sukupuolielimiin ja niiden käyttöön. Kyllä tuollainen 17-vuotias on ollut kiimassa jo monet kerrat. Toivottavasti ensi kerralla tärppää!
Terhi 51 v.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin iskenyt ukolle takaisin "Kappas, sinunko kjyrpäs se olikin. Sitten minulla on vielä pystyssä!"
T.Tuore 18v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Myös Keskustapuolue on etääntynyt niin paljon tavallisen ihmisen arvoista, että aion äänestää koko kansan Lauraa ja Perussuomalaisia!
Samoin!
Hyvin argumentoitu ja hienoa, että toit tämän mukaan keskusteluun!
Oli asiatonta, itse rupeaisin avoimesti halveksimaan kyseistä paskaa, mutta en näin jälkikäteen sanoisi enää mitään. Jos toistuu saattaisin sanoa kovaan ja halveeraavaan ääneen "hyi yöök".