Luottoraja ylitetty??!!
Olen vastikään täyttänyt 18v. Yritin äsken tilata osamaksulla, mutta en voinut, koska luottoraja on ylitetty? Osaiskohan joku kertoa, että miksi näin? Mitään en ole tehnyt etten osamaksulla voisi ottaa.
Kommentit (9)
Luottoraja voi olla alussa myös alhaisempi ja nousee sitä mukaa kun hoitaa laskunsa asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
onko sinulla vanhoja laskuja joita et ole vielä maksanut? Mikä tili / kortti kyseessä?
Ei ole yhtäkään, olen aina maksanut laskut ajallaan. Enkä koskaan klarnalta ottanut laskulla mitään. Nordea kyseessä. Mietin vaan koska kysy hlötunnusta, laitoin ja heti tuli että luottoraja ylitetty. Tuntuu vähä hölmöltä, koska luottotiedot kunnossa, eikä muutenkaan ongelmia maksujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luottoraja voi olla alussa myös alhaisempi ja nousee sitä mukaa kun hoitaa laskunsa asiallisesti.
siitä kun ei kyse ole että en olisi hoitanut laskujani asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko sinulla vanhoja laskuja joita et ole vielä maksanut? Mikä tili / kortti kyseessä?
Ei ole yhtäkään, olen aina maksanut laskut ajallaan. Enkä koskaan klarnalta ottanut laskulla mitään. Nordea kyseessä. Mietin vaan koska kysy hlötunnusta, laitoin ja heti tuli että luottoraja ylitetty. Tuntuu vähä hölmöltä, koska luottotiedot kunnossa, eikä muutenkaan ongelmia maksujen kanssa.
Yritit siis tilata klarnalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mietin, onko verkkopankin maksurajoilla jotain tekemistä tän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mietin, onko verkkopankin maksurajoilla jotain tekemistä tän kanssa.
Ei ole.
Älä nyt Klarnaan sekannu hyvä nuori!
Itse joskus ostin Klarnalle ja kuukausimaksu oli 25e, mutta lasku lyheni kuukausittain n. 5eurolla, koska loput meni muihin kuluihin. Sitten yht'äkkiä nostivat kuukausimaksun 40e ja sitten taas 60e ja lopulta oli pakko päästää perintään, kun ei lasku lyhentynyt ollenkaan ja ei ollut varaa maksaa tuollaisia kuukausimaksuja.
Kannatta netistä lukea kokemuksia Klarnasta, nimittäin niitä on paljon ja erityisesti huonoja kokemuksia.