Myllylän tytär iltiksessä
https://www.is.fi/viihde/art-2000005419677.html
Että harva on kokenut sellaista julmuutta kuin äitinsä. No luuleppa rauhassa.. julmuutta kokee jatkuvasti viattomat perheenjäsenet, joiden läheinen tekee jotain pahaa tai väärää.
Kommentit (6)
Ehkä asian esiin nostaminen pistää edes jonkun miettimään, mitä sanoo ja kenelle. Viattomien sivullisten kokema kiusaaminen ja häirintä on aina väärin, ja siitä todella voi kärsiä vaikka joku muu kärsisi vielä pahemmin. Myllylänkin voisi antaa jo levätä rauhassa ja lopettaa hänen läheistensä piinaamisen. Tuntuu, että monia tappajiakin kohdellaan inhimillisemmin kuin yhden urheilulajin sääntöjä rikkonutta.
Mika Myllylä hylkäsi lapsensa ja vaimonsa tekemällä itsemurhan.
Ehkä se ei ole pahinta julmuutta, mutta julmuutta kuitenkin. Kertakaikkista itsekkyyttä.
Miksi haluaa julkisuuteen? Antaisi tytärkin asian olla.
Mä muistan tuon ajan ja vihan dobing skandaalista hyvin. Luulen, että me ei edes osata kuvitella millaista vihaa törkeyttä nainen on saanut päälleen. Minäkin olen lapsena kokenut paljon isältäni julmuutta mutta en menisi tähän vertaamaan.
Suomen kansa murhasi Myllylän, joka oli herkkä ihminen, tekoa ei voi itsekkääksi väittää yhtään mitenkään. Hän ei vaan kertakaikkiaan kestänyt tilannetta eikä nähnyt siitä muuta ulospääsyä.
Eikö me voitaisi täällä edes jättää hänen perheensä rauhaan?
No jos antaa haastatteluita lehtiin, niin kyllä niitä on oikeus kommentoida. Täälläkin. Ihmiset on julmia. Joku sanoi, että tappajiakin kohdellaan inhimillisemmin. Onko kokemusta? Jos ei, niin turha väite.
No juu, minut on oma isä uhannut tappaa useamman kerran kun olin lapsi, ja heittänyt (ohi) tavaroilla, minua myös seks hyväksikäytettiin alle 2 v, kai se jonkinlaista julmuutta on..